ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار شناسایی اساتید و دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاهها (22 تیر 92)

شناسایی اساتید و دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاهها (22 تیر 92)

مشاور وزیر علوم در امور شاهد و ایثارگر، با اشاره به آخرین وضعیت استادان و دانشجویان خانواده های ایثارگر از تهیه کاربرگی به منظور شناسایی این افراد خبر داد.حسن مسلمی نائینی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تازه ترین تصمیمات برای استادان ایثارگر دانشگاههای کشور، گفت: گروهی از کارمندان وزارت علوم و دانشگاههای کشور برای تشکیل کمیته ای به منظور شناسایی استادان خانواده های شاهد و ایثارگر انتخاب و اهدافی برای حوزه مشاوره تعیین شده است.


وی ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از نیازهای ما برای برنامه ریزی آینده آمارگیری و شناسایی استادان و کارمندان شاهد و ایثارگر است، کاربرگی تهیه شده است که مشخصات شاغلان شاهد و ایثارگر موسسات و دانشگاههای کشور در آن قید خواهد شد.

به گفته مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران، این کاربرگ به صورت الکترونیک در اختیار کارمندان، دانشجویان و استادان دانشگاههای کشور قرار می گیرد و وضعیت استخدامی و ایثارگری این افراد در آن مشخص خواهد شد.

به گزارش مهر، طی دو هفته گذشته حسن مسلمی نائینی که هم اکنون سمت معاونت بورس سازمان امور دانشجویان را بر عهده دارد از سوی وزیر علوم به عنوان مشاور کامران دانشجو در امور شاهد و ایثارگران منصوب شد.

کلمات کلیدی: دانشجویان شاهد و ایثارگر، شناسایی دانشجویان شاهد و ایثارگر، وضعیت دانشجویان شاهد و ایثارگر، اساتید و دانشجویان شاهد و ایثارگر، اساتید و دانشجویان، شاهد و ایثارگر

آمار بازدید: 281 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image