ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه غیر انتفاعی اعمال ملاحظاتی در جذب هیئت علمی مؤسسات غیرانتفاعی (21 آبان 91)

اعمال ملاحظاتی در جذب هیئت علمی مؤسسات غیرانتفاعی (21 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: معاون آموزشی وزیر علوم گفت: تا جایی که به کیفیت آموزشی مؤسسات غیرانتفاعی لطمه وارد نشود ملاحظاتی برای جذب هیئت علمی در این مؤسسات در نظر گرفته می‌شود.


حسین نادری منش، معاون آموزشی وزیر علوم در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه وظیفه وزارت علوم فراهم کردن شرایط لازم مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی برای جذب اعضای هیئت علمی است، افزود: براین اساس تمام این مؤسسات می‌توانند نیاز خود به جذب هیئت علمی را در سایت مرکز جذب وزارت علوم بازگذاری کنند.

به گفته وی برای جذب هیئت علمی در مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی استاندارهایی که در دانشگاه‌های بزرگی چون تهران، شریف و امیرکبیر وجود دارد، اعمال نخواهد شد و تا سطحی که به فعالیت این مؤسسات از نظر کیفی و ارزشی لطمه‌ای وارد نشود ملاحظاتی در راستای جذب هیئت علمی در این مؤسسات صورت می‌گیرد.

معاون آموزشی وزیر علوم افزود: طبق مصوبه وزارت علوم مربیان مؤسسات غیرانتفاعی می‌توانند بورس شوند و در صورتی که شورای بورس وزارت علوم با این روند موافقت کند 50 درصد هزینه تحصیل این افراد از طریق وزارت علوم پرداخت خواهد شد.

نادری منش با اشاره به ارسال اطلاعات 180 مؤسسه غیرانتفاعی به وزارت علوم، بیان داشت: ارزیابی اولیه مؤسسات غیرانتفاعی در وزارت علوم انجام شده است.

کلمات کلیدی: جذب هیئت علمی، استخدام هیات علمی، مؤسسات غیرانتفاعی، استخدام هیات علمی دانشگاههای غیرانتفاعی، دانشگاههای غیرانتفاعی، استخدام عضو هیئت علمی

آمار بازدید: 1391 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image