ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله کنکور معرفی رتبه های برتر کنکور 1403 همراه با مصاحبه و عکس

معرفی رتبه های برتر کنکور 1403 همراه با مصاحبه و عکس

به اشتراک گذاری


اگر می خواهید در رابطه با لیست نفرات و رتبه های برتر کنکور 1403 اطلاعات خوبی را بدست آورید و مصاحبه های ایشان و عکس رتبه های برتر را هم ببینید ادامه این مطلب را بخوانید. در این مقاله رتبه های 1 تا 10 کنکور 1403 معرفی می شوند.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: بهترین مدرسین کنکور 1403 و 1404


توضیحات کلی در رابطه با رتبه های برتر کنکور 1403


در این مقاله رتبه های برتر کنکور 1403 در رشته های تجربی، ریاضی، هنر، زبان و انسانی را معرفی خواهیم کرد. به محض اعلام رتبه های برتر کنکور 1403 اسامی دقیق این رتبه ها و عکس و مصاحبه ایشان در این مقاله ثبت می شود. رتبه های برتر کنکور در تمامی رشته ها و گروه ها با تلاش و کوشش فراوان، انگیزه بالا، برنامه ریزی صحیح و تمرکز بالا توانسته اند به این موفقیت بزرگ دست پیدا کنند. این افراد، از کتاب های کمک آموزشی معتبر و تست های استاندارد استفاده نموده و در کنار مطالعه مفهومی و دقیق، تکنیک های تست زنی صحیح را هم آموزش دیده اند. در مصاحبه این افراد موفق که در انتهای همین مقاله ارائه شده است می توانید سایر دلایل موفقیت ایشان از جمله توکل به خدا و حمایت خانواده را هم مشاهده نمائید.


رتبه های برتر کنکور 1403 در گروههای مختلف


در این بخش نفرات و رتبه های برتر کنکور 1403 در گروههای مختلف را معرفی می نمائیم.



رتبه های برتر و نفرات برتر کنکور 1403 رشته علوم تجربی


به محض اعلام شدن لیست رتبه های برتر و نفرات برتر کنکور 1403 رشته علوم تجربی، در این بخش درج خواهد شد. تعداد متقاضیان رشته تجربی اخیرا به نسبت رشته های دیگر بیشتر شده است و افرادی که به پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی و ... علاقه دارند معمولا رشته تجربی را انتخاب می نمایند.



رتبه های برتر و نفرات برتر کنکور 1403 رشته ریاضی فیزیک


به محض اعلام شدن لیست رتبه های برتر و نفرات برتر کنکور 1403 رشته علوم ریاضی فیزیک، در این بخش درج خواهد شد. رشته ریاضی هم طرفداران خاص خودش را دارد و افرادی که به رشته های فنی مهندسی مانند مهندسی برق، کامپیوتر، مکانیک، صنایع، عمران و ... علاقه دارند رشته ریاضی فیزیک را انتخاب می کنند.


مطالعه این مقاله هم مفید است: مصاحبه با رتبه های برتر کنکور 1401، ساعت مطالعه و رشته انتخابی نفرات اول کنکور سراسری 1401



رتبه های برتر و نفرات برتر کنکور 1403 رشته زبان های خارجه


به محض اعلام شدن لیست رتبه های برتر و نفرات برتر کنکور 1403 رشته زبان های خارجه، در این بخش درج خواهد شد. برای موفقیت در کنکور زبان های خارجه باید پایه زبان انگلیسی شما قوی باشد و یا در ایام کنکور برای تقویت آن تلاش زیادی بکنید. با تحصیل در این رشته می تواند موقعیت های شغلی مانند فعالیت در وزارت امور خارجه، کتابدار، فعالیت در شرکت های هواپیمایی و ... را داشته باشید. همچنین می توانید به صورت حرفه ای در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی یا سایر زبان های خارجه فعالیت داشته باشید.



مقالات مرتبط، حتما مطالعه کنید:


بهترین معلم زیست کنکور، لیست 20 استاد خوب و مجرب زیست شناسی کنکور


تصاویر و اسامی رتبه های برتر کنکور 1401 و مصاحبه با رتبه های 1 تا 10 کنکور سراسری 1401


بهترین معلم زبان کنکور، لیست 15 استاد برتر زبان انگلیسی کنکور


رتبه های برتر و نفرات برتر کنکور 1403 رشته هنر


به محض اعلام شدن لیست رتبه های برتر و نفرات برتر کنکور 1403 رشته هنر، در این بخش درج خواهد شد. اگر به شغل هایی مانند طراحی صحنه، ارتباط تصویری، کتابت و نگارگری، چاپ دستی، هنر های تجسمی، صنایع دستی، طراحی صنعتی، گرافیک رایانه ای و ... علاقه دارید پیشنهاد می شود در کنکور هنر شرکت نمائید.



رتبه های برتر و نفرات برتر کنکور 1403 رشته علوم انسانی


به محض اعلام شدن لیست رتبه های برتر و نفرات برتر کنکور 1403 رشته علوم انسانی، در این بخش درج خواهد شد. اگر می خواهید وکیل، قاضی، جامعه شناس، کارشناس حقوق جزا و جرم شناسی، روانشناس آموزش کودکان استثنایی، مددکار اجتماعی، مدیریت فناوری اطلاعات و ... شوید، رشته انسانی را انتخاب نمائید.



