ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس دانلود سایر دانلودها دانلود فایل معرفی کتاب شهامت تدریس اثر پارکر جی پالمر

دانلود فایل معرفی کتاب شهامت تدریس اثر پارکر جی پالمر

در این بخش می توانید دانلود فایل معرفی کتاب شهامت تدریس اثر پارکر جی پالمر را مشاهده نمائید. برای دالنود رایگان این فایل مفید بر روی لینکی که در پایین قرار گرفته است کلیک نمائید.


بخشی از فایل: کتابی که در دست دارید یکی از آثار تأثیرگذار در زمینۀ مطالعات آموزش است که در آخرین سالهای قرن بیستم، نوشته شده و طی ربع قرن اخیر همچنان بارها بازنشر شده و خوانده می شود. اکنون با تأخیر، نسخۀ فارسی آن به همت خانم نوگل روحانی، ترجمه و در اختیار علاقمندان مباحث آموزش و آموزش عالی در ایران قرار میگیرد. برایم بسیار خشنودکننده بود وقتی ایمیل انتشارات هوش ناب به دستم رسید و خبر ترجمه و نشر این کتاب را دیدم و درخواست ناشر برای نوشتن یادداشت حاضر. بدون مکث و تردید از پیشنهاد نوشتن پیشگفتار برای کتاب استقبال کردم، زیرا از اهمیتش برای مخاطبان ایرانی کاملا آگاه بودم. همانموقع به این اندیشیدم که در این فرصت توضیح دهم چرا معلمان مدارس، مدرسان دانشگاهها و همۀ دست اندرکاران نظام آموزشی و آموزش عالی ما، به این کتاب نیازمندند. حتی خوانندگان عادی و فرهیختۀ کتابخوان و همۀ علاقمندان به مباحث آموزشی می توانند از خواندن این کتاب لذت و بهره ببرند. در اینجا ابتدا روایتی از محتوای کتاب ارائه میکنم و سپس به دلایل اهمیت آن برای ایران می پردازم.


این کتاب را برای جامعۀ ایران، ضروری و مفید میدانم. وقتی با عنوان این کتاب روبه رو شدم هیچ تصوری از محتوای آن نداشتم. تا حدودی برایم بی معنا هم بود، زیرا گمان نمیکردم تدریس کردن نیازمند شجاعت و جسارت باشد. همین موضوع توجهم را جلب کرد و به خواندن آن پرداختم. واقعیت این است که بعد از مرور اولیۀ کتاب، دریافتم تدریس اثربخش و اصیل که بتواند دانش آموزان و دانشجویان را درگیر یادگیری عمیق سازد، وظیفه ای دشوار است و مستلزم مواجهۀ معلم و مدرس با مجموعه ای از ترسها، ضعفها و کاستیهای انسانی و اخلاقی و در عین حال داشتن ظرفیت ها و قابلیت های وجودی و متعالی است که دست یافتن به آنها جز با جسارت و شهامت اخلاقی بالا ممکن نمی شود. این مهم به ویژه در جامعۀ امروزی ما که از سویی با بحرانهای توسعه نایافتگی روبه روست و از سوی دیگر، درگیر تنشها و تضادهای سیاسی و اجتماعی است و مجموعۀ این بحرانها دامن نظام آموزش و آموزش عالی را گرفته، امری است آشکار. معلمی در جامعۀ ما اگر نگوییم ناممکن، حداقل در مرز ناممکن قرار دارد. برای دانلود فایل معرفی کتاب شهامت تدریس اثر پارکر جی پالمر بر روی لینک زیر کلیک کنید.



آمار بازدید: 2189 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود فایل معرفی کتاب شهامت تدریس اثر پارکر جی پالمر(حجم فایل: 637 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image