ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش امضای 20 توافقنامه با شرکت‌های دانش‌بنیان و 2 مرکز فناوری دارویی

امضای 20 توافقنامه با شرکت‌های دانش‌بنیان و 2 مرکز فناوری دارویی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد از امضای 20 توافقنامه با شرکت‌های دانش‌بنیان و 2 مرکز رشد فناوری دارویی و سلامت تجهیزات پزشکی خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن تفقدی ظهر امروز در نخستین نشست خبری هیئت رئیسه دانشگاه، اظهار داشت: در حوزه فناوری نانو در کشور اول هستیم و حمایت ویژه از ثبت اختراعات ملی و بین‌المللی را در دستور کار داریم.

وی در ادامه به 20 مورد توافقنامه با شرکت‌های دانش بنیان و 2 مرکز رشد فناوری دارویی و سلامت تجهیزات پزشکی اشاره کرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه بر اساس برنامه و مجوز وزارت بهداشت، 56 دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی در 11 مرکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد پذیرش می‌شوند، اظهار کرد:‌ تا کنون در چهار فراخوان انجام شده، 26 دانشجو در 6 مرکز تحقیقاتی دانشگاه در مقطع دکتری پژوهشی پذیرش شده‌اند.

تفقدی یادآور شد: در حال بیش از 560 نفر از اعضای هیئت علمی، محققان و پژوهشگران از اعضای مراکز تحقیقاتی دانشگاه هستند که این تعداد نقش موثری در تولید علم و ارتقاء جایگاه دانشگاه ایفاء می‌کنند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:‌ تمامی گروه‌های محقق دانشگاهی اعم از علوم دارویی، دندانپزشکی، پایه پزشکی، پایه داخلی، بالینی جراحی، پرستاری و مامایی، علوم پیراپزشکی و بهداشت، گروه‌های فناور، مقاله اصیل یا مروری چاپ شده در مجله نمایه شده در نمایه نامه ISI با بالاترین IF، مقاله اصیل یا مروری با بیشترین ارجاع (Citation) و گروه محققان آزاد دانشگاه می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

حمیدرضا بهرامی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این مراسم اظهار داشت: مقوله بهداشت، مهم‌ترین جزء از وظایف لاینفک در اعتلای سلامت بوده که در آن، انسان‌، محور توسعه است.

وی در ادامه به وجود 40 درصد حاشیه‌نشینی شهر مشهد اشاره کرد و گفت: این موضوع به کانونی برای رشد مشکلات اخلاقی و به دلیل مشکلات فرهنگی و اقتصادی شده است.

آمار بازدید: 307 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image