ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود جزوه درسی دانشگاهی جزوه عالی ریاضی دانشگاه - انتگرال های نامعین و مشتق و انتگرال توابع هذلولوی

جزوه عالی ریاضی دانشگاه - انتگرال های نامعین و مشتق و انتگرال توابع هذلولوی

در این بخش یک خلاصه جزوه عالی ریاضی دانشگاهی از مباحث انتگرال های نامعین و مشتق و انتگرال توابع هذلولوی ارائه شده است. برای دانلود این جزوه خلاصه شده و مفید ادامه این مطلب را بخوانید.

اگر در یادگیری ریاضی دانشگاهی اشکال دارید از مدرسین مجرب کمک بگیرید. بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید تا لیست اساتید را مشاهده نمائید.

توضیحات بیشتر در رابطه با جزوه: در این جزوه ابتدا دو فرمول مهم انتگرال گیری ارائه شده و دو مثال خوب هم مورد بررسی قرار گرفته است. سپس 4 تمرین داده شده است تا خودتان حل کنید و در ادامه توابع هذلولوی معرفی شده اند. مثال دیگری مورد بررسی قرار گرفته و چند تمرین دیگر هم ارائه شده است. در قسمت بعد انتگرال های اصم مورد بررسی قرار گرفته اند. سپس فرمول های مهم مشتقات و انتگرال های توابع هذلولوی را می توانید مشاهده نمائید. این مباحث در ریاضیات دانشگاهی و ریاضی عمومی 1 و 2 بسیار مهم و پرکاربرد هستند. در پایان مشتقات توابع معکوس هذلولوی ارائه شده است و مثال دیگری هم قابل مشاهده می باشد. برای دانلود رایگان این جزوه خوب و مفید بر روی لینک آبی رنگ ارائه شده در پایین کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1710 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
جزوه عالی ریاضی دانشگاه - انتگرال های نامعین و مشتق و انتگرال توابع هذلولوی(حجم فایل: 747 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image