ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله کنکور مصاحبه با رتبه های برتر کنکور 1401، ساعت مطالعه و رشته انتخابی نفرات اول کنکور سراسری 1401

مصاحبه با رتبه های برتر کنکور 1401، ساعت مطالعه و رشته انتخابی نفرات اول کنکور سراسری 1401

به اشتراک گذاری


رشته تحصیلی رتبه های برتر کنکور 1401، نحوه مطالعه و برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور 1401، ساعت مطالعه رتبه های برتر کنکور، چگونگی برنامه ریزی و کلاس های نفرات اول کنکور و ... در این مقاله توضیح داده شده است. برای مطالعه در زمینه مصاحبه با رتبه های برتر کنکور 1401، ساعت مطالعه و رشته تحصیلی انتخابی رتبه های برتر و ... ادامه این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: اسامی رتبه های برتر کنکور 1401 و مصاحبه با رتبه های 1 تا 10 کنکور سراسری 1401


مصاحبه با رتبه اول کنکور ریاضی سال 1401 سیدحسین سیدمهدی جاسبی


سیدحسین سیدمهدی جاسبی اهل تهران و رتبه یک کنکور ریاضی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: کلاس کنکور شرکت نکردم و در قالب فعالیت‌های مدرسه ادامه دادم، امید به رتبه خوب داشتم اما نه رتبه یک. هنوز قطعی تصمیم نگرفتم ولی رشته کامپیوتر دانشگاه شریف مدنظرم هست. از پایه دهم به صورت جدی درس مدرسه را می‌خواندم اما از تابستان دوازدهم برای کنکور شروع کردم و میانگین ۹ ساعت مطالعه داشتم. به مهاجرت به هیچ عنوان فکر نمی‌کنم و قصد خدمت به کشور را دارم. وی افزود: در کنکورهای آزمایشی رتبه تک رقمی کسب می‌کردم و به داوطلبان کنکور توصیه می‌کنم به خدا توکل کنند و با تلاش جدیت ادامه بدهند. چون کلاس کنکور شرکت نکردم نمی‌توانم دقیق بگویم که آیا در رتبه برتر شدن تاثیر دارد یا خیر. برای مشاهده لیست کامل اساتید و مدرسین کنکور بر روی عبارت معلم خصوصی کنکور کلیک کنید.



گفتگو با امیرهمایون شریفی‌زاده رتبه 4 کنکور ریاضی سال 1401 و تعداد ساعت مطالعه ایشان


امیرهمایون شریفی‌زاده اهل گرگان که رتبه چهارم کنکور ریاضی و فنی ۱۴۰۱ را کسب کرده نیز در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: هرگز در کلاس‌های غیرحضوری و حضوری کنکور شرکت نکردم و فقط در مقطعی از زمان آمادگی برای حضور در این آزمون با چند نفر از دوستانم از کلاس تدریس خصوصی دبیران خود در دبیرستان استفاده کردم. وی افزود: با تجربه‌ای که از شرکت در کنکور به دست آوردم، معتقدم نباید دانش‌آموزان خود را درگیر شرکت در کلاس کنکور و استفاده از کتاب‌های خاص کنند، بلکه می‌توانند با هدف‌گذاری دقیق و استفاده از منابع کافی، با شروع مطالعات از تابستان برای قبولی در رشته مورد علاقه خود تلاش کنند. از تابستان سال گذشته با مطالعه روزانه حدود چهار ساعت، درس خواندن برای کنکور را آغاز کردم و در دو ماه منتهی به برگزاری آزمون، مدت زمان مطالعه و مرور کتاب و منابع را به ۹ ساعت افزایش دادم. شریفی‌زاده ادامه داد: در کنار مطالعه منابع درسی از یاد خدا غافل نبودم و در کنار آماده‌شدن برای حضور این رقابت هر ماه یک بار قرآن کریم را ختم می‌کردم و کسب این رتبه را از برکت معنویت قرآن و نماز می‌دانم.



