ارتباط مستقیم با 30613 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله بازار کار استخدام معلم خصوصی ریاضی در تهران

استخدام معلم خصوصی ریاضی در تهران

به اشتراک گذاری

در این مقاله به صورت خلاصه در رابطه با استخدام و آگهی های استخدام معلم و مدرس تدریس خصوصی ریاضی در تهران و دعوت به همکاری و جذب استاد ریاضی در تهران، بازار کار تدریس خصوصی ریاضی در تهران و .... توضیح داده می شود و مقالات خوبی هم در این زمینه معرفی خواهد شد.

پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: بازار تدریس خصوصی در تهران

شاید مدت زیادی است که قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران فعالیت خودتان را شروع نمائید و شاگرد جذب کنید و به همین دلیل در اینترنت و روزنامه در جستجوی آگهی های مرتبط با استخدام معلم خصوصی ریاضی در تهران هستید .... ممکن است با آموزشگاههایی برای استخدام شدن و برای اینکه به شما شاگرد معرفی کنند تماس گرفته اید و حتی حضوری مراجعه کرده اید و رزومه خودتان را هم تحویل داده اید اما از تماس با شما و معرفی شاگرد هنوز خبری نشده است .... شاید توانسته اید تعداد محدودی شاگرد جذب کنید اما در هر صورت وقت آزاد زیادی دارید و می خواهید شاگردهای بیشتر و درآمد بالاتری داشته باشید .... در هر صورت، در این مقاله قصد نداریم یک آگهی استخدام معلم ریاضی در تهران را ارائه کنیم ولی در رابطه با اینکه در کنار جستجوی آگهی های استخدام مدرس ریاضی و یا به جای آن چه کارهای دیگری برای جذب شاگرد می توان انجام داد مورد بررسی قرار می گیرد. تهران بزرگترین شهر ایران است و در ضمن درس ریاضی هم اگر پرمتقاضی ترین درس برای تدریس خصوصی نباشد حداقل می توان گفت یکی از پرمتقاضی ترین دروس است. پس اگر شما ساکن تهران هستید و به آموزش و تدریس درس ریاضی هم علاقه دارید زمینه کاری خوبی را برای فعالیت انتخاب کرده اید و می توانید شاگردهای زیادی را جذب نمائید.

مطالعه کنید:
کار تدریس خصوصی، شغل دوم - درآمد اول

برای جذب شاگرد اساتیدی که می خواهند کار خودشان را شروع کنند معمولا اولین راهکاری که به نظرشان می رسد این است که آگهی های استخدام معلم خصوصی ریاضی در تهران را جستجو کنند، با آموزشگاهها تماس بگیرند و مشخصات خودش را ثبت نمایند تا به آنها شاگرد معرفی شود. شاید باور نکنید ولی وقتی یک آموزشگاه برای جذب و استخدام استاد ریاضی در روزنامه یا اینترنت تبلیغ می دهد ممکن است بیش از 100 مدرس و استاد با موسسه تماس بگیرد و در ضمن، آموزشگاه مدرسین قدیمی خودش را هم دارد. بنابراین احتمال اینکه به شما در کمترین زمان شاگردی معرفی شود بسیار کم است و به نظر می رسد باید دور آگهی های استخدام مدرس و معلم ریاضی را خط بکشید یا حداقل خیلی روی آن حساب باز نکنید. درست است که بازار کار خوبی برای تدریس خصوصی ریاضی در تهران وجود دارد اما به هر حال ریاضی یک درس خیلی تخصصی نیست که هر شخصی نتواند تدریس کند و از فارغ التحصیلان رشته های علوم پایه گرفته تا رشته های مهندسی و .... ریاضی را درس می دهند. بنابراین تعداد مدرسینی که برای درس ریاضی وجود دارد هم زیاد است. البته اگر شما به تدریس و آموزش ریاضی علاقه مند باشید، عالی تدریس کنید و کاملا بر درس مسلط باشید و روش های مختلف جذب شاگرد علاوه بر استخدام مدرس و همکاری با آموزشگاهها را امتحان کنید، حتما موفق خواهید شد. چون همانطور که گفته شد متقاضی برای تدریس خصوصی ریاضی تقریبا از هر درس دیگری بیشتر است.





