ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله بازار کار استخدام بانوان و عدم رعایت موازین اخلاقی

استخدام بانوان و عدم رعایت موازین اخلاقی

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با استخدام بانوان و عدم رعایت موازین اخلاقی توضیحاتی داده می شود. فرمانده ناجا: برخی از شرکت ها جهت استخدام بانوان موازین اخلاقی را رعایت نمی کنند.

فرمانده ناجا گفت: متاسفانه برخی از شرکت ها اقدام به نشر آگهی و استخدام خانم هایی می کنند که در آن به هیچ وجه موازین اخلاقی رعایت نمی شود. به گزارش فارس سردار احمدی مقدم فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پلیس با تبلیغات منتشر شده در رسانه ها که نگاهی ابزاری به بانوان دارند برخورد نخواهد کرد گفت: متاسفانه برخی از شرکت ها اقدام به نشر آگهی و استخدام خانم هایی می کنند که در آن به هیچ وجه موازین اخلاقی رعایت نمی شود. لذا در این زمینه نباید غفلت کرد و با آسیب سازی رفتار مشکل بزرگی را در جامعه پدید آورد.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: آگهی استخدام مدرس و معلم خصوصی یا جذب شاگرد به صورت مستقیم

فرمانده انتظامی بیان داشت: هم اکنون در حوزه وزارت بهداشت برخی از مراکز درمانی اقدام به پوشش های نامتعارف می کنند که این موضوع باید از طریق وزارت بهداشت مرتفع شود.

احمدی مقدم خاطر نشان کرد: این نوع رفتارهای سازمان یافته به دنبال تغییر ذائقه مردم است لذا زدن کراوات و یا پوشش نامناسب نیروی بیمارستانی ربطی به خدمات درمانی ندارد و تنها این یک رقابت اقتصادی است.

پیشنهاد می شود
دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی را هم ببینید.


کلمات کلیدی: اخلاق در استخدام بانوان، استخدام خانم ها و موازین اخلاقی، استخدام بانوان و اخلاق، استخدام خانم ها، پوشش مناسب و استخدام بانوان

مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونگی کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی


آمار بازدید: 817 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image