رتبه چهارم کنکور ریاضی از گلستان تلاش و پشتکار را عامل موفقیت در کنکور برشمرد و گفت: مدرسه یا معلم خاص برای هیچ دانش‌آموزی قبولی نمی‌آورد. امیرهمایون شریفی زاده دانش آموز گلستانی متولد سال 1384 از گرگان که در دبیرستان تیزهوشان تحصیل می کرده موفق به کسب رتبه چهارم کنکور گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی شد. رتبه چهارم کنکور ریاضی در گفتگو با خبرنگار ایسنا گفت: اسم مدرسه یا معلم عامل موفقیت در کنکور نیست چراکه همه اینها در حد اسم است و مسئله مهم تلاش و پشتکار دانش آموزان است. امیرحسین شریفی زاده با اشاره به اینکه معمولاً روزی هفت الی هشت درس می خواندم اما همیشه تلاش می کردم مطالعه درسی ام مفید باشد، تصریح کرد: یکی از کارهای مهمی که برای آمادگی کنکور انجام می دادم توجه ویژه به حل سوالات تستی بود و به شرکت کنندگان کنکور نیز توصیه می کنم با پاسخ دهی به سوالات تستی آمادگی خود را برای کنکور افزایش دهند. وی تأکید کرد: هیچ جراحی نمی تواند با خواندن دروس تئوری یک جراحی را انجام دهد کنکور هم همین گونه است و بدون تمرین تست زنی نمی توان در کنکور به نتیجه مطلوب رسید. این دانش آموز نخبه گلستانی به دانش آموزان توصیه کرد؛ رشته ای را انتخاب کنند که ضمن علاقه مندی بازار کار خوبی داشته باشد.


حتما بخوانید: مصاحبه با رتبه های برتر کنکور انسانی همراه با درصدها و ساعت مطالعه ایشان



گفتگو با رتبه 1 کنکور زبان های خارجی سال 1401 کیارش علیزاده


رتبه یک کنکور سراسری رشته زبان خارجی از تبریز گفت: دانش‌آموزان به دنبال علاقه‌ی خود بروند و استرس نداشته باشند، اینکه یک رشته را معین کرده و می‌گویند شرایط و آینده خوبی دارد، مهم نیست و چندان موفق نمی‌شوند چراکه من عاشق رشته زبان انگلیسی بودم و موفق هم شدم (کلیک کنید: مشاهده لیست معلم های زبان انگلیسی). کیارش علیزاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: خوشحال هستم و انتظار چنین رتبه‌ای را نداشتم و خبر را که شنیدم، بسیار خیلی خوشحال شدم. وی ادامه داد: در مدرسه تیزهوشان ناحیه پنج تحصیل می‌کنم و اولین سالی است که در کنکور شرکت کرده‌ام و رشته اصلی من ریاضی و فیزیک است و با مقایسه رتبه‌ام در آن رشته و با مشورت از خانواده و مشاور، رشته‌ی مناسب خود را انتخاب می‌کنم. وی افزود: اکثراً بر روی دروس عمومی تلاش کردم چراکه سال بعد کنکور تغییر می‌یابد و دروس عمومی نقطه قوت من بود و اغلب بر روی دروس ادبیات و دینی وقت گذاشتم که دینی بسیار سخت بود و زبان انگلیسی را هم سال‌ها بود که مطالعه می‌کردم و بخشی از زندگی من شده بود. علیزاده خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی زمان خود را بر روی مطالعه سوالات کنکور سال‌های گذشته گذاشتم و میانگین شش ساعت درس می‌خواندم.


