ارتباط مستقیم با 30619 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس دانلود دانلود نمونه سوالات امتحانی اول دبیرستان جزوه بسیار عالی ریاضی نهم فصل 1، 2 و 3 همراه با مثال ها و نکات بسیار مهم

جزوه بسیار عالی ریاضی نهم فصل 1، 2 و 3 همراه با مثال ها و نکات بسیار مهم

جزوه ریاضی پیشرفته و درسنامه کامل برای پایه نهم در اینجا ارائه شده است. در این بخش می توانید به صورت رایگان جزوه بسیار عالی ریاضی نهم فصل 1، 2 و 3 همراه با مثال ها و نکات بسیار مهم را دانلود کنید. این جزوه بسیار مفید است و با مطالعه آن می توانید در ریاضی پایه نهم پیشرفت خوبی داشته باشید.

از مباحث ارائه شده در جزوه می توان به مجموعه های عددی مهم، صورتهای مختلف نمایش مجموعه، اشتراک دو مجموعه، قوانین دمورگان، مجموعه اعداد گویا، کسرهای تلسکوپی، تبدیل اعداد اعشاری به کسر، نمایش اعداد رادیکالی بر محور، قدرمطلق، ثابت کنید قطر مربع نیمساز است، نشان دهید زاویه های متقابل به رأس با هم برابرند، زاویه مرکزی، نشان دهید در هر مثلث متساوی الساقین، فاصله هر نقطه دلخواه روی نیمساز زاویه رأس از دو سر قاعده به یک فاصله است، تشابه مثلثها، قضیه تالس و .... اشاره کرد. اگر در این مباحث اشکال دارید از معلم های ریاضی نهم کمک بگیرید. برای دانلود رایگان جزوه عالی ریاضی پایه 9 بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 22701 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
جزوه بسیار عالی ریاضی نهم فصل 1، 2 و 3 همراه با مثال ها و نکات بسیار مهم(حجم فایل: 1878 کیلو بایت)
ارسال شده توسط مریم نهاوندی
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image