ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
ایران مدرس تدریس خصوصی 📌 دکتر عليرضا مشرفی (مدرس زیست‌ شناسی)
مشخصات مدرس
تدریس تضمینی زیست‌شناسی کنکور - تدریس تضمینی زیست‌شناسی از پایه تا کنکور، تقویتی، تیزهوشان و المپیاد توسط مدرس مجرب و باسابقه دانشگاه و مدارس برتر با قیمت مناسب
از سایت این آگهی دیدن نمایید

تدریس تضمینی زیست‌شناسی کنکور - تدریس تضمینی زیست‌شناسی از پایه تا کنکور، تقویتی، تیزهوشان و المپیاد توسط مدرس مجرب و باسابقه دانشگاه و مدارس برتر با قیمت مناسب

√ دبیر زیست‌شناسی باسابقه و مجرب با حداقل 20 سال سابقه تدریس حرفه‌ای در مدارس و آموزشگاه‌های کشور، تدریس تضمینی زیست‌شناسی از پایه تا کنکور، تقویتی، تیزهوشان و المپیاد، مدرک تحصیلی دکتری تخصصی Ph.D، رتبه 9 کنکور دکتری، دانش آموختۀ دانشگاه تهران، عضو بنیاد نخبگان، تضمین یادگیری و رضایت شاگرد، تدریس روان و شیوا به‌همراه آزمون و مشاوره تحصیلی، تدریس خصوصی، نیمه‌گروهی و گروهی زیست‌شناسی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم و متوسطه اول، تدریس به دانش‌آموزان علامه‌ حلی، علامه‌‌ طباطبایی، انرژی اتمی، فرزانگان، سلام تجریش، سرای‌ دانش، دکتر حسابی، شهید بهشتی، صاحب‌ا‌لزمان، کوشش و گل‌ها، مدارس تهران، کرمان، اصفهان و مشهد، مدرس دانشگاه و دبیرستان سلام، پیام و ایراندخت و آموزشگاه‌های صائب، فرزانگان، اندیشه، دانش‌افشان، علم‌آوران، هدف، تربیت، قلم‌چی، کیان‌ دانش، ندای‌ دانش، گروه رئیسی، آپرا، ماد و … مسلط به تدریس زیست‌شناسی کنکور همراه با جزوات آماده کامل و جامع زیست‌شناسی کنکور، قبولی هر ساله دانش‌آموزان در رشته و دانشگاه برتر، تدریس کلیه نکات کنکوری همراه با حل انواع تست ترکیبی، چالشی، چندموردی، مفهومی و خطی مطابق با جهت‌گیری جدید سازمان سنجش، طراح کنکور آزمایشی، تدریس خصوصی زیست‌شناسی به‌طور جامع و با پوشش کامل مطالب کتاب درسی جهت شرکت در کنکور و امتحانات مدرسه، استاد پروازی، فعال‌ترین مدرس زیست‌شناسی کنکور، بالاترین کیفیت آموزش، بهترین دبیر زیست‌شناسی کشور، مدرس مجرب و تخصصی زیست‌شناسی کاملا تضمینی، مدرس حضوری و آنلاین زیست‌شناسی از پایه تا کنکور، استاد برتر موسسات مختلف کنکوری، مدرس دانش‌آموزان مدارس تیزهوشان سلام، علامه، پیام و ایراندخت و آموزشگاه صائب، فرزانگان، دانش‌افشان، قلم‌چی، کیان‌دانش، ندای‌دانش، آپرا، ماد و ... طراح سوال در آزمون‌های آزمایشی، کسب رضایت صد در صدی دانش‌آموزان، مدرس برتر زیست‌شناسی در دوره‌های مختلف، برگزاری کلاس آنلاین در اسکای‌روم، جزء اساتید برتر کشوری در کلید‌زنی کنکور، مدرس رتبه‌های برتر کنکور سراسری، جزء رتبه‌های برتر کشوری در آزمون دکتری تخصصی، تحلیلگر سوالات کنکور سراسری نظام جدید از ۱۳۹۸ تاکنون، تدریس حضوری در تجریش و سایر مناطق ۲۲گانه تهران و کرج، جزوات نکته و تست کامل و جامع، تفهیم مطالب با تست، نمونه سوأل، فیلم و تصاویر آموزشی، ارزیابی مستمر از دانش آموزان، جلسات تدریس دو ساعته حضوری و آنلاین زیست‌شناسی با حداقل هزینه
✓ "جزوات نکته و تست زیست‌شناسی به‌روزرسانی شده ویژه کنکور هر سال"
✓ "حداقل هزینه به ازای حداکثر ساعت تدریس در هر جلسه"
✓ "جزوات کنکوری جامع و کامل با تست و تمرین"
✓ "با مشاوره و برنامه‌ریزی تحصیلی رایگان"
✓ "با بیست سال سابقه تدریس حرفه‌ای"
✓ "جلسات دو ساعته حضوری و آنلاین"
✓ "تضمین رضایت و یادگیری شاگرد"
🔴 هماهنگی کلاس (خانم رجبی): 09058663363
🔴 شماره تماس مستقیم دکتر مشرفی: 09912317201

