ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس دانلود دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود جزوه جالب و جذاب آموزش زبان انگلیسی با عنوان If I knew - I wish I knew

دانلود جزوه جالب و جذاب آموزش زبان انگلیسی با عنوان If I knew - I wish I knew

در این بخش به صورت رایگان دانلود جزوه جالب و جذاب آموزش زبان انگلیسی با عنوان If I knew - I wish I knew ارائه شده است. در این جزوه آموزشی با مثال های فراوان مطالب جالبی را یاد می گیرید.


در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با این جزوه خلاصه و مفید ارائه شده است. وقتی شما موقعیتی را تصور می کنید که دوست دارید می توانستید کاری را انجام دهید و یا چیزی را داشته باشید اما الان امکان آن وجود ندارد، از اگر + افعال گذشته (اگر میدانستم) استفاده می کنید (If I knew). ولی معنی آن زمان حال است نه گذشته. در جزوه ارائه شده در این بخش مثال های متعددی ارائه شده است. ما از گذشته در همین روش بعد از ای کاش (ای کاش میدانستم) استفاده می کنیم. ما از ای کاش استفاده میکنیم برای گفتن اینکه از چیزی پشیمانیم، اینکه چیزی که ما دوست داشتیم نیست (I wish I knew). اگر در رابطه با گذشته حرف می زنیم از If I had known استفاده می نمائیم. اگر در این مباحث اشکال دارید از معلم های زبان انگلیسی آنلاین کمک بگیرید. برای دانلود جزوه جالب و جذاب آموزش زبان انگلیسی با عنوان If I knew - I wish I knew بر روی لینک زیر کلیک کنید. برای حالت گذشته هم می توانیم ای کاش را به آن اضافه نمائیم. به عنوان مثال می توانیم بگوئیم I wish I hadn’t eaten so much cake. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده مثال های متعدد جزوه را مطالعه نمائید.



آمار بازدید: 577 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود جزوه جالب و جذاب آموزش زبان انگلیسی با عنوان If I knew - I wish I knew (حجم فایل: 1021 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image