برای مشاهده لیست مدرسین کنکور بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید.


اسامی نفرات برتر کنکور 1402


در این بخش رتبه های برتر کنکور 1402 را هم معرفی می نمائیم.


نفرات یک تا ده کنکور ریاضی 1402


- علی رضایی ؛ تهران


- مسیحا باقری تنها ؛ کرج


- علی منصوریان ؛ کرمانشاه


- معین یوسفی نیا ؛ تهران


- امیرمحمد شربتی ناوان ؛ طوالش


- محمدعلی مس چی ؛ تهران


- آرش قوامی ؛ تهران


- پارسا نوروزی منش ؛ تهران


- محمد بنی احمدی ؛ تهران


- علی نوری؛ تبریز


نفرات یک تا ده کنکور تجربی 1402


- پرهام مصطفوی؛ اصفهان


- محمد قانع؛ یزد


- آوا شهریاری؛ تهران


- نیلگون سپاس؛ اسلام آباد غرب


- آرمین امامی؛ اصفهان


- امیرحسین مردی زرنقی؛ تبریز


- فاطمه هدایتی؛ محلات


- دیاکو فاروقی؛ سنندج


- رضا یوسفوند؛ خرم آباد


- سیدمحمد موسوی، آباده


مقالات مرتبط، حتما مطالعه نمائید:


فرمول محاسبه ی درصد تست با نمره منفی و ضریب همراه با مثال


نحوه محاسبه درصد تست کنکور با مثال با و بدون نمره منفی و فرمول درصد گیری کنکور


نمره منفی و تأثیر پاسخ های نادرست در تست زنی در کنکور


نفرات یک تا ده کنکور انسانی 1402


- مهدی نیکوکار؛ از اسفراین


- علیرضا بابایی؛ تهران


- ملیکا حاجیلو؛ تهران


- علی اکبر افتخاری؛ اهواز


- حنانه سادات صالحی بایگی؛ مشهد


- زهرا عارفی مسکونی؛ جیرفت


- مرضیه حسنی؛ قزوین


- امیرحسین حبیب زاده؛ تهران


- سونیا مرادی؛ آذربایجان چاراویماق


- احمد رضایی استخروئیه؛ کرمان


نفرات یک تا پنج کنکور هنر 1402


- پویان جمیلی؛ تهران


- فرزاد دهقان بنادکی؛ یزد


- فاطمه جعفری ندوشن؛ یزد


- مبینا طلایی پور؛ اصفهان


- هما دادگر؛ تهران


نفرات یک تا پنج کنکور زبان 1402


- مهرداد اولیایی؛ خرم آباد


- علیرضا کرمی؛ اصفهان


- فریما صانعی؛ کرمان


- مانی رضازاده نیا؛ تهران


- امید کتاب اللهی؛ سنندج


مطالعه کنید: بهترین معلم و استاد فیزیک کنکور نظام جدید و لیست 20 دبیر خصوصی برتر فیزیک


مصاحبه با رتبه های برتر کنکور 1402 و 1403


مهراد اولیایی نفر اول گروه آزمایشی زبان‌های خارجی و رضا یوسف‌وند نفر نهم گروه علوم‌تجربی، تلاش، پشتکار و توکل به خدا را رمز موفقیت خود اعلام کردند. وی خاطرنشان کرد: به دلیل داشتن پایه زبان قوی، در ماه‌های منتهی به کنکور روزی پنج ساعت درس می خواندم.


رضا یوسفوند رتبه نهم کنکور سراسری در گروه آزمایشی تجربی اظهار کرد: درس خواندن برای کنکور را از پایه دهم شروع کردم. وی خاطرنشان کرد: ماه‌های نزدیک به کنکور میزان ساعات مطالعه افزایش یافت، به طوری که روزانه ۱۲ ساعت درس می‌خواندم.


امیرحسین مردی زرنقی رتبه ۶ گروه آزمایشی تجربی گفت‌: رتبه تک رقمی شدن برای بچه پولدارها نیست، خیلی از افرادی که از قشر متوسط هستند رتبه‌های تک رقمی‌ کسب می‌کنند. به دلیل اینکه ساعت مطالعه بالایی داشته‌ام سال آخر ۲ بار در مدرسه  حضور پیدا کردم و این حضور به‌گونه‌ای بود که تمامی دروس را پوشش می‌داد.


علیرضا بابائی رتبه ۲ آزمون سراسری ۱۴۰۲ در گروه آزمایشی علوم انسانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: در ابتدا بسیار هیجان‌زده شدم و الان بیشتر خوشحالی درونی است و خدا کمک کرد و توانستم به نتیجه برسم، من روزی ۱۴ ساعت درس می خواندم.


محمد قانع، رتبه دوم کنکور تجربی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، در خصوص عامل موفقیتش در کنکور  اظهار کرد: من تلاش زیادی کردم و ساعات مطالعه من در طول روز زیاد بود و همچنین برای موفقیتم امید و انگیزه بالا و روحیه مناسبی داشتم.


