ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش ثبت 177 اختراع حوزه نانو در دانشگاه صنعتی امیرکبیر (13 تیر 92)

ثبت 177 اختراع حوزه نانو در دانشگاه صنعتی امیرکبیر (13 تیر 92)

مدیر گروه آموزشی فناوری نانوی دانشگاه امیرکبیر از ثبت 177 اختراع حوزه نانو با اولویت رشته مهندسی نساجی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گوهر‌پی مدیر گروه آموزشی فناوری نانوی دانشگاه امیرکبیر صبح امروز در مراسم اختتامیه سومین مسابقه ملی فناوری نانو در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به فعالیت‌های دانشجویان این دانشگاه در حوزه فناوری نانو گفت: در دانشگاه صنعتی امیرکبیر 177 مورد اختراع در حوزه نانو به ثبت رسیده است که مهندسی نساجی، مهندسی شیمی و مهندسی پزشکی بالاترین ثبت اختراع در حوزه نانو را دارند.

وی افزود: همچنین در بخش قراردادهای به ثبت رسیده در این حوزه نیز دانشکده پولیمر و رنگ بیشترین قرارداد را به ثبت رسانده‌اند.

گوهر‌پی ادامه داد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حوزه‌های پژوهشی و آموزشی در بخش نانو فعالیت‌های مختلفی داشته است و تأمین منابع مالی برای این حوزه نیز از طریق جذب پروژه‌های صنعتی و همچنین جذب حمایت‌های مالی ستاد نانو انجام می‌شود.

مدیر گروه آموزشی فناوری نانوی دانشگاه امیرکبیر اظهار داشت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حوزه آموزشی نانو نیز فعالیت‌های مختلفی داشته است به طوری که دکتری نانو تکنولوژی با هدف پژوهش‌های کارردی و بنیادی در سال 90 در این دانشگاه آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به رشد دستاوردهای نانو فناوری در سال‌های اخیر در دانشگاه امیرکبیر گفت: امسال پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد در حوزه نانو فناوری 25 درصد و رساله‌های دکتری 24 درصد رشد داشته‌اند.

کلمات کلیدی: نانو، نانو فناوری، اختراع نانو، اخبار حوزه نانو، فناوری نانو، اختراع حوزه نانو، ثبت اختراع حوزه نانو، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، اخبار جدید دانشگاه صنعتی امیرکبیر، نانو در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

آمار بازدید: 432 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image