ارتباط مستقیم با 30639 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اخبار جدید دانشگاه 13 مهر 93

اخبار جدید دانشگاه 13 مهر 93

اخذ مجوز دو رشته رزیدنتی جراحی و ارشد پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از تحصیل حدود 2400 دانشجو در این دانشگاه خبر داد.

دکتر جعفر رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، اظهار کرد: این تعداد دانشجویان در 30 رشته و در مقاطع کاردانی (فقط یک رشته)، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای حرفه ای و دکترای تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

به گفته وی، 60 درصد دانشجویان پذیرفته شده از طریق آزمون سراسری در این دانشگاه، بومی بوده و 40 درصد نیز غیر بومی هستند.

دکتر رضایی اضافه کرد: امسال همچنین 580 نفر دانشجوی جدید الورود در این دانشگاه پذیرش شده اند که در مقاطع کارشناسی ارشد، کارشناسی ناپیوسته، دستیاران تخصصی و دکترای تخصصی می باشند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ادامه، تعداد مدرسین این دانشگاه را 250 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 215 نفر عضو هیات علمی شامل 27 نفر دانشیار، دو نفر استاد، 47 نفر استادیار و مابقی مربی هستند و 35 نفر نیز جزء اساتید مدعو می باشند.

دکتر رضایی از اخذ مجوز و راه اندازی دو رشته رزیدنتی جراحی و کارشناسی ارشد پرستاری برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد و یادآور شد: تقویت بنیه علمی، آموزشی و درمانی دانشگاه از اهداف راه اندازی این رشته ها است.












نحوه ثبت‌نام دانشجویان برای دریافت دفترچه بیمه

دانشجویانی که تحت پوشش هیچ یک از بیمه های پایه سلامت یا درمان نیستند، می توانند بدون پرداخت حق بیمه، از طریق پایگاه سازمان بیمه سلامت ایران www.bimehsalamat.ir برای ثبت نام اولیه اقدام کنند.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دانشجویانی که فاقد هرگونه پوشش بیمه سلامت یا درمان هستند ، می توانند برای تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند، لذا بیمه شدگان تحت پوشش سایر سازمانهای بیمه گر (از قبیل سازمان تامین اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، خدمات درمانی نیروهای مسلح و ...) مشمول این طرح نمی باشند و در صورتی که در مراحل بررسی فرم ثبت نام اولیه ، مشخص شود فرد متقاضی دارای پوشش بیمه ای سایر سازمانها می باشد؛ ثبت نام نامبرده لغو خواهد شد.

درخواست دانشجویان برای دریافت دفترچه بیمه مورد بررسی قرار گرفته و نتایج از طریق ارسال پیامک به شماره تلفن همراه مندرج در فرم ثبت نام به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

صدور و تحویل دفترچه بیمه سلامت از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت و نمایندگی های سازمان بیمه سلامت ایران انجام می پذیرد که توسط سازمان بیمه سلامت ایران www.bimehsalamat.ir اعلام خواهد شد.












توسعه مراکز مرزی دانشگاه پیام‌نور در دستورکار

رییس دانشگاه پیام نور از اختصاص بودجه به منظور توسعه و تقویت واحد پیام نور واقع در ابوموسی خبر داد.

ابوالفضل فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: برابر مصوبات هیات رییسه دانشگاه پیام نور توسعه مراکز مرزی در اولویت قرار گرفته است که مرکز ابوموسی از جمله این مراکز است.

وی از اختصاص امکانات خاصی به این واحد خبر داد و افزود: امکانات خاصی از جهت عمرانی و اولویت‌های خاصی در استخدام نیروی انسانی ، فعال‌سازی مقاطع کارشناسی ارشد و جذب هیات علمی برای توسعه واحد ابوموسی در نظر گرفته شده است.

رییس دانشگاه پیام نور در ادامه با بیان اینکه دانشگاه پیام نور امکانات خوابگاهی و فوق‌برنامه‌ را لحاظ نمی‌کند اظهار کرد: علی‌رغم این موضوع امکانات خوابگاهی و فوق‌برنامه برای مرکز ابوموسی در نظر گرفته شده است.

فراهانی در پایان در مورد هدف توسعه مراکز مرزی گفت: هدف از توسعه این مراکز حفظ جمعیت در مراکز مرزی و مناطق خاص جغرافیایی است.

آمار بازدید: 290 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image