ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش «دستاوردهای علمی و فناوری پس از انقلاب» و «تجاری‌سازی تحقیقات علمی» در برنامه پایش بررسی می‌شود

«دستاوردهای علمی و فناوری پس از انقلاب» و «تجاری‌سازی تحقیقات علمی» در برنامه پایش بررسی می‌شود

برنامه این هفته پایش با حضور فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران به بررسی دستاوردهای علمی و فناوری پس از انقلاب و تجاری‌سازی تحقیقات علمی می‌پردازد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران و منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی‎ میهمانان برنامه پایش این هفته هستند.

موضوعات این هفته برنامه پایش با حضور رئیس دانشگاه تهران بررسی دستاوردهای علمی و فناوری پس از انقلاب و تجاری سازی تحقیقات علمی است. همچنین منطقی با حضور در برنامه این هفته راه‌های توسعه فناوری در صنایع هوایی (مسافربری، نظامی و فضایی) پس از انقلاب را تشریح می‌کند.

براساس این گزارش، در برنامه این هفته پایش بررسی می‌شود که چرا صنعت و دانشگاه در ایران هنوز کاملاً به هم متصل نیستند.

سوال نظر سنجی این برنامه درباره اتصال صنعت و دانشگاه در ایران است با این مضمون که " برای اتصال صنعت و دانشگاه در ایران، دانشگاهیان بهتر عمل کرده‌اند یا صنعتگران؟"

علاقه مندان به شرکت در نظرسنجی این برنامه می‌توانند از ظهر روز یکشنبه (20 بهمن ماه) عدد گزینه مورد نظر خود را به سامانه پیامکی 30000111 ارسال کنند. این برنامه یکشنبه ساعت 23 از شبکه اول سیما پخش می‌شود.

آمار بازدید: 291 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image