ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود رایگان جزوه خلاصه و مفید ریاضی عمومی دانشگاه - نکات مهم در رابطه با دنباله ها

دانلود رایگان جزوه خلاصه و مفید ریاضی عمومی دانشگاه - نکات مهم در رابطه با دنباله ها

در این بخش دانلود رایگان جزوه خلاصه و مفید ریاضی عمومی دانشگاه - نکات مهم در رابطه با دنباله ها ارائه شده است. دنباله و سری از مباحث مهم ریاضیات دانشگاهی است. بخشی از جزوه در ادامه ارائه شده است.


دنباله می تواند به دلایل زیر واگرا باشد: 1- حد جمله ی عمومی در بی نهایت، اگر چه محدود است، اما نامعلوم باشد. (مثلا، دارای نوسان باشد) 2- حد جمله عمومی در بی نهایت برای شماره های زوج یا فرد متفاوت باشد. اگر در این مباحث اشکال دارید از معلم های ریاضی کمک بگیرید. نکته بعدی این که تمام قضایای حد، قوانین هم ارزی و .... که در حد توابع مطرح می شود در حد دنباله ها نیز قابل استفاده است. دنباله an نزولی است هر گاه داشته باشیم: an>=an+1 و دنباله an صعودی است هر گاه داشته باشیم: an<=an+1. نکته بعدی این که برای تعیین وضعیت یکنوایی دنباله، می توان از مشتق استفاده کرد. برای دانلود رایگان جزوه خلاصه و مفید ریاضی عمومی دانشگاه - نکات مهم در رابطه با دنباله ها بر روی لینک زیر کلیک کنید.



آمار بازدید: 709 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه خلاصه و مفید ریاضی عمومی دانشگاه - نکات مهم در رابطه با دنباله ها(حجم فایل: 456 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image