ارتباط مستقیم با 30621 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس دانلود دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود رایگان جزوه آموزش گرامر زبان انگلیسی - قواعد punctuation (نقطه و نشانه گذاری)

دانلود رایگان جزوه آموزش گرامر زبان انگلیسی - قواعد punctuation (نقطه و نشانه گذاری)

در این بخش دانلود رایگان جزوه آموزش گرامر زبان انگلیسی - قواعد punctuation (نقطه و نشانه گذاری) ارائه شده است. عکسی از جزوه و توضیحات تکمیلی در رابطه با آن در ادامه قابل مشاهده می باشد.



قواعد punctuation (نقطه و نشانه گذاری) از قسمت های مهم گرامر زبان انگلیسی هستند و برای گرفتن نمره بالا در رایتینگ و اسپیکینگ آیلتس، تافل یا دیگر آزمون‌ها حتما باید به این موارد نیز توجه شود. فایل زیر خلاصه‌ای از قواعد نقطه و نشانه گذاری در انگلیسی را بیان میدارد. اگر در این مباحث اشکال دارید از بهترین مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی تهران و کل ایران که در همین سایت ایران مدرس حضور دارند کمک بگیرید. برای دانلود رایگان جزوه آموزش گرامر زبان انگلیسی - قواعد punctuation (نقطه و نشانه گذاری) بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 313 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه آموزش گرامر زبان انگلیسی - قواعد punctuation (نقطه و نشانه گذاری)(حجم فایل: 120 کیلو بایت)
ارسال شده توسط دکتر محمدرضا یوسفی (رتبه 3 کنکور دکتری، آیلتس9) (نظرات دانشجویان در ویدئوها)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس تخصصی انگلیسی، مکالمه پیشرفته، آیلتس و تافل با 20 سال سابقه تدریس موفق (رتبه ۳ کنکور دکتری و استاد دانشگاه)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image