ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله بازار کار رابطه بین ارتقای شغلی و احتمال ابتلا به بیماری قلبی

رابطه بین ارتقای شغلی و احتمال ابتلا به بیماری قلبی

به اشتراک گذاری

رابطه بین ارتقای شغلی و احتمال ابتلا به بیماری قلبی در این بخش توضیح داده شده است. ارتقای شغلی احتمال ابتلا به بیماری قلبی را کاهش می‌دهد

محققان انگلیسی دریافتند که ارتقای شغلی باعث بالارفتن روحیه افراد شده و احتمال ابتلا به بیماریهای قلبی را به میزان 20 درصد کاهش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار احتماعی فارس به نقل از خبرگزاری خاورمیانه، محققان بخش اپیدمیولوژی دانشگاه لندن با همکاری دانشگاه برکلی کالیفرنیا در تحقیقات علمی جدید خود دریافتند: ارتقای شغلی برای سلامت قلب مفید است و علاوه بر آن باعث شادمانی و لذت فرد شاغل به خاطر افزایش میزان دستمزد می‌شود.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونگی کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی

این تحقیقات حاکی است: افراد شاغل در محیط های خوب و دارای فرصت برای ارتقای شغلی به میزان 20 درصد کمتر در معرض ابتلا به بیماریهای قلبی قرار دارند.

مایکل مارموت استاد بخش اپیدمیولو‍ژی دانشگاه لندن و از شرکت کنندگان در این تحقیقات گفت: ارتقای شغلی اثرات مثبتی بر سلامت انسان دارد زیرا چه بسا این امر باعث افزایش سطح معیشتی می‌شود.


پیشنهاد می شود مقاله زنان از حق اشتغال خود چه می‌دانند؟ را هم بخوانید.

محققان در جریان این تحقیقات خود تاریخچه شغلی حدود چهار هزار کارمند دولتی را در اماکن مختلف مورد بررسی قرار دادند و به این نتیجه رسیدند کارمندانی که در بخش های دارای فرصت های بیشتر برای ارتقای شغلی کار می‌کردند، در طول این تحقیقات 15 به بیماریهای قلبی دچار نشدند.

این تحقیقات از سال 1985 تا 1999 میلادی به مدت 15 سال انجام شده بود.

کلمات کلیدی: ارتقای شغلی و سلامتی، ارتقای شغلی، مزایای ارتقای شغلی، ارتقای شغلی و بیماری قلبی، ارتقای شغلی و بالا رفتن روحیه

مطالعه این مقاله هم مفید است:
آشنایی با کلید‌های موفقیت در کسب و کار


آمار بازدید: 1219 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image