ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس دانلود زبان-دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود گرامر و قواعد زبان خلاصه جزوه آموزش قواعد زبان انگلیسی - جملات شرطی (نوع دوم) Conditional Sentences

خلاصه جزوه آموزش قواعد زبان انگلیسی - جملات شرطی (نوع دوم) Conditional Sentences

در این جزوه آموزش قواعد زبان انگلیسی که به صورت خلاصه شده ارائه شده است می توانید در رابطه با جملات شرطی (نوع دوم) Conditional Sentences اطلاعات بسیار خوب و مفیدی را بدست آورید.

اگر در مبحث جملات شرطی یا هر بحث دیگری از زبان انگلیسی اشکال دارید از اساتید زبان کمک بگیرید. بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید تا لیست اساتید را ببینید.

بخشی از جزوه: در جمله شرطی نوع دوم فعل جمله شرط به زمان گذشته و فعل جمله جواب شرط به زمان حال و آینده غیرممکن است. فرقی ندارد که جمله شرط را اول بنویسیم یا جمله نتیجه ی شرط، فقط باید توجه داشت اگه جمله شرط قبل از نتیجه شرط نوشته شد، بینشون کاما می گذاریم. مفهوم شرطی نوع دوم: به شرط های غیر محتمل یا غیر ممکن در زمان حال و آینده اشاره دارد. یعنی انجام شدن عبارت شرط در این نوع جملات شرطی، خیالی یا غیرممکن و غیر محتمل است. نکته: شرطی نوع اول به زمان آینده اشاره دارد و نشان می دهد که اگر کاری انجام شود به  دنبال آن عمل دوم هم انجام خواهد شد .به شرطی نوع اول می گن شرطی محتمل. اما در شرطی نوع دوم با جملاتی رو به رو هستیم که عملا امکان به وقوع پیوستن را ندارند و غیر محتمل هستند.

برای دانلود جزوه خلاصه جملات شرطی (نوع دوم) Conditional Sentences بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1698 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
خلاصه جزوه آموزش قواعد زبان انگلیسی - جملات شرطی (نوع دوم) Conditional Sentences(حجم فایل: 838 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image