📌 دکتر عليرضا مشرفی (مدرس زیست‌ شناسی)
رشته تحصیلی: دکتری تخصصی Ph.D
مدرک تحصیلی: دکتری
دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه تهران- زیست‌شناسی
وضعیت تاهل: متاهل
شهر: تهران و کل کشور
هزینه تدریس: بی‌زحمت در تلگرام/ پیامرسان داخلی پیام دهید، فرم شرایط کلاس خدمتتان ارسال می‌شود
سابقه کار: بیش از 20 سال تجربه تدریس حرفه‌ای
خوب است بدانید:
📌 دکتر عليرضا مشرفی (مدرس زیست‌ شناسی)، از تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ عضو سایت ایران مدرس می باشند و آگهی ایشان 36323 بازدید داشته است.
09058663363
توجه: حین تماس بفرمایید که آگهی را در سایت ایران مدرس دیده اید.
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۳/۱/۹
تاریخ ثبت اولین آگهی ویژه ---> ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
بازدید: 36324

جزوه های ثبت شده توسط 📌 دکتر عليرضا مشرفی (مدرس زیست‌ شناسی)

محصولات ثبت شده توسط 📌 دکتر عليرضا مشرفی (مدرس زیست‌ شناسی)

کتاب های معرفی شده توسط 📌 دکتر عليرضا مشرفی (مدرس زیست‌ شناسی)

ثبت نظر برای مدرس
Security Image
نظرات کاربران
45
0
روژان رستمی ۱۴۰۲/۸/۲۴

سلام و عرض ادب. آقای دکتر مشرفی استادی متعهد و خوش اخلاق هستند. خوشحالم از این که بهشون اعتماد کردم. حتی با اینکه دوازدهم رو خواسته بودم با دخترم کار کنند، اما ایشون زحمت کشیدند و نکات ترکیبی پایه رو هم بیان فرمودند که پیش نیاز هم بود. هم از لحاظ منش و طرز برخورد و هم مدیریت تایم کلاس خیلی عالی هستند. از لحاظ هزینه هم دستشون درد نکنه همه جوره با ما راه امدند. خیلی وجدان کاری بالایی دارند. به خاطر یادگیری دخترم حتی گاهی بیشتر از زمان کلاس هم درس میدن و دخترم صد درصد از کلاسش با جناب دکتر مشرفی راضی است. برای انتقال مطالب بیان سلیس دارند و قشنگ لپ مطلب رو میرسونند. من موقع تدریس میشنوم که لحن دوستانه ای دارند و واقعا خیلی معلم دلسوزی هستند. علاوه بر تست ها و نمونه سوالات زیاد و متنوعی که سرکلاس کار می کنن، هر از گاهی امتحان میگیرن یا توی ایتا نمونه سوال میفرستن دخترم جواب بده و بعد براشون برای تصحیح میفرستم و جاهایی که غلط داشت رو توی کلاس مجدد برای دخترم توضیح میدهند. بخاطر تدریس مفهومی و نمونه سوالاتی که میفرمایند و بعدش دخترم توی مدرسه استفاده میکنه و میبینه که براش نتیجه داشته و مفیده کلاس براش خوشایند شده. هر چقدر از ایشون تعریف کنم کمه، واقعا خیلی زحمتشون دادیم چون در طول هفته هر موقع اگر اشکال درسی برای دخترم پیش بیاد ایشون با نهایت احترام پاسخ میدن که بسیار برام با ارزشه.