مطالعه نمائید: چگونه ریاضی را برای کنکور بخوانیم و بالا بزنیم


عوامل موفقیت و میزان مطالعه رتبه 7 کنکور علوم تجربی 1401 عالیه میرزایی


عالیه میرزائی دانش آموز مدرسه فرزانگان شهربابک، موفق به کسب رتبه هفت کنکور سراسری رشته علوم تجربی شد، این داوطلب برتر کنکور سراسری می گوید از سال دهم برای کنکور آماده شده و سال دوازدهم روزانه ۱۴ ساعت درس می‌خوانده است. عالیه میرزایی اهل شهربابک استان کرمان در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: بهترین راه را برای ساختن آینده‌ام‌ درس خواندن دیدم و مهم‌ترین انگیزه‌ام همین موضوع بود. وی افزود: شروع درس خواندم برای کنکور از سال دهم بود؛ در سال دهم روزهایی که مدرسه داشتم ۶ ساعت و روزهای تعطیل ۱۰ ساعت درس می‌خواندم و سال یازدهم با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس تا ۱۲ ساعت و سال دوازدهم روزی ۱۴ ساعت درس می‌خواندم. این داوطلب برترک کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ با توجه به اینکه دانش آموز مدرسه فرزانگان است در رابطه با تأثیر این مدرسه در میزان درس خواندن توضیح داد: حضور در مدرسه فرزانگان موجب قرارگیری در جو رقابتی می‌شود اما در آخر میزان درس خواندن و کسب رتبه بستگی به تلاش خود فرد دارد چه بسا بسیاری از کسانی که رتبه برتر هستند دانش‌آموز مدرسه فرزانگان یا نمونه دولتی نبوده‌اند. میرزایی در خصوص شرکت در دوره‌های آموزشی گفت: فقط در دو کلاس آموزشی برای یکی از دروس و جمع‌بندی به علاوه چندین آزمون نزدیک به کنکور شرکت کردم. وی ضمن آرزوی موفقیت برای تمام داوطلبان کنکور سال‌ها بعد اضافه کرد: قصد دارم در رشته پزشکی یا دندانپزشکی در تهران ادامه تحصیل دهم.


حتما بخوانید: لیست 15 بهترین معلم زیست کنکور و بهترین دبیر زیست شناسی نظام جدید تهران و کشور



اطلاعات بیشتر در باره فرناز حسن زاده رتبه اول کنکور تجربی 1401


در کنکور دانشگاه های کشور در سال ۱۴۰۱ "فرناز حسن زاده" از استان کهگیلویه و بویراحمد نفر اول کنکور تجربی شد. نفرات برتر گروه‌های آموزشی کنکور سراسری ۱۴۰۱ مشخص شد و در گروه علوم تجربی فرناز حسن زاده از دبیرستان تیزهوشان یاسوج اول شد. خانم حسن زاده با میانگین تزار هفت هزار و ۶۳۲ اهل شهر یاسوج، مرکز شهرستان بویراحمد و استان کهگیلویه و بویراحمد و در مدرسه هیات امنایی فرزانگان این شهر تحصیل می‌کرد. پدر فرناز کارشناسی‌ارشد کارگردانی و کارمند بازنشسته صداوسیمای استان کهگیلویه و بویراحمد و مادر این دانش آموز نخبه و افتخار آفرین کارشناسی مهندس عمران و خانه‌دار است


گفتگو با مائده ملکی رتبه 2 کنکور علوم انسانی سال 1401 همراه با ساعت مطالعه


رتبه دو کنکور سراسری رشته علوم انسانی از تبریز گفت: رمز موفقیت من ابتدا توکل بر خدا سپس تلاش و کوشش خودم و کمک و یاری اساتید، خانواده‌ و دوستانم بوده است. مائده ملکی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: واقعاً خوشحال هستم که این رتبه را کسب کردم و اول از خدا و بعد از افرادی که به من کمک کردند و در موفقیت من نقش داشتند، تشکر می‌کنم و هیجان بسیاری دارم چراکه نتیجه‌ی تلاش خود را گرفتم. وی ادامه داد: تا حدودی امید داشتم که رتبه خوبی را کسب کنم اما انتظار این رتبه را نداشتم، در هر حالت من تلاش خود را کرده بودم. وی افزود: در مدرسه فرزانگان یک تبریز تحصیل می‌کردم و سال اولی است که در کنکور سراسری شرکت می‌کنم و احتمالاً رشته‌ی روانشناسی دانشگاه تهران را انتخاب کنم. ملکی در خصوص نحوه درس خواندن خود، خاطرنشان کرد: مقاطع دهم و یازدهم را به خوبی درس می‌خواندم؛ بنابراین در سال پایانی چندان به مشکل برنخوردم و دغدغه‌ی کنکور را داشتم و جدی‌تر و پیوسته‌تر درس می‌خواندم همچنین سال آخر ۱۲ ساعت به درس خواندن اختصاص می‌دادم. وی با اشاره به نقش موثر خانواده، یادآور شد: خانواده نقش مهمی در موفقیت من داشتند و استرس نمی‌دادند و همواره تاکید می‌کردند که رتبه ۱۰۰ هزار هم کسب کنم برای آنها قابل قبول است و زحمات بسیاری برای من کشیدند. وی در توصیه به کنکوری‌ها تاکید کرد: توصیه می‌کنم که پیوسته درس بخوانند و به خدا توکل داشته باشند و تلاش و کوشش خود را بکنند چراکه بسیار مهم است.


پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: درصدها، ساعت مطالعه و عوامل موفقیت رتبه های برتر کنکور 1400 از زبان خودشان



مصاحبه با ملیکا هادی‌نیا رتبه 4 کنکور هنر 1401


به گزارش ایرنا ملیکا هادی‌نیا رتبه چهارم کنکور هنر در هنرستان رشته گرافیک خوانده و از مرداد سال گذشته شروع به درس خواندن برای کنکور کرده است. وی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا در مورد آماده شدن برای آزمون سراسری گفت: من از وقتی در مرداد شروع به درس‌خواندن برای کنکور کردم، روزی ۴ ساعت درس می‌خواندم و به‌ تدریج ساعت را افزایش دادم. وی در مورد شرکت در کلاس کنکور گفت: من اصلا کلاس کنکور نمی‌رفتم و همه درس‌ها را در مدرسه می‌خواندیم و تست هم می‌زدیم. هادی‌نیا که در هنرستان غیرانتفاعی تحصیل کرده در مورد شیوه برگزاری کلاس‌ها اظهار داشت: کلاس‌های ما از اول مهر ۱۴۰۰ حضوری بود. ما از همان زمان مدرسه می‌رفتیم و برای کنکور آماده می‌شدیم. رتبه چهار کنکور هنر ۱۴۰۱ در هنرستان گرافیک خوانده است و در مورد رشته مورد علاقه برای ادامه تحصیل در دانشگاه هم می‌گوید: دوست دارم در دانشگاه گرافیک یا نقاشی بخوانم. وی که سال گذشته نیز معدل ۱۹.۸۰ داشته است، در مورد تغییرات آزمون سراسری در سال آینده و تاثیر قطعی و ۴۰ درصدی کنکور نیز گفت: رشته‌های نظری آزمون نهایی داشتند و سابقه تحصیلی آنها مشخص است اما در رشته‌های هنرستان امتحانات به شکل امتحان نهایی برگزار نمی‌شود و به این دلیل نمی‌دانم سال بعد قرار است چطور معدل در نتیجه آزمون تاثیر قطعی داشته باشد. البته تصور می کنم با توجه به قوانین جدید برای آنها هم باید آزمون نهایی تدارک دیده شود. هادی‌نیا به دانش‌آموزانی که از امروز قصد دارند خود را برای کنکور هنر آماده کنند، توصیه کرد از اول درس‌ها را جدی بگیرند، زیرا در این صورت لازم نیست ماه های آخر فشار زیادی را تحمل کنند.


مطالعه نمائید: بهترین فیلم های آموزش و تدریس شیمی کنکور 100 درصد رایگان


دیگر نکات جالب و خواندنی در رابطه با رتبه های برتر کنکور 1401


رمز موفقیت محمدطاها رنجی، رتبه چهارم کنکور


محمدطاها رنجی، رتبه چهارم کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ در رشته علوم تجربی در گفت وگو با ایرنا تلاش و پشتکار را رمز موفقیت خود در کنکور اعلام کرد. دارنده رتبه سوم ۲ گروه ریاضی و زبان در کنکور سراسری ۱۴۰۱خاطرنشان کرد: مطالعه کتب درسی را از تابستان سال یازدهم آغاز کردم و در سال دوازدهم روزانه به صورت میانگین حدود ۱۰ ساعت مطالعه داشتم و با یاری خداوند توانستم این رتبه را در کنکور سراسری سال جاری کسب کنم.


