ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله کنکور رتبه های برتر و نفرات برتر کنکور 99 همراه با مصاحبه با نفرات اول تا دهم کنکور سراسری سال 99

رتبه های برتر و نفرات برتر کنکور 99 همراه با مصاحبه با نفرات اول تا دهم کنکور سراسری سال 99

به اشتراک گذاری

رتبه های برتر و نفرات برتر کنکور 99 همراه با مصاحبه با نفرات اول تا دهم کنکور سراسری سال 99 در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید با نفرات برتر کنکور سال 99 رشته های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان آشنا شوید و گفتگو با این رتبه های برتر را بخوانید ادامه این مطلب را مطالعه نمائید.

برای مشاهده لیست اساتید و مدرسین برتر کنکور در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی کنکور کلیک کنید. مطالعه مهمترین عوامل موفقیت در کنکور رتبه های برتر کنکور 97 از زبان خودشان هم مفید است.

رتبه های برتر و نفرات برتر کنکور 99 رشته تجربی

اسامی نفرات برتر کنکور 99 رشته تجربی در این بخش اعلام می شود. رتبه های برتر کنکور تجربی معمولا در دروسی مانند زیست شناسی و دروس تخصصی رشته خودشان درصد بالایی کسب می کنند. این افراد معمولا تلاش و پشتکار بالایی داشته اند و در ایام تحصیل و خصوصا سال قبل از کنکور 99 با جدیت و برنامه ریزی درست دروس را مطالعه کرده اند و تکنیک های تست زنی را هم به خوبی اجرا کرده اند. مطالعه کنید: بهترین معلم زیست کنکور، لیست 15 استاد خوب و مجرب زیست شناسی کنکور







حتما بخوانید: گفتگو با سیده زهرا موسوی نفر سوم کنکور سراسری سال 93 در رشته تجربی

رتبه های برتر و نفرات برتر کنکور 99 رشته ریاضی فیزیک


به محض اعلام شدن اسامی نفرات برتر کنکور سراسری 99 اینجا اعلام می شود. نفرات برتر رشته ریاضی-فیزیک معمولا به رشته های مهندسی در مقطع دانشگاه علاقه دارند و نفرات برتر کنکور 99 رشته ریاضی هم مانند سال های قبلی معمولا رشته های تاپ مهندسی مانند مهندسی برق، مکانیک و عمران و .... را از دانشگاههای تراز اول کشور مانند صنعتی شریف، امیرکبیر، دانشگاه تهران و ... انتخاب می کنند. اطلاعات تکمیلی در ادامه ارائه می شود.







مطالعه نمائید: دانش آموز ياسوجی، رتبه سه كنكور

برترین نفرات و رتبه های 1 تا 10 کنکور 99 رشته زبان

رتبه های برتر و 1 تا 10 کنکور سال 99 رشته زبان در این قسمت ارائه می گردد. افرادی که موفق می شوند در رشته زبان جزو نفرات اول تا دهم کنکور 99 شوند معمولا در رشته دیگری هم امتحان می دهند. این افراد هم بسیار خوب و دقیق با برنامه ریزی درس خوانده اند و کمترین اشتباه را در پاسخ دهی به تست های کنکور داشته اند.





مطالعه نمائید: مصاحبه با رتبه 9 کنکور سراسری سال 93 گروه ریاضی فیزیک

نفرات اول و برترین رتبه های رشته هنر آزمون سراسری سال 99

برترین نفرات کنکور 99 رشته هنر به محض اعلام اینجا ارائه می شود. کسب رتبه 1 تا 10 در رشته هنر هم مانند رشته های دیگر به اراده قوی و علاقه و انگیزه فراوان نیاز دارد. مسلما افرادی که توانسته اند به این موفقیت دست یابند و در کنکور 99 بدرخشند علاقه زیادی به رشته تحصیلی خودشان دارند و در کنار اراده پولادین، این افراد معمولا هوش سرشار و ذوق هنری خوبی هم دارند.





پیشنهاد می شود مطالعه کنید:  20 توصیه ی کلیدی برای موفقیت در کنکور



اسامی و لیست نفرات برتر و رتبه های اول تا دهم کنکور 99 رشته علوم انسانی

در این بخش هم به محض اعلام نفرات برتر کنکور 99 انسانی اعلام می شود. اگر می خواهید وکلا، حقوقدانان، مشاورین و روانشناسان برجسته و برتر آینده را ببینید مسلما باید با رتبه های برتر کنکور 99 رشته انسانی آشنا شوید. این افراد هم توانسته اند در درس های بسیار مهم و سخت رشته خودشان مانند عربی رشته انسانی و ... درصد های بالایی را کسب کنند. این افراد موفق در مسیر درستی که هم جهت با علابق خودشان است قرار گرفته اند که توانسته اند به چنین موفقیت بزرگی برسند. برای این عزیزان آرزوی موفقیت و سلامت و تندرستی داریم.







