ارتباط مستقیم با 30662 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود رایگان جزوه خلاصه و عالی آموزش انتگرال جزء به جزء همراه با مثال تشریحی

دانلود رایگان جزوه خلاصه و عالی آموزش انتگرال جزء به جزء همراه با مثال تشریحی

در این بخش دانلود رایگان جزوه خلاصه و عالی آموزش انتگرال جزء به جزء همراه با مثال تشریحی ارائه شده است. اگر می خواهید انتگرال جز به جز را راحت یاد بگیرید ادامه این مطلب را بخوانید و جزوه را دانلود نمائید.

اگر در درس ریاضی و مبحث انتگرال جزء به جزء اشکال دارید از مدرسین ریاضی کمک بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین و اساتید ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

توضیحات بیشتر در رابطه با جزوه: ابتدا فرمول اساسی و پایه ای انتگرال گیری به طریق جز به جز ارائه شده است. در ادامه 3 مثال بسیار خوب مورد بررسی قرار گرفته است. سپس 4 فرمول و 4 تمرین از این مبحث ارائه شده است. در ادامه چند سوال بسیار خوب دیگر مورد بررسی قرار گرفته است. به عنوان مثال انتگرال ln یا انتگرال سکانت با این روش قابل محاسبه است و در جزوه توضیح داده شده است. حین استفاده از روش جز به جز، اگر در انتگرالی سینوس در سینوس یا سینوس در کسینوس و یا از این جور مسائل داشتیم ضرب را به جمع تبدیل می کنیم. برای دانلود جزوه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 5694 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه خلاصه و عالی آموزش انتگرال جزء به جزء همراه با مثال تشریحی(حجم فایل: 917 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image