ساعت مطالعه دارنده رتبه پنجم کنکور سراسری ریاضی


دارنده رتبه پنجم کنکور سراسری ریاضی با بیان اینکه در ماه های منتهی به کنکور همواره تلاش کردم که میزان مطالعه ام را افزایش دهم  ادامه داد: از اول تابستان پارسال با مطالعه ۶ ساعت در روز شروع کردم که به تدریج در روزهای پایانی قبل از کنکور به روزانه ۱۱ ساعت نیز رسید. غفوری که تحصیل کرده دبیرستان استعدادهای درخشان شهید صدوقی یزد است اظهار کرد: طبق برنامه ریزی که کرده بودم همیشه بعد برگزاری آزمون های آمادگی کنکور با دوستانم فوتبال بازی می کردیم و تقریبا یکساعت هم از فضای مجازی استفاده می کردم.


میزان مطالعه ارشیا انتظاری ابوخیلی رتبه ۶ رشته علوم تجربی 1401


ارشیا انتظاری ابوخیلی رتبه ۶ رشته علوم تجربی ساکن تهران روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا درباره رمز موفقیت خود در کنکور ۱۴۰۱ گفت: واقعیت این است که همیشه رمز موفقیت بر مبنای تلاش بوده است؛ بنابراین همه باید تلاش کنند تا به چیزی که می خواهند برسند. وی ادامه داد: برای این که در کنکور قبول شوم و به رتبه تک رقمی برسم، به طور میانگین در یکسال گذشته روزی هفت تا هشت ساعت درس خواندم البته در سال های قبل هم زیاد مطالعه می کردم اما در سال آخر به طور جد و بر اساس برنامه ریزی عمل کردم.


مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: بهترین دبیر شیمی کنکور 1401 و 1402 اساتید برتر و برند شیمی کنکور خانم و آقا



پشتکار و تلاش، رمز موفقیت تک رقمی‌های کنکور۱۴۰۱ تبریز


سه دانش آموز تبریز که موفق به کسب رتبه های تک رقمی در گروه های آزمایشی کنکور ۱۴۰۱ شده اند پشتکار و تلاش و حمایت خانواده ها را رمز موفقیت خود عنوان کردند. دانش آموزان تبریزی موفق شدند رتبه های اول گروه آزمایشی زبان های خارجی، دوم رشته علوم انسانی و پنجم رشته علوم تجربی را در کنکور سراسری ۱۴۰۱ کسب کنند.


رمز موفقیت و نحوه مطالعه فرناز حسن زاده رتبه یک کنکور تجربی 1401


فرناز حسن زاده درباره موفقیت بزرگ خود در کنکور سراسری می گوید: برای خودم هدف مشخصی تعیین کرده بودم و به طور میانگین روزی ۱۰ تا ۱۲ ساعت در روز مطالعه می کردم. این رتبه برتر کنکور سراسری ادامه داد: بر اساس هدفم برنامه ریزی کرده بودم و درس می خواندم. وی تاکید کرد: تابستانی که از کلاس نهم می خواستم در کلاس دهم ثبت نام کنم درس خواندم را به طور جدی آغاز کردم. وی عنوان کرد: کنکور و کسب رتبه اول به هوش بالا نیاز ندارد بلکه یک فرد با هوش متوسط می‌تواند با سختکوشی و هدف‌گذاری به نتیجه برسد.