با عرض سلام و احترام. تلاش بی وقفه و پیشرفت تحصیلی چشمگیر شما مایه مباهات است.

25
0
امیررضا میرعبدالهی ۱۴۰۲/۸/۱۱

انصافاً جناب دکتر مشرفی از دل و جون برای پسرم وقت گذاشتن. خداروشکر امیر جان خیلی عالی تونست با استاد ارتباط بگیره. از پسرم پیوسته آزمون میگیرن و جاهایی رو که اشکال داره با صبوری براش توضیح میدهند. بسیار استاد باسواد، مبادی آداب و باشخصیتی هستند. از کارشون راضی هستیم و حتما کلاس رو با ایشان ادامه می دهیم.

باسلام. نظر لطف شماست. مرحمت عالی مستدام.

23
0
فرید خیرخواه ۱۴۰۲/۸/۱

کلاس های آقای دکتر مشرفی کاملا منظم و خیلی دقیق و با حوصله برگزار می شوند. تدریس استاد بسیار مفهومی و روان و به زبون خود دانش آموز است. ایشان موقع درس دادن تمرکز و تسلط کامل روی کلاس و مطالب دارند. برای تفهیم مطالب از تصاویر و فیلم آموزشی استفاده می نمایند. در آموختن مطالب به دانش آموز جدیت دارند ولی چیزی از مهربانی ایشان در رفتار کم نمی کند. همچنین شمرده شمرده و واضح تمام نکات تستی را بیان میفرمایند و اجازه می دهند هر موقع سوالی برایم پیش آمد راحت بپرسم. هر جلسه پیگیر درس و تکالیفم هستند. جزوه درسنامه کامل و جامع و تست ها هم عالیه. از روش تدریس و برگزاری کلاس کاملا رضایت دارم.

باسلام. نظر لطفتونه. امیدوارم همیشه افتخارآفرین باشید. سلامت باشید.

10
0
عرشیا علیمردانی ۱۴۰۲/۷/۲۹

سلام وقت بخیر. ما شهرستان هستیم خواستم بدونم به صورت انلاین هم تدریس انجام می دهید؟

باسلام. بله، جهت کسب اطلاعت بیشتر و هماهنگی بی‌زحمت با شماره ۰۹۰۵۸۶۶۳۳۶۳ تماس بگیرید.

47
0
رونیا فرهمند ۱۴۰۲/۶/۲۲

سلام و عرض ادب و احترام. جناب آقای دکتر مشرفی نمونه بارز یک استاد فرهیخته و ماهر هستند. بنده خیلی از تدریس جناب آقای دکتر در کلاس آنلاین راضی هستم. قبل و بعد هر کلاس نمونه سوالات و تکالیف مربوط به همون فصلی که اموزش دادن را به دخترم میدادن. مطالب خیلی فراتر و جامع در کلاس عنوان میشد و به خاطر قدرت بیان و تسلط فوق العاده دکتر دخترم در کلاس کلیه مطالب را متوجه میشد و از تمامی زحماتی که برای دخترم کشیدند نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

با عرض سلام.لطفتان بیکران. روزگارتان زیبا و در پناه خدا باشید.