این مقاله خوب را هم از دست ندهید: رمز موفقیت نفر دوم کنکور سراسری

مصاحبه با نفرات اول تا دهم کنکور سراسری سال 99

در این بخش گفتگو و مصاحبه با نفرات برتر کنکور 99 ارائه می شود تا رمز موفقیت ایشان را متوجه شوید. معمولا مصاحبه و گفتگو با افراد موفق و برتر در هر زمینه ای برای افرادی که می خواهند در آن زمینه پیشرفت کنند و خودشان موفق باشند بسیار مفید است. در این بخش سعی می شود مصاحبه با رتبه های برتر کنکور 99 قرار داده شود. در این مصاحبه ها معمولا نحوه مطالعه رتبه های برتر، کتاب های کمک آموزشی که مطالعه کرده اند، آزمون های آزمایشی ایشان، تعداد ساعت مطالعه در روز برای رتبه های 1 تا 10، نحوه تست زنی و ... پرسیده می شود و برای دانش آموزانی که می خواهند در کنکور موفق باشند و جزو رتبه های برتر شوند این مصاحبه ها بسیار مفید است.

حتما مطالعه کنید: مصاحبه با نفر دهم کنکور سراسری 93 رشته ریاضی

مصاحبه با سید امیر سید شنوا رتبه 1 کنکور تجربی 99

سیدامیر سیدشنوا رتبه یک کنکور تجربی 99، درباره زمان شروع به مطالعه خود برای قبولی در کنکور سراسری، گفت: از سال یازدهم شروع به مطالعه کردم. از کتاب‌های کمک آموزشی استفاده می‌کردم، اما نیازی به استفاده از کلاس تقویتی و .. نداشتم، چون سطح مدرسه‌ای که در آن تحصیل می‌کردم خیلی بالا بود. این داوطلب رتبه برتر کنکور سراسری در ادامه درباره نوع مدرسه خود، بیان کرد: از کلاس هفتم در مدرسه تیز هوشان تحصیل می‌کردم. در ایام مطالعه برای کنکور تفریحاتم را کنار نگذاشتم. سال اولم بود که در کنکور شرکت کردم و هیچ سهمیه‌ای نداشتم.

سیدشنوا در ادامه درباره رشته مورد نظرش برای تحصیل در دانشگاه، گفت: رشته مورد نظرم پزشکی دانشگاه تهران است. نکته طلایی که باید به داوطلبان کنکور سال‌های بعد بگویم این است که ساعت‌های بیشتر مطالعه منجر به موفقیت در آزمون نمی‌شود و کمیت بهتر از کیفیت است. من در مدت مطالعه برای کنکور ۶ تا ۷ ساعت مطالعه در روز داشتم. این رتبه یک کنکور تجربی 99 در ادامه درباره اینکه آیا قصد مهاجرت به کشور خارجی را دارد یا خیر، گفت: تاکنون قصد مهاجرت به کشوری را نداشته‌ام. پدر این داوطلب رتبه برتر کنکور سراسری 1 تجربی ۹۹ در ادامه گفت: از ابتدا می‌دانستیم که پسرمان رتبه برتر را کسب خواهد کرد، ولی انتظار رتبه یک را نداشتیم. بعد از کنکور هم گفته بود که رتبه بالایی می‌آورم.

 مصاحبه با ایلیا هاشمی راد رتبه 2 کنکور ریاضی 99

درباره رمز و راز موفقیتش در کنکور، گفت: مطالعه برای کنکور را از کلاس یازدهم به صورت جدی شروع کرده و کنکوری مطالعه می‌کردم. او در ادامه بیان کرد: از تمامی کتاب‌های کمک آموزشی و کلاس‌های تقویتی به خوبی استفاده کردم و به لطف خدا نتیجه زحماتم را گرفتم. هاشمی راد در ادامه افزود: اینکه بعضی از دوستان به نتیجه دلخواه خود نرسیده اند ناشی از فضای رقابتی موجود در کنکور است و قطعا داوطلبان دیگر زمان بیشتری را برای مطالعه گذاشته اند. او درباره اینکه آیا جزو داوطلبان سهمیه دار کنکور سراسری بوده است یا خیر، گفت: از هیچ سهیمه‌ای برخوردار نبودم و در مدرسه سمپاد تحصیل می‌کردم.

