ارتباط مستقیم با 30661 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود جزوه درسی دبیرستان خلاصه جزوه آموزش ریاضی - انتگرال های ناسره (غیر عادی) و بررسی همگرایی و واگرایی آن

خلاصه جزوه آموزش ریاضی - انتگرال های ناسره (غیر عادی) و بررسی همگرایی و واگرایی آن

در این جزوه خلاصه شده درس ریاضی انتگرال های ناسره (غیر عادی) معرفی شده و همگرایی و واگرایی آن مورد بررسی قرار می گیرد. انتگرال های ناسره مبحث مهمی در ریاضی بوده و در این جزوه به صورت خلاصه توضیح داده شده است.

اگر در مبحث انتگرال ناسره سوال یا اشکالی دارید اساتید و مدرسین ریاضی می توانند به شما در این زمینه کمک کنند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین و اساتید ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

بخشی از توضیحات ارائه شده در جزوه: انتگرال های معین در دو وضعیت طبیعت ناسره دارند: الف) یک یا هر دو حد بالایی و پایینی انتگرال، بی نهایت باشد. ب) تابع زیر علامت انتگرال در حدود بالایی یا پایینی و یا نقاطی در بین فاصله انتگرال گیری بی کران شود. در جزوه مباحث مرتبط با انتگرال ناسره همچون بی نهایت بودن حدود انتگرال گیری، همگرایی مشروط و مطلق، بی کران شدن تابع زیر علامت انتگرال و قضایای مربوطه ارائه شده است. برای دانلود جزوه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 9048 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
خلاصه جزوه آموزش ریاضی - انتگرال های ناسره (غیر عادی) و بررسی همگرایی و واگرایی آن(حجم فایل: 1027 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image