56
0
رویا جلیلی راد ۱۴۰۲/۶/۱۳

کاملا از تدریس ایشان راضی هستیم. استاد مشرفی در کارشون بسیار حاذق و توانمند هستند. با اینکه دخترم زیست رو دوست نداشت، خیلی خوب تونستن باهاش ارتباط برقرار کنند. خوب بلدن دانش آموز رو چجوری سر درس بنشانند و بهش روحیه و اعتماد به نفس بدهند. بیان ساده و قوی ایشون یادگیری رو برای دانش آموز بسیار راحت می کند و نسبت به دانش آموز دلسوز و صبور و مهربان هستند. اینطور نیست که درس رو خط به خط بخونند، بلکه مفهوم رو شفاف و شمرده شمرده توضیح می دهند. استاد از زمان حداکثر استفاده رو می کنند و کاملا به مباحث و مطالب کتاب درسی مسلط هستند. فوق العاده مدرس با برنامه و وقت شناسی هستند. بعد از تدریس درس هم آزمون می گیرند و روند پیشروی کلاس رو به من گزارش می دهند. خداروشکر کلاس بازدهی خیلی خوبی داشته. ما واقعا مدیونشون هستیم و همچنان تمایل دارم دخترم تحت نظر ایشان به کلاسش ادامه بدهد.

سلام. لطف دارید، سایتون مستدام. همواره پیروز و سربلند باشید.

20
0
مهاجریان ۱۴۰۲/۶/۶

جناب دکتر مشرفی دقیق نقاط ضعف درسی پسرمو متوجه شدن و اجازه دادند که پسرم اشکالات درسیش رو مطرح کند. ایشان با شخصیت، متانت و قدرت بیان بالاشون، جو کلاسی مطلوبی رو برای پسرم بوجود آوردند. پسرم میگه که ایشان خیلی بهتر از معلم های دیگش تدریس می کنند. جلسات رو با سرعت مناسب و طبق برنامه پیش میبرند. تمام هم و غمشون اینه که پسرم نتیجه بگیره. استاد هرجا که نیاز به تکرار باشه مجدد توضیح می دهند. ضمن تدریس نمونه سوال هم کار می کنند. هر جلسه به پسرم تکلیف می دهند و جلسه بعدی عملکردش رو چک می کنند و به من گزارش پیشرفت می دهند. از زحمات بی دریغشون ممنونم و کلاس خداروشکر کاملاً رضایت بخش بوده

با سلام و احترام. از نظر محبت آمیز شما سپاسگزارم. لطف عالی مستدام

10
0
دانیال عبدی ۱۴۰۲/۶/۵

سلام استاد خواستم بابت زحماتی که برام کشیدین تشکر کنم. شیوه تدریس و مجموعه تست هاتون بینظیر بود. دستتون درد نکنه. توی آزمون واقعا گل کاشتم. چون قبلا معلم داشتم ولی اونجور که باید درس رو درست متوجه نمیشدم و نتیجه خوبی نمیگرفتم، این باعث تنفر من از درس زیست شده بود. اما جنابعالی با تدریس عالی و قدرت انتقال بالا من رو به این درس علاقه مند کردید و رفته رفته زیست شناسی برام قابل فهم و شیرینتر شد.

سلام. با آرزوی موفقیت در تمام عرصه های زندگی. محبت شما پایدار

42
0
ساینا نصیری ۱۴۰۲/۵/۲۰

ما یک ساله که در خدمت جناب دکتر مشرفی هستیم. همه چیز عالی همونطور که میخواستیم پیش رفته و خیلی از استاد راضی هستیم. ایشون بسیار در کارشون جدی و مسئولیت پذیر هستن. خیلی عالی، مسلط و با حوصله تدریس میکنن. در کل استاد خیلی متشخص و خوبی هستند و دخترم از فن بیان و تدریس ایشون کاملا رضایت داره و و به امید خدا تا کنکور هم با ایشون ادامه میدیم.

سلام. خوشحالم از رضایت و موفقیت فرزندتان. سرافراز و پیروز باشید

23
0
احمد اصغرپور ۱۴۰۲/۴/۶

درود و سپاس جناب دکتر مشرفی عزیز. خدا خیرتان بدهد استاد واقعا کار شما بیست هست. ممنونم که برای پسرم سوالات مشابه و همتراز کنکور رو مطرح می فرمایید. مهران خیلی به شما عادت کرده و از جنابعالی راضیه و تعریفتان رو می کند. ما هم دعاگویی شما هستیم و زحمات بی دریغ و لطف و محبتتان رو فرموش نمی کنیم. جنابعالی ضمن اینکه استاد بسیار باسواد و با دانش به روزی می باشید، تبحر بسیار بالایی هم در تفهیم مطالب دارید. مهم تر از همه اینکه از نظر اخلاقی انسانی باتقوی و متعهد به کارتان هستید. حتماً به داوطلبان کنکوری توصیه می کنم از وجود حضرتعالی بهره ببرند.

