ارتباط مستقیم با 30620 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود رایگان جزوه عالی محاسبات عددی مبحث مشتق و انتگرال گیری عدد با مثال و تمرین حل شده

دانلود رایگان جزوه عالی محاسبات عددی مبحث مشتق و انتگرال گیری عدد با مثال و تمرین حل شده


در این بخش دانلود رایگان جزوه عالی محاسبات عددی مبحث مشتق و انتگرال گیری عدد با مثال و تمرین حل شده ارائه شده است. اگر می خواهید در رابطه با مشتق گیری و انتگرال گیری عددی اطلاعات خوبی را بدست بیاورید حتما این جزوه را مطالعه نمائید.


برای محاسبه بسیاری از مشتق ها و انتگرال های پیچیده و سطح بالا به ناچار از روش های عددی استفاده می نمائیم. همانطور که می دانید انتگرال هایی وجود دارند که با روش های تحلیلی قابل حل کردن نیستند. در این جزوه در رابطه با روش های مختلف انتگرال گیری و مشتق گیری عددی با مثال و نمونه سوال توضیح داده شده است. اگر در این مباحث اشکال دارید از مدرسین و اساتید محاسبات عددی کمک بگیرید. در این جزوه مباحثی که ارائه شده است شامل مشتق گيري عددی، حل مثال از مشتق گیری عددی، بررسی خطا، مشتق مرتبه دوم، روش های دیگر مشتق گیری عددی، انتگرال گیری عددی، روش ذوزنقه ای، روش سيمپسون، حل مثال، نحوه تخمین خطا، حل تمرین، انتگرال منفرد، روش نقطه میانی، قاعده دو نقطه ای گاوس و حل مثال های تشریحی بیشتر است. این جزوه برای تسلط بر مباحث ذکر شده بسیار مفید است و می تواند راهنمایی بسیار خوبی برای دانشجویان باشد. برای دانلود رایگان جزوه عالی محاسبات عددی مبحث مشتق و انتگرال گیری عدد با مثال و تمرین حل شده بر روی لینک زیر کلیک کنید.


منبع: https://www.abru.ac.ir/


آمار بازدید: 797 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه عالی محاسبات عددی مبحث مشتق و انتگرال گیری عدد با مثال و تمرین حل شده(حجم فایل: 497 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image