رتبه ۸ گروه آزمایشی علوم تجربی گفت‌: استمرار در مطالعه و عدم توجه به حواشی کنکور رمز موفقیت من در کنکور است. دیاکو فاروقی رتبه ۸ گروه آزمایشی علوم تجربی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه گفت: توکل به خدا بعد از کمک و پشتیبانی خانواده و تلاش‌ مستمر در سه سال‌ تحصیلی دلایل موفقیتم بود.


فرزاد دهقان بنادکی، رتبه دوم کنکور سراسری هنر در مورد میزان مطالعه خود اظهار کرد: در رشته هنر شرایط متفاوت است ضمن این‌که انرژی و توان افراد برای مطالعه نیز فرق می‌کند و رشته هنر به دلیل گستردگی متفاوت از سایر رشته‌هاست و سوالات و منابع آن نیز گسترده است.


مقالات مرتبط، مطالعه کنید:


اسامی نفرات و رتبه های برتر کنکور 1402 و دی ماه 1401 همراه با مصاحبه و عکس


7 راز موفقیت در کنکور


چگونه در کنکور 1404 موفق شویم و رتبه خوب کنکور 1404 را کسب کنیم؟


باقری تنها رتبه 2 گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی گفت: کنکور یعنی یاد گرفتن تعداد زیاد تست‌های غلطی که در خانه می‌زنیم و عامل موفقیتم مادرم بود.


رتبه 8 آزمون سراسری ۱۴۰۲ در گروه آزمایشی علوم انسانی، گفت: از شنیدن رتبه‌ام خیلی شوکه شدم ولی از قبل پیش‌بینی می‌کردم، از طریق یکی از اقوام تماس گرفتند و گفتند که رتبه برتر شدی!


احمد رضائی رتبه ۱۰ آزمون سراسری ۱۴۰۲ در گروه آزمایشی علوم انسانی گفت: تراز اعلام شده از سوی سازمان سنجش، پیش‌بینی قبولی را به ما می داد ولی این رتبه تا جایی شوکه کننده است، به هر حال پاداش زحماتمان را می‌بینیم. وی افزود: در کلاس‌های کنکوری شرکت نکردم و خودم مشاور خودم بودم، در برخی از آزمون‌های آزمایشی شرکت کردم تا خودم را با سطح کشوری بسنجم.


نفرات برتر کنکور چه توصیه هایی دارند؟


همانطور که مطالعه کردید بسیاری از رتبه های کنکور عامل موفقیت خودشان را توکل به خدا و تلاش خودشان می دانند. بنابراین اگر می خواهید در کنکور رتبه عالی کسب کنید خودتان با جدیت و پشتکار قدم بردارید و به خدا توکل کنید و مطمئنا کسی که به خدا توکل نماید کمک و حمایت می شود. نکته بعدی اینکه رتبه های برتر و 1 تا 10 کنکور 1403 و سال های دیگر اکثرا ساعت مطالعه بالایی داشته اند و حتی تا 14 ساعت هم در روز درس ها را مطالعه نموده اند. بنابراین تمرکز روی درس خواندن و باز هم تلاش و پشتکار حرف اول را می زند. به صورت کلی شرکت در آزمون های آزمایشی هم بسیار مفید است. سعی کنید برای اینکه ارزیابی از وضعیت خودتان داشته باشید حتما در یک آزمون معتبر که تعداد شرکت کنندگان و جامعه آماری بالایی دارد شرکت نمائید. باید روی تکنیک های تست زنی هم کار کنید و سعی کنید هم دقت و هم سرعت خودتان را افزایش دهید. به تست هایی که اصلا بلد نیستید اصلا پاسخ ندهید تا نمره منفی نگیرید. این موارد می تواند بسیار مفید باشد و باید با یک برنامه ریزی صحیح، امید و انگیزه بالا درس بخوانید.


مطالعه مقاله عالی 20 توصیه ی کلیدی برای موفقیت در کنکور هم مفید است.


سخن آخر


در این مقاله رتبه های برتر کنکور 1403 در رشته های تجربی، ریاضی، هنر، زبان و انسانی معرفی شد. هدف از معرفی این افراد این است که با توجه به مصاحبه های ایشان، دانش آموزان بتوانند مسیر صحیح درس خواندن و پیشرفت تحصیلی را پیدا کرده و برای موفقیت در کنکور گام بردارند. واضح است که اکثر رتبه های برتر کنکور 1403 و سال های دیگر یک برنامه ریزی صحیح و روند درستی را در نظر گرفته اند که توانسته اند به چنین موفقیت بزرگی دست پیدا کنند. اگر در بعضی از دروس اشکالات اساسی دارید از یک معلم خصوصی مجرب و مشاور حاذق کمک بگیرید. تلاش و پشتکار و نظم هم بسیار لازم است تا شخصی بتواند به موفقیت بزرگی دست پیدا کند. همچنین انگیزه بالا و تمرکز هم از موارد مهم دیگر است که باید در خودتان ایجاد نمائید.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 745 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image