با عرض سلام و وقت بخیر، ممنونم از ابراز نظر لطفتان. همواره سرافراز و پیروز باشید به امید خدا.

46
0
سعید چراغیان ۱۴۰۲/۳/۱۸

پسرم از پایه هشتم تا الان که پایه یازدهم هست جلسات زیادی رو با جناب آقای دکتر مشرفی کلاس داشته، تدریس از پایه شروع شده و به حول و قوه الهی قصد داریم تا کنکور هم کلاسا ادامه داشته باشد. نحوه تدریس به طوری بوده که رضایت صد درصدی ما رو جلب کرده و پسرم خیلی به درس زیست شناسی علاقمند شده و در آزمون های قلم چی و امتحان های مدرسه نتایج بسیار عالی به دست می آورد. علاوه بر نحوه تدریس عالی و کیفیت بالای آموزش، آقای دکتر مشرفی بسیار باشخصیت، توانمند و محترم هستند و همیشه با مهربانی و پشتیبانی بی دریغشان در کنار فرزندم هستند.

باسلام. از موفقیت فرزند دلبندتان بسیار خرسندم. همواره سربلند و پیروز باشید

41
0
بیتا رفیعی مقدم ۱۴۰۲/۱/۲۷

بنده به شخصه خیلی خیلی راضی هستم و کلاس های آنلاینم با دکتر مشرفی ادامه داره. ایشان در کارشان کاملا ماهر و جدی اما در عین حال خوش رفتار هستند، شاگرد رو به حال خودش رها نمی کنن، هر جلسه با تست و رفع اشکال مباحث جلسات قبل رو مرور می کنند و مطالب تدریس شده رو مرتب ازم می پرسن و اجازه میدن منم سوالاتم رو بپرسم. براشون خیلی مهم هست که حتماً مطالب قبلی رو کامل یاد گرفته باشم و تا مطمئن نشن که عمیق یاد گرفتم از مطالب به سادگی رد نمیشن و درس جدید نمی دن. تدریسشون عالیه و کلاس هاشون اثر مثبت زیادی داشته و خیلی راضی هستم و کلاسا رو باهاشون ادامه میدم.

سلام. نظر لطفتان است. امیدوارم همیشه سربلند و موفق باشید.

23
0
سپیده سرلک ۱۴۰۲/۱/۱۶

با عرض سلام. ضمن تقدیر و تشکر فراوان از استاد گرانقدر جناب آقای دکتر مشرفی. بنده به خاطر اینکه دخترم در مدرسه تیزهوشان فرزانگان تحصیل می کند، در گرفتن استاد برای دخترم خیلی سختگیر بودم و حتی روز اول هم به استاد مشرفی گفتم نظرات سایر شاگردها و سوابق کاری درخشانی که در مورد حضرتعالی وجود دارد قابل احترامه اما به تنهایی ملاک انتخاب بنده نیست، بلکه معیار من برای اعتماد به مدرس پیشرفت تحصیلی و اشتیاق فرزندم هست که موقع تدریس جنابعالی به درس زیست پیدا می کند. که الحمدا... ایشان واقعا با سواد علمی، مهارت و شخصیت بالایی که داشتند موجب شدند که دخترم در امتحان زیست مدرسه خیلی سریع، راحت و دقیق کلیه سوالات را جواب دهد که باعث خوشحالی من و معلمش شد و نمره 20 را هم گرفت و خیلی هم به درس زیست شناسی علاقمند شده. چون دکتر مشرفی باعث شدند که درس زیست برای فرزندم جذاب بشه و بیان قوی و صمیمانه ایشان باعث فراگیری بهتر مباحث شد. ایشان برای تدریس هر گفتار کتاب برنامه دارند و دخترم اصلاً هیچ نگرانی و استرسی برای اتمام بموقع این درس ندارد. انصافا جناب دکتر مشرفی خیلی به دخترم کمک کردند. از زحمات ایشان بسیار سپاسگزارم و توصیه بنده در خصوص درس زیست شناسی فقط ایشان هست.