رشته انتخابی رتبه 2 کنکور تجربی


دهقانی تفتی توانایی و تلاش فردی را مهمترین رازهای موفقیت و دست یافتن به اهداف دانست و اظهار داشت: روزانه به طور میانگین بین هفت و تا ۱۰ ساعت مطالعه می کردم و پس از مطالعه کامل کتاب‌های درسی از ظرفیت کتاب‌های کمک درسی و تست نیز استفاده و در آزمون های آمادگی کنکور  هم شرکت می کردم. دهقانی تفتی با اشاره به اینکه ۲ برادر بزرگترش در رشته داندنپزشکی تحصیل کردند در مورد رشته مورد علاقه اش برای ادامه تحصیل در دانشگاه گفت: به احتمال زیاد رشته‌ پزشکی یا داندانپزشکی دانشگاه تهران را انتخاب می کنم.


مطالعه نمائید: بهترین اساتید کنکور 1401 و 1402 تهران و کل ایران


14 ساعت مطالعه روزانه رتبه اول کنکور هنر 1401


کیا ناز شاطریان با توجه به‌وقت و تلاشی که برای کسب این موفقیت طی کرده بود گفت: روزانه بین هشت‌تا ۱۴ ساعت مطالعه مستمر از منابع متعدد داشتم. رتبه برتر کنکور سراسر هنر از اصفهان به علاقه‌مندان به تحصیل در رشته هنر و کسب رتبه برتر در این رشته توصیه کرد که کنکور هنر را جدی بگیرند و باپشتکار و اختصاص وقت بیشتری از زمان تحصیل خود به مطالعه منابع متعدد و متنوع در این رشته بپردازند.



توصیه های رتبه 3 کنکور تجربی برای دانش آموزان


رضائی بروجنی با اشاره به اینکه توانایی و تلاش فردی یکی از رازهای موفقیت و دست یافتن به اهداف است، گفت: در کلاس‌های کنکور شرکت نکردم و پس از مطالعه کامل کتاب‌های درسی از ظرفیت کتاب‌های  کمک درسی و تست استفاده کردم و برای اطمینان از نوع مطالعه و اینکه آمادگی برای شرکت در کنکور پیدا کنم در آزمون‌ها شرکت کردم. وی به دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور توصیه کرد که با یک برنامه‌ریزی جامع و منسجم و با پشتکار برای رسیدن به اهداف عالی خود به تحصیل ادامه دهند.


حتما بخوانید: بهترین استاد فیزیک کنکور نظام جدید و لیست 20 دبیر خصوصی برتر فیزیک


16 ساعت در روز رکورد مطالعه رتبه اول رشته انسانی


بهرامی میانگین درس خواندن خود را روزی ۱۰ تا ۱۳ ساعت عنوان کرد و بیان داشت در روزهای آخر حتی تا ۱۶ ساعت هم درس می خواندم اما برحسب عادت خانوادگی ساعت ۱۰ شب می خوابیدم و ساعت هفت صبح بیدار می شدم و حتما در میان ساعت درسی وقتی در حد یک ربع تا نیم ساعت برای استراحت وقت می گذاشتم.


عوامل موفقیت و شیوه مطالعه بهرامی نفر اول رشته علوم انسانی کنکور ۱۴۰۱
به گزارش تسنیم، بهرامی با اشاره به اینکه من از کلاس‌ها و آزمون‌های آزمایشی استفاده کردم اما دقیق‌ترین برنامه‌ریزی توسط خود انسان باید انجام می‌شود افزود: از پایه دهم برای کنکور شروع کردم اما در پایه یازدهم به صورت جدی‌تر مطالعه کردم زیرا در پایه دهم چندان با نحوه مطالعه آشنا نبودم. وی با بیان اینکه من در مدرسه تیزهوشان تحصیل کردم و معلمان در موفقیت من نقش مهمی داشتند عنوان کرد: در ابتدا تصور نمی‌کردم که روزی رتبه برتر کنکور باشم اما به تدریج با تشویق دیگران به این باور رسیدم که امکان‌پذیر است و جزو اهداف خودم قرار دادم و در کنکورهای آزمایشی همیشه رتبه زیر 10 را به دست می‌آوردم. بهرامی گفت: شیوه مطالعه بسیار مهم است و باید به برنامه‌ریزی انجام شده برای خود پایبند باشیم گفت: از ساعت 7 صبح تا 22 شب مطالعه می‌کردم و تا ساعت 23 هم برای روز بعد برنامه‌ریزی می‌کردم.
معدل نهایی و ساعت مطالعه امیر حسین کیوانی رتبه 2 کنکور سراسری زبان سال 1401
امیر حسین کیوانی،رتبه دوم کنکور سراسری زبان می‌گوید: متولد سال 1382 هستم و در مدرسه هاشمی نژاد 3 مشهد در رشته تجربی با معدل نهایی 19.53 دیپلم گرفتم. وی می‌افزاید: در طول دوره‌ای که برای کنکور درس می‌خواندم کتاب‌های مختلف کمک آموزشی را مطالعه کردم  و در روز بین 10 تا 12 ساعت درس می‌خواندم.
مطالعه نمائید:
مهمترین عوامل موفقیت در کنکور رتبه های برتر کنکور 97 از زبان خودشان


کلاس کنکور و مدرسه محل تحصیل رتبه 3 کنکور ریاضی و زبان علیرضا ملک‌حسینی
علیرضا ملک‌حسینی در پاسخ به این سوال که در کدام مدرسه تحصیل کرده‌اید و چه مقدار برای کنکور هزینه کرده‌اید گفت: من در مدرسه تیزهوشان علامه حلی 2 اراک درس خواندم و در دوران مدرسه شهریه مدرسه را پرداخت کردم همچنین مدرسه یک سری کلا‌س‌های کنکور برای ما برگزار می‌کردند که سال یازدهم شرکت می‌کردم ولی سال دوازدهم وقت شرکت در کلاس‌ها را نداشتم که هزینه این کلاس‌ها هم پرداخت می‌کردم. دانش‌آموز نخبه اراکی ادامه داد: کلاس کنکور تقریبا نمی‌رفتم به ویژه سال دوازدهم و سال یازدهم هم فقط کلاس‌های کنکور مدرسه را شرکت می‌کردم ولی هزینه کتاب و آزمون‌های کنکور تقریبا 10 میلیون تومان شد.
ساعت مطالعه علیرضا دهقانی رتبه 2 کنکور علوم تجربی سال 1401
علیرضا دهقانی تفتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد، در ارتباط با کسب رتبه دوم کنکور تجربی اظهار داشت: هر روز سعی داشتم تا حدی که توان داشتم درس بخوانم و در روزهایی که مدرسه داشتم حداقل سه تا چهارساعت و حداکثر 7 ساعت درس می‌خواندم و روزهایی که مدرسه نداشتم هم از شش تا هفت ساعت شروع می شد و حتی تا 11 ساعت هم درس می‌خواندم.
میزان مطالعه رتبه 5 کنکور ریاضی پوریا غفوری
پوریا غفوری با اشاره به اینکه برای قبولی در کنکور روزانه به صورت میانگین چهار تا پنج ساعت و بعضی روزها شش ساعت در طول تابستان درس می‌خوانده اظهار داشت: در پاییز سال گذشته شش تا هفت ساعت و دو فصل زمستان و بهار هم 10 تا 11 ساعت به طور میانگین به خواندن درس اختصاص داشت که این تفاوت ساعات هم مربوط به زمان آموزش حضوری و غیرحضوری بود.
حتما بخوانید:
مهمترین عوامل در موفقیت تحصیلی رتبه های اول تا سوم کنکور 92 از زبان خودشان


برنامه ریزی و کلاس کنکور رتبه 3 کنکور علوم تجربی سبا رضایی
رتبه سوم کنکور تجربی سال 1401 با اشاره به اینکه هرگز کلاس اضافه شرکت نکرد‌م، ادامه داد: در برنامه‌ریزی برادرم همراه من بود و بسیار در این راه به من کمک کرد، تنها کتاب تست خریداری کردم و بدون هیچ کلاسی با یک برنامه‌ریزی دقیق درس می‌خواندم.


گردآوری: ایران مدرس


آمار بازدید: 45989 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
ناشناس چهارشنبه ۱۹ امرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱

سلام رشته های تجربه ی شما چه نوع کتاب تستی گرفتین اسم منابع اش چی بود؟