ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس دانلود دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود رایگان خلاصه جزوه مفید آموزش قواعد زبان - زمان ها در زبان انگلیسی گذشته ساده و گذشته استمراری

دانلود رایگان خلاصه جزوه مفید آموزش قواعد زبان - زمان ها در زبان انگلیسی گذشته ساده و گذشته استمراری

در این بخش دانلود رایگان خلاصه جزوه مفید آموزش قواعد زبان - زمان ها در زبان انگلیسی، گذشته ساده و گذشته استمراری با مثال های متعدد ارائه شده است. اگر می خواهید در رابطه با Simple Past و Past Continuous اطلاعات خوبی را بدست آورید این جزوه عالی و خلاصه را بخوانید.


برای مشاهده لیست مدرسین زبان بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. زمان ها در زبان انگلیسی بسیار مهم هستند. گذشته ساده برای بیان عملی که در گذشته انجام شده است، مورد استفاده قرار می گیرد. گذشته ساده برای افعال با قاعده و بی قاعده در این جزوه ارائه شده است. ما از گذشته استمراری برای گفتن اینکه شخصی در زمان مشخصی در حال انجام کاری بوده است، استفاده می کنیم. عمل یا موقعیت قبل این زمان انجام شده ولی به پایان نرسیده است. مثال های متعددی در جزوه ارائه شده است. برای دانلود رایگان خلاصه جزوه مفید آموزش قواعد زبان - زمان ها در زبان انگلیسی، گذشته ساده و گذشته استمراری با مثال بر روی لینک زیر کلیک کنید.



آمار بازدید: 575 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image