باسلام و احترام. خیلی خوشحالم از موفقیت فرزندتان. امیدوارم همواره تندرست و پیروز باشید.

16
0
کاظم خانی ۱۴۰۲/۱/۱۵

سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. ببخشید هزینه تدریس خصوصی زیست کنکور رو میفرمایید؟ جسارتا چند جلسه لازم است؟ و اینکه تایم هر جلسه چقدر هست؟

سلام. بی زحمت به شماره 09058663363 پیام دهید، فرم شرایط کلاس خدمتتان ارسال می شود.

26
0
رسولی ۱۴۰۲/۱/۷

آقای دکتر مشرفی همه جوره فوق العاده هستند. پسرم از پایه نهم تا یازدهم با استاد مشرفی کلاس دارد. توی این چند سال که در خدمتشون بودیم استاد زحمات زیادی کشیدند و بینظیر تدریس کردند، الان کیان انقدر به زیست مسلطه که در مدرسه دستیار معلم اش شده یعنی تا این حد استاد عالی درس دادن. بیان مفهومی و علمی نکات و پاسخ به تست های عالی ایشان باعث شد مطالب کامل در ذهن پسرم قرار بگیره که حتی تا چند سال بعد هم به خوبی به یاد بیاره. چون جناب دکتر شیوه تدریشون و جزواتشون عالیه، درس ها رو مرور و تکرار میکنند و تمام نکات رو کامل بیان میفرمایند و حتی توی ترتیب آموزششون هم طوری چیدمان دارن که شاگرد بهترین ادراک رو از فصل کتاب داشته باشه. حتما سال بعد برای دوازدهم هم مجدد با ایشون کلاس داریم. سپاسگزارم

سلام خدمت شما بزرگوارید. به امید موفقیت های بیشتر برای فرزند دلبندتان

41
0
آیناز کامکار ۱۴۰۱/۱۲/۱۱

ایشون صمیمت و برخورد خیلی خوبی با دانش آموز دارند و ارتباط مثبت و خوبی برقرار می کنند و درعین حال سخت گیری های به جایی دارند و تنها هدفشون هم اینه که شاگرد کامل مبحث رو یاد بگیره. یه اخلاق خوبی که دارند و باعث شده که مجدد باهاشون کلاس داشته باشم خوش قول بودنشون هستش. روی حرفی که میزنند هستن و جلسات رو طبق برنامه ریزی پیش می برند. جلساتی که تا به الان برگزار شده خیلی عالی و با کیفیت بالا بوده و من در امتحانات به نتیجه خیلی خوبی رسیدم. شیوه تدریس استاد مشرفی خیلی برای من موثر بوده چون از من می خواهند درس رو سر کلاس یاد بگیرم و بفهمم. ابتدای هر جلسه از من می خواهند تست ها و تکالیفی که در جلسات گذشته تدریس شده رو براشون بگم و اشکالاتم رو بپرسم، تا باهم مرور کنیم و برام یادآوری بشه و ایراداتم برطرف بشه و همین تکرارها باعث میشه مطالب کامل تو ذهنم بمونه. از نظر هزینه جلسات هم خیلی منصفانه عمل میکنند که دستشون درد نکنه.

سلام. سلامت باشید. ممنون از ابراز نظر محبت آمیزتان

63
0
شعبانی ۱۴۰۱/۱۱/۵

سلام استاد خسته نباشین. ممنون بابت زحماتی که تو این مدت برای من کشیدین. جزوتون و تدریستون واقعا عالی بود میتونم بگم سوالی نبود ک تو کنکور ببینم و تو جزوه نداشته باشم. دستتون درد نکنه

