ارتباط مستقیم با 30613 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله بازار کار کار تدریس خصوصی، شغل دوم - درآمد اول

کار تدریس خصوصی، شغل دوم - درآمد اول

به اشتراک گذاری

در این بخش به صورت خلاصه در رابطه با کار تدریس خصوصی به عنوان یک کار پاره وقت و نیمه وقت و به عنوان شغل دوم که حتی می تواند نسبت به کار اول شما درآمد بالاتری داشته باشد توضیحاتی ارائه می گردد.

پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: مزیتهای تدریس خصوصی به عنوان یک کار و شغل پاره وقت و تمام وقت چیست؟

کار تدریس خصوصی ویژگی های بسیار خوبی دارد که آن را از سایر کارهای پاره وقت و نیمه وقت دیگر متمایز می کند. تنها چالشی که برای این کار وجود دارد این است که چگونه شاگرد جذب نمائید که در مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی در این زمینه توضیحات خوبی ارائه شده است. البته فقط جذب شاگرد نیست که مهم است و باید شاگردهای خودتان را با ارائه یک تدریس خوب و موفق حفظ نمائید. در مقاله چگونه شاگردهایمان را حفظ کنیم؟ هم توضیحات خوبی در این زمینه ارائه شده است. در هر صورت کار تدریس خصوصی در بسیاری از موارد به عنوان کار دوم می تواند بسیار گزینه خوبی باشد. وقتی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید لازم نیست حتما زمان مشخص و ثابتی در شرکت حضور داشته باشید. در بسیاری از کارهای پاره وقت محدودیت هایی از این دست وجود دارد و برای اینکه بتوانید کار خودتان را حفظ کنید لازم است در زمانهای مشخصی حضور داشته باشید و حتی ساعت کاری مشخصی را باید پر کنید. در کار تدریس خصوصی انعطاف زمانی وجود دارد و زمان کلاس ها را خودتان با شاگردهایتان هماهنگ می کنید و هر زمان که وقت داشتید می توانید کلاس برگزار نمائید. در ضمن تعداد کلاس هایی که برگزار می کنید هم به خودتان بستگی دارد و می توانید در ماه 10 جلسه و یا 100 جلسه کلاس داشته باشید. این انعطاف باعث می شود کار تدریس خصوصی به عنوان شغل دوم بسیار جذابیت داشته باشد و افراد زیادی بخواهند در این زمینه فعالیت داشته باشند.

مطالعه مقاله
نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس هم مفید است.

علاوه بر ویژگی هایی که در بالا ذکر شد کار و شغل تدریس خصوصی ویژگی های خوب دیگری هم دارد. به عنوان مثال انجام این کار به مهارت تخصصی عجیب غریب نیاز ندارد و لازم نیست که سابقه کاری بالایی هم داشته باشید. در این کار پارتی وجود ندارد و فقط کافی است که خوب تدریس کنید. به عنوان مثال اگر در دوره مدرسه و دانشگاه در درس ریاضی عملکرد خوبی داشته اید و به ریاضی علاقه دارید می توانید
تدریس خصوصی ریاضی انجام دهید. اگر به فیزیک و مسائل فیزیک علاقه دارید می توانید یک معلم خصوصی فیزیک باشید. یا اگر مثلا زبان انگلیسی شما خوب است می توانید تدریس زبان انگلیسی را به عنوان زمینه کاری خودتان انتخاب کنید. در بسیاری از موارد شاید شما کار با کامپیوتر را خوب بلد هستید و یا نرم افزار خاصی و یا مهارت و هنری را خوب آموزش دیده اید. در هر کدام از این زمینه ها که بخواهید می توانید فعالیت داشته باشید و کار تدریس خصوصی را انجام دهید. فقط بهتر است زمینه کاری ای که انتخاب می کنید اولا مورد علاقه خودتان باشد و ثانیا بر آن مسلط باشید و در ضمن، متقاضی ای هم برای آن وجود داشته باشد. ممکن است شما به چند زمینه کاری علاقه داشته باشید. از بین این موارد زمینه کاری ای را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید که تعداد متقاضیان بیشتری برای کلاس خصوصی داشته باشد.

اگر می خواهید تجربیات یک معلم خصوصی موفق را بخوانید بر روی عبارت
تجربه تدریس خصوصیکلیک کنید.


با توجه به مواردی که ذکر شد، کار تدریس خصوصی به عنوان کار اصلی و یا شغل دوم و یک شغل پاره وقت و نیمه وقت می تواند بسیار گزینه خوبی باشد. اگر به تدریس و آموزش علاقه دارید و می خواهید در این زمینه فعالیت داشته باشید با کمی هوش و خلاقیت می توانید به درامدهای خوبی برسید. در حال حاضر، بسیاری از اساتید علاوه بر تدریس حضوری به صورت اینترنتی و آنلاین هم کار تدریس را انجام می دهند. بنابراین شما هر جای ایران که ساکن هستید به بازارکار تدریس خصوصی در کل ایران و جهان دسترسی دارید. به عنوان مثال اگر دروس دانشگاهی را تدریس کنید ممکن است از کشورهای دیگر هم دانشجویان ایران که در حال تحصیل در آن کشورها هستند متقاضی استفاده از کلاس های شما باشند. برای جذب شاگرد می توانید در همین سایت ایران مدرس که تا سال 99 بیش از 20000 مدرس ثبت نامی دارد تبلیغ خودتان را درج نمائید و یا اگر ریاضی درس می دهید در سایت تدریس ریاضی Tadris-Riazi.com هم تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. البته روش های بیشتری هم برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی وجود دارد که در مقاله ای که در بالا معرفی شد توضیح داده شده است. به هر حال کار تدریس خصوصی را به عنوان یک گزینه خوب برای کسب درآمد در نظر داشته باشید.

این ویدیو را هم ببینید: فیلم آموزشی - چگونگی کسب درآمد خوب و بالا از کار و شغل تدریس خصوصی

عبارت های کلیدی: نحوه کسب درآمد از تدریس خصوصی، کار و شغل تدریس خصوصی به عنوان شغل دوم و کار پاره وقت، مزیت های تدریس خصوصی به عنوان کار دوم، نحوه کسب درآمد بالای 15 میلیون تومان در ماه از کار تدریس خصوصی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1310 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image