رتبه دوم کنکور گروه علوم ریاضی و فنی در ادامه بیان کرد: سال اول بود که در کنکور شرکت کردم و نظام جدیدی بودم. در مدت مطالعه برای کنکور تفریح هم داشتم، اما سال آخر تفریحم به نسبت دوره‌های قبل کمتر شد. تفریح در زمان درس خواندن باید وجود داشته باشد تا روحیه داوطلب حفظ شود. هاشمی راد در ادامه با اشاره به اینکه به داوطلبان سال‌های آینده کنکور توصیه می‌کنم در هنگام مطالعه حتما استراحت کنند، گفت: حتی روز‌های قبل از آزمون‌های آزمایشی مطالعه‌ای نداشتم و فقط به تفریح می‌پرداختم و با دوستانم بیرون می‌رفتیم. فیلم و گوشی همراه را هم کنار نگذاشته بودم. او در ادامه درباره رشته‌ای که در دانشگاه انتخاب خواهد کرد، گفت: هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام، اما به احتمال زیاد الکترونیک دانشگاه صنعتی شریف را انتخاب خواهم کرد. این مقاله خوب را هم بخوانید:
رتبه های برتر کنکور 98، دلایل موفقیت و رشته و دانشگاه انتخابی



رتبه 4 کنکور انسانی: قصد دارم قاضی شوم

 محسن سیاه‌مرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خمینی‌شهر اظهار داشت: به لطف خدا، حمایت خانواده، معلمان، دوستان و تلاش‌های مستمر خود توانسته‌ام در کنکور سراسری به موفقیت بزرگی دست پیدا کنم.  وی ادامه داد: خوشبختانه امسال با لطف خداوند و تلاش و پشتکار زیاد توانستم رتبه ۴ رشته علوم انسانی را کسب کنم؛ یک سال تنها به مطالعه کتب علوم انسانی پرداختم و در این‌یک سال خود معلم خود بودم که در این مدت به‌صورت ویژه خانواده به من کمک کردند. سیاه‌مرد افزود: امسال که به رشته علوم انسانی رفتم؛ بسیار از این خوشحال و راضی بودم و علاقه‌ی فوق‌العاده و استعداد برای رشته علوم انسانی را در خود می‌دیدم و در سال گذشته در کنکور رشته علم تجربی شرکت کرده و نتیجه مطلوب خود را کسب نکردم ویکی از دلایل عمده تغییر رشته همین موضوع بود. دارنده رتبه برتر کنکور ۹۹ خاطرنشان کرد: با لطف خدا و تلاش بسیار توانستم در بین آن رتبه‌هایی که پیش‌بینی و تلاش می‌کردم بهترین آن را به دست آورم؛ اویل برای این موضوع تا ۸ ساعت مطالعه داشته اما به‌مرور حداقل مطالعه من ۸ ساعت بود.

محمد تیموری ماسوله: کلاس‌های خصوصی راه رسیدن به رتبه تک رقمی در کنکور نیست

تیموری ماسوله: به نظرم کمی مبالغه شده است، درس خواندن مولفه جدایی‌ناپذیر برای گرفتن نتیجه خوب است در کنار درس خواندن فعالیت‌های دیگری مانند خطاطی و ورزش می‌کردم، اینکه کسی بی‌وقفه درس بخواند قطعا خیلی کسل‌کننده است. از ابتدای مهر سال گذشته برای کنکور خودم را آماده کردم، بیشترین تمرکزم روی خواندن کتاب‌ها بود، در روزهای منتهی به کنکور سراسری میزان مطالعه‌ام را افزایش دادم، به طور میانگین روزانه هفت ساعت البته در روزهای تعطیل برای مطالعه کردن وقت گذاشتم و در روزهای مدرسه روزانه پنج ساعت مطالعه داشتم.

رتبه یک کنکور علوم انسانی: برای رسیدن به موفقیت هیچگاه دیر نیست

مهدی محمدی تمر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: موفقیت مسیر است و برای رسیدن به موفقیت باید مسیر تلاش و کوشش را طی کرد تا به سرانجام رسید. وی با بیان اینکه برای رسیدن به موفقیت باید تلاش کرد و این امر به راحتی محقق نمی‌شود، گفت: توکل به خدا، اعتماد به خود و تشویق خانواده رمزهای اصلی موفقیتم در کنکور بود. نفر اول کنکور سرای علوم انسانی افزود: توصیه میکنم دانش اموزان با پشتکار بتوانند راه پیسرفت را طی کرده و در راستای رسیدن به اهدافشان تلاش کنند. پیشنهاد می شود بخوانید:
نحوه مطالعه و برنامه ریزی و انتخاب رشته رتبه های برتر کنکور 98 - قسمت دوم