سلام. خواهش میکن. به امید موفقیت های بیشتر شما

27
0
حدیث ملکی ۱۴۰۱/۱۰/۱۵

باعرض سلام و خسته نباشد. از جناب آقای دکتر مشرفی کمال تشکر را دارم. به نظر من کلاس های دکتر مشرفی بسیار مفهومی و روان است و به زبان خود دانش آموز توضیح می دهند و مباحث زیست را به طور کامل و خیلی دقیق و واضح تدریس می کنند. ایشان به خوبی و کاملا علمی به سوالاتم جواب می دهند. سوالاتی که در طول کلاس جواب داده می شود خیلی عالی است و به یادگیری خیلی کمک می کند. جزوه درسنامه کامل و جامع و تست های جزوه هم بسیار عالیست و همه حالت ها ی تست های ترکیبی، مفهومی، خطی و چالشی و نکته های مربوط به هر فصل را به طور مرتب کار می کنند. در این مدت من پیشرفت خیلی خوبی در درس و همچنین تست زنی داشته ام. تایم کلاس خیلی دقیق است. از نظر هزینه ها بسیار منصفانه در نظر گرفته اند تا خانواده ها در هر سطحی هم که باشند بتوانند از کلاس ایشان استفاده کنند وگرنه زحمات ایشان خیلی خیلی بالاتر است. قطعاً با ایشان تا کنکور ادامه خواهم داد. با تشکر از زحمات ایشان

سلام عرض می کنم. خیلی لطف دارید. با آرزوی توفیق روزافزون برای شما

18
0
سیدضیاء صیادیان ۱۴۰۱/۱۰/۸

سلام. جناب دکتر مشرفی به تمام معنا مدرس قابل اعتماد و با معلوماتی هستن. دو سال است که کلاس را با ایشان ادامه میدیم و خیلی راضی هستیم. خداروشکر پسرم درسخوان هست و جزء شاگردان ممتازه ولی چون میخواستم در سطح بالاتر باهاش کار بشه، از ایشان خواسته بودم اشکالات درسی پسرم را پیدا و رفع کنند و بیشتر از سطح کتاب درسی باهاش کار کنند. که ایشان هم واقعا موفقیت آمیز عمل کردند و خیلی در پیشرفت تحصیلی فرزندم مؤثر بودند. انصافا در این مدت اصلا حتی یک بار هم نشده ازشون ناراضی باشیم. خیلی وقت شناس هستن سر موقع کلاس رو برگزار می کنند. تسلطشون روی تست ها و پاسخ به سوالات علمی پسرم عالی است و رضایت صد در صدی ما را جلب نموده اند. متشکرم

سلام عرض می کنم. نظر لطفتان است. إن شاء ا... همیشه پیروز، سربلند و تندرست باشید.

59
0
میثم منظری توکلی ۱۴۰۱/۶/۲۰

سلام استاد در یک جمله میتونم بگم عالی تدریس کردید. کلاس خیلی عالییییییی بود بیشتر از عالی واقعا دستتون درد نکنه، من قبلا خودم که کتاب درسی رو میخوندم خیلی از مطالبش سر در نمیاوردم ولی جنابعالی که بهم درس دادین واقعا کامل و مفهومی تا عمق مطلب رو درک کردم یعنی مباحث رو علمی یادگرفتم. مرسی که مطالب خارج از کتاب درسی که برام همیشه سوال بود رو بهم توضیح دادید. قبلا هم معلم زیست داشتم اما جنابعالی بهترین استادی هستید که من تا به الان دیدم. در یک کلام استاد بهتر از شما نیست. جنابعالی تمام شاخص هایی که یک استاد حرفه ای و با تجربه باید در کلاس داشته باشد مثل مدریریت زمان، سواد علمی، تجربه و تسلط عالی رو در حد اعلی دارید. نمیدونم باید با چه زبونی از زحمات حضرتعالی تشکر کنم.

باسلام. تشکر از اظهار نظر محبت آمیز شما. سربلند و پیروز باشد.

