ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تلاش مشترک وزارت علوم و سازمان سنجش برای اجرای دروس بازنگری‌شده (26 آبان 92)

تلاش مشترک وزارت علوم و سازمان سنجش برای اجرای دروس بازنگری‌شده (26 آبان 92)

مدیرکل دفتر پشتیبانی و حمایت آموزش عالی وزارت علوم از تلاش مشترک وزارت علوم و سازمان سنجش برای رسیدن به نقطه بهینه در اجرای دروس بازنگری‌شده خبر داد.


سعید قدیمی مدیر کل دفتر پشتیبانی و حمایت آموزش عالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به روند اجرا سازی رشته‌های بازنگری‌ شده در دوره‌‌های جدید مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری گفت: سیاست کلی وزارت علوم این است که کمترین تغییرات در روند برگزاری آزمون‌های ورودی و دوره‌های جدید مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری صورت بگیرد با این حال تلاش ما در شورای گسترش و دفتر پشتیبانی نیز این بوده که دروس بازنگری‌ شده در شرایط مطلوب و به موقع به مرحله اجرا برسند.

وی افزود: در نهایت بین سعی ما و مصوبه شورای گسترش نقاط مشترکی وجود دارد که به اجرایی شدن دروس بازنگری شده کمک زیادی می‌کند.

قدیمی با اشاره به تلاش مشترک وزارت علوم و سازمان سنجش برای رسیدن به نقطه مطلوب در اجراسازی دروس بازنگری شده گفت: تلاش مشترک وزارت علوم و سازمان سنجش برای رسیدن به نقطه بهینه در اجرای دروس بازنگری‌شده از جمله مهمترین برنامه‌ها در اجراسازی دروس و رشته‌های بازنگری شده است.

کلمات کلیدی: تلاش مشترک، وزارت علوم، سازمان سنجش، اجرای دروس بازنگری‌شده، بازنگری دروس

آمار بازدید: 317 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image