رتبه ۵ کنکور 99: دانش‌آموزان باید به سمت علاقه خود بروند

صدرا فدایی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لاهیجان، با اشاره به فرایند مطالعه در سه سال پایان دبیرستان و آمادگی برای کنکور ۹۹ اظهار کرد: از اواخر سال دهم به‌طورجدی، خود را برای کنکور سراسری در گروه تجربی و زبان آماده می‌کردم. وی با بیان اینکه روزانه بین ۱۰ تا ۱۲ ساعت به‌طورجدی درس می‌خواندم، گفت: در هیچ‌یک از کلاس‌های کنکور شرکت نکرده و تنها از آموزش معلمان در مدرسه و کلاس‌های مدرسه بهره‌مند شدم. رتبه پنج کنکور سراسری در گروه زبان با اشاره به شرایط کرونا و تأثیر بر روند مطالعه کنکور تصریح کرد: تعطیلی مدارس با شیوع ویروس کرونا در اوایل برای من تأثیر منفی داشت و با دیدن بازده خود حس می‌کردم که ضعیف‌تر شدم اما با تلاش مضاعف خود را به حالت قبلی برگرداندم. فدایی با بیان اینکه در رشته تجربی نیز رتبه ۱۱۷ را کسب کرده است، افزود: به‌احتمال‌قوی برای ادامه تحصیل رشته تجربی و پزشکی را ادامه خواهم داد.

رتبه 8 کنکور 99: در هیچ کلاس‌ کنکوری شرکت نکردم

مهرداد میلانلو رتبه هشت کنکور ریاضی سال ۹۹ دقایقی  پیش در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در لاهیجان با اشاره به فرآیند آموزش در سه سال پایانی دبیرستان، اظهار کرد: از ابتدای سال دهم به‌طورجدی خود را برای کنکور ریاضی سال ۹۹ آماده می‌کردم اما بعد به دلیل  حضور در المپیاد وقفه‌ای درروند مطالعه اتفاق افتاد. وی با بیان اینکه در سال دوازدهم به‌طور کامل و جدی برای کنکور ریاضی درس‌خوانده و به دانسته‌های خود، آموزش معلمان و مطالب کتاب‌ها اعتماد کردم، افزود: مهارت تثبیت را با تمرین تست تمرین کرده و بدون اینکه در هیچ کلاس کنکوری شرکت کنم صرفاً در طرح کنکور  دبیرستان با آموزش معلمان خود به استقبال کنکور سراسری ۹۹ رفتم.

 نفر نهم کنکور سراسری رشته علوم انسانی می‌گوید: موفقیت و یا عدم موفقیت در کنکور پایان راه نیست، تازه اول راه است، برای رسیدن به هدف باید خواست، خواستن توانستن است

 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان با اشاره به درخشش دنش‌آموزان گیلانی در کنکور سراسری گفت: دو دانش‌آموز مدرسه شهید بهشتی لاهیجان با کسب رتبه پنج گروه زبان و رتبه هشت کنکور سراسری در گروه ریاضی، موفقیت چشمگیری را برای استان گیلان رقم زدند.

 رتبه چهار کنکور زبان گفت: در یک و نیم ماه تعویق در برگزاری آزمون سراسری منابع بیشتر را مطالعه کردم و توانستم به منابع آزمون تسلط بیشتری پیدا کنم.

 علیرضا چلابیان نفر دوم کنکور در رشته علوم انسانی گفت: فکر می‌کردم رتبه زیر 100 را کسب کنم اما اینکه تک رقمی کسب کنم در تصورم نبود. مطالعه کنید:
بهترین اساتید کنکور 1400 را بشناسید

«فاطمه برات‌نژاد» از شهرستان قائن و «محمد مولوی‌سرند» به ترتیب درگروه های آزمایشی علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی موفق به کسب رتبه هفتم کشور در آزمون سراسری ۹۹ شدند.

کنکور ۹۹ در روزهای چهارشنبه ۲۹، پنج شنبه ۳۰، جمعه ۳۱ مرداد و شنبه اول شهریور در سراسر کشور برگزار شد که اسامی برترین‌های کنکور بامداد امروز اعلام شد که در بین اسامی نام سه مازندرانی می‌درخشد. * کسری ملیحی از ساری نفر ششم در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی  *محمد مهدی قلی‌زاده از بابل نفر دهم در گروه آزمایشی علوم تجربی *علیرضا چلابیان از آمل نفر دوم در گروه آزمایشی علوم انسانی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 92475 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
دکتر امیرحسین مولایی فوق تخصص قرنیه و سگمان قدامی چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۵

با تمام سلول هام تلاش میکنم که یه روز بهش برسم

maha يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲

رتبه های برتر اینده ک اظهار نظر کردین هوا مارم داشته باشین ????????

آیدا باقری آدينه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

خودتونم بکشین حتی اگه خیلی زرنگ باشین نمیتونین جای منو تصرف کنین من از همین جا بهتون قول میدم کنکور 1402 من رتبه 1 رو تصرف میکنم و از همین الان برای اون جایگاه تکتازانه میجنگم????????????

آیسان پنج شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵

از همین جا خبر میدم؛منم رتبه اول کنکور ریاضی 1404 هستم :دییی

حسین دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱

به عمل کار براید به سخندانی نیس تلاش کنیم ههمون انشا الله قبولیم وقتی سر جلسه میشی و میبینی قبول شدی چقدر حال میده پس غرور نداشته باشیم چون غرور خورد میکنه ما رو به امید اینکه اونایی که لایقن برن تلویزیون

آریا شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱

بابا شماها نمی‌دونید نهار چی خوردید حالا چرا برای آینده نظر میدید شما درستون رو بخونید بعدا خدا بزرگه

آرمین چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲

با این وضعیت رتبه یکا بگیم یه ۴۰ تا جا خالی واسه رتبه یک بزارن

اناهید آدينه ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲

رتبه شدن برام مهم نیست نتیجه زحمات خودم مهمه و قبول شدن تو ی رشته عالی????????وگرنه اونیکه 1 شد فرقش با اونیکه 11 شد چیه همه تو ی دانشگاهن ????????????منم ببرید هاروارد

مهشید دوشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶

کنکور ریاضی سال 1403 من یکی از اون رتبه های برترش میشم....

امیررضا شنبه ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

من رتبه زیر 50 کنکور تجربی هستم.انشاالله با تلاش و کوشش و ایمان به خدا.

ابوالفضل آدينه ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۲

رتبه 5 کنکور انسانی منم حتی خوابش هم دیدم برای رسیدن به هدف ایمان .تلاش .پشتکار ☝️☝️☝️☝️☝️☝️

Sarina پنج شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳

سلام به همه ی دوستان من یکی ساعت مطالعه ی بالا برام عذابه????نمیدونم با این همه بی حالی قراره به کجا برسم???? البته اگه یهو دیدید رتبه برتر شدم تعجب نکنید چون خیلی خوش شانسم????

سحر سه شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶

به عمل کاربرآید، به سخندانی نیس

زهرا چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰

چرا رتبه برتر ها بیشتر پسرن؟؟؟؟؟؟

M چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶

منم میرم هاروارد???????????????????? از الان اعلام میکنم!????????????????

نگین تنها دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۰

والا من خیلی تلاش می کنم اما نمیگم که رتبه برترمیشم ولی ایشلله بشممم یعنی آرزوی من همینه????????????????

رزی محمدی يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷

....شماهایی که فقط شعار میدین رتبه برترین به نظرمن الکی این حرفو نگفتن که شعار نده عمل کن ..بهتره که عمل کنین تا شعار

Maryam sistani پنج شنبه ۰۴ دي ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹

منم از همین لحظه اعلام میکنم که رتبه سوم کنکور ریاضی،سال1403 من هستم

امیرمحمد مرادی سه شنبه ۰۲ دي ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

مگه من مرده باشم که کسی جز من رتبه ی یک بشه

ابوالفضل عربانی دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰

رتبه یک علوم انسانی منم عمویی ها

ارام سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲

سلام..اونایی که به راحتی میگن ما رتبه برتر های سالهای اینده ایم لطفا در نظر بگیرن این لقمه خیلی بزرگتر از دهنشونه رتبه برتر بودن به اندازه ی عمله نه حرف

امیرحسین پنج شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶

سلام ضمن عرض تبریک خدمت قبول شدگان من خواب دیدم که رتبه 11رشته انسانی رو کسب میکنم.

مهدی يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵

سلام به همه کنکوری ها از الان اعلام میکنم رتبه یک کنکور تجربی1403 منم

امیر دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵

باشه مریم. منم اعلام میکنم????????

ملیکا ... سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

به لطف خدا و تلاش خودم سال دیگ به عنوان رتبه یک تا ده تجربی عضو میشم و تدریس رو شروع میکنم ...

علیرضا آدينه ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰

الکی میگه(با لحن بابا پنجعلی)

مریم يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲

سلام افرین به زحماتشون من از همین حالا اعلام میکنم رتبه یک کنکور تجربی 1401من هستم