مطالعه درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی هم پیشنهاد می شود.


با توجه به مطالبی که گفته شد، همچنان آگهی های استخدامی استاد و معلم خصوصی ریاضی در تهران را مورد بررسی قرار دهید و با آموزشگاهها در ارتباط باشید ولی به این نکته هم توجه کنید که زیادی روی آن حساب باز نکنید و روش های دیگری را هم برای جذب شاگرد در نظر داشته باشید. یکی از بهترین راهکارها این است که در اینترنت حضور قوی ای داشته باشید و بتوانید به صورت مستقیم شاگرد جذب نمائید. در همین سایت ایران مدرس که تا سال 99 بیش از 20000 مدرس ثبت نامی دارد در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و ثبت نام نمائید. بعد از ثبت نام وارد پنل کاربری شوید و تبلیغ خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه درج کنید. با ثبت تبلیغ در این وب سایت شماره تماس و مشخصات شما نمایش داده شده و می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. اگر این روش را جدی بگیرید و برای آن وقت بگذارید به نسبت آگهی های استخدام مدرس و معلم ریاضی در تهران می تواند بازدهی خیلی بیشتری داشته باشد. وقتی از طریق اگهی های استخدام معلم و از طریق همکاری با آموزشگاهها شاگرد جذب می کنید هر جلسه باید 20 تا 30 درصد حق التدریس را به آموزشگاه بدهید و قیمت کلاس را هم خودتان تعیین نمی کنید. اگر به صورت مستقیم و بدون واسطه شاگرد جذب کنید احتمال جذب شاگرد شما بیشتر خواهد شد و درامدهای بالاتری هم خواهید داشت.

این مقاله را هم بخوانید: بازارکار شغل و کار تدریس خصوصی و درآمد مدرسین

علاوه بر همکاری با آموزشگاهها، استخدام دبیر و معلم و درج تبلیغات تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس باز هم روش های بیشتری برای جذب شاگرد وجود دارد. تقریبا در حال حاضر ایام و دوره استخدام استاد و مدرس تمام شده است و تمام خدمات به این سمت پیش می رود که واسطه ها حذف گردند. راهکار دیگری که برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی وجود دارد ثبت تبلیغ در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com است. با درج تبلیغ در سایت تدریس ریاضی که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارد شما به عنوان یک معلم ریاضی در تهران استخدام نمی شوید اما مشخصات شما و شماره تماس شما نمایش داده شده و می توانید مستقیما شاگرد جذب کنید. وقتی در این سایت ها حضور دارید نه تنها از تهران بلکه از کل کشور و حتی از خارج از ایران هم می توانید شاگرد جذب نمائید. بنابراین باز هم توصیه می شود حداقل در کنار اینکه در جستجوی آگهی های استخدامی هستید روش های دیگری را هم برای جذب شاگرد امتحان نمائید. می توانید تراکت چاپ کنید و توزیع کنید. گزینه تبلیغات در روزنامه را هم دارید. شبکه های اجتماعی هم امروزه برای معرفی خدمات شما بسیار مناسب است. می توانید برای خودتان سایت و وبلاگی داشته باشید. از تمامی این روش ها برای جذب شاگرد استفاده کنید و خودتان را محدود به آگهی های استخدام استاد ریاضی در تهران و جذب شاگرد واسطه ای نکنید.

حتما بخوانید:
صفر تا صد نحوه شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد بالا

جمع بندی: در این مقاله توضیح داده شد که اگر قصد دارید به عنوان معلم خصوصی ریاضی در تهران در یک موسسه یا آموزشگاه تدریس خصوصی مشغول به کار شوید، در حال حاضر ممکن است این روش بازدهی خوبی نداشته باشد و بهتر است راهکارهای دیگری را برای جذب شاگرد به صورت مستقیم و بدون واسطه مد نظر قرار دهید. البته همکاری با آموزشگاهها را به صورت کلی و تا زمانی که خودتان مستقیما تعداد شاگرد کافی دارید کنار نگذارید اما خودتان را محدود به شاگردهایی که از طرف آموزشگاهها معرفی می شوند نکنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1284 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image