17
0
نیوشا علی شاهی ۱۴۰۱/۶/۱۷

دخترم از تدریس شون خیلی راضی هست. بسیار استاد فهمیده و با اخلاق و شریفی هستن. برای تدریس خیلی خوب وقت میزارن و باحوصله کامل قشنگ هر قسمت رو توضیح میدن. روزی که دخترم زیست داره خیلی خوشحاله چون سر کلاس تست های متنوع و زیادی از جزوشون و منابع مختلف میزنن. تو این مدت که دخترم با ایشون کلاس داشت خیلی واقعا پیشرفت داشته، با متانت و گفتار خیلی خوبی که دارن اشکالات درسی دخترم رو به بهترین وجه رفع کردن. دخترم جلسات اول به استاد گفته بود که خیلی از مباحث رو مشکل دارم ولی الان به جایی رسیده که اگه هر تستی از هر مبحثی بهش بدیم راحت جواب میده. می خوایم کلاسا تا آخر سال تحصیلی ادامه داشته باشه.

باسلام و سپاس. محبت دارید، نظر لطفتان است.

25
0
سینا صیادیان ۱۴۰۱/۶/۱۴

ممنونم از زحمات آقای دکتر مشرفی، کلاس عالی و جامع بود و بمن در فهم مباحث مفهومی به شدت کمک کرد. به نظر من ایشان واقعا استادی مؤدب و باسواد هستند. ممنون از استاد مشرفی عزیز - صیادیان

سلام. سینای عزیز محبت دارید. ان شاء الله همواره پیروز باشید.

8
0
رضاپور ۱۴۰۱/۶/۱۳

از جناب دکتر مشرفی کمال تشکر رو دارم. بسیار مدرس باشخصیت، خوش برخورد و حرفه ای هستند. مباحث زیست یازدهم رو خیلی عالی و طبق برنامه جلو بردن، ایشان جزوه بسیار کامل و مرتب و تدریس خیلی عالی و جذابی دارند. با طرح پرسش های هدف دار و چالشی توجه من رو به کلاس جلب می کنند تا فضای کلاس دلچسب و شاداب باشد. استاد کاملا دقیق مباحث رو توضیح میدهند و تمام نکته ها و انواع تستها رو بیان میفرمایند‌ و از هیچ نکته ای راحت رد نمیشوند. به علاوه، کاملا هم شرایطی من رو درک کردند و سعی کردند تا جای ممکن با من هماهنگ باشن تا ترسم از این درس بریزه. خیلی راضی هستم واقعا ممنونم.

باسلام. سپاس از ابراز لطف و محببتون. سلامت و پیروز باشید.

34
0
پریسا سلطانی نژاد ۱۴۰۱/۶/۸

بسیار راضی هستیم و همه چیز بسیار عالی پیش میره. در این جلساتی که گذشت دخترم خیلی علاقمند شده و با انگیزه در کلاس ها شرکت می کنه. علاوه بر تدریس خوبشون، این انگیزه ای که در دخترم ایجاد کردند برای من خیلی با ارزشه. سپاسگزارم

باسلام. زنده باشید. با آروزی بهترین ها و موفقیت های بیشتر برای شما

18
0
آرین خدابخشی ۱۴۰۱/۶/۵

من تدریس رو برای آمادگی در آزمون تیزهوشان میخواستم و تا حالا جلسات زیادی رو با استاد مشرفی کلاس داشتم، روز اول ضعیف بودم ولی الان نمراتم تو آزمون های مدرسه خیلی عالی میشه و رتبه یک کلاس هستم. استاد قبل از هر جلسه برام نمونه سوال میفرستن. سر کلاس هم نمونه سوالای زیادی حل میکنن، هرجایی که اشکال داشته باشم برمیگردن و دوباره توضیح میدن. از کتاب کمک آموزش ای کیو هم استفاده میکنن. حتما بنظرم در کلاسشون شرکت کنید چون زیست شناسی براتون شیرین ترین درس میشه.

سلام آرین جان. ممنون از نظر بسیار زیبای شما. شاد و سلامت و پیروز باشید

49
0
درسا اعتمادی ۱۴۰۱/۶/۱

جناب دکتر مشرفی سلام علیکم. عرض کنم که با تدریس حضرتعالی دید بنده نسبت به زیست شناسی واقعا عوض شد. چون من از ریاضی تغییر رشته دادم روش مطالعه این درس رو نمیدونستم ولی جنابعالی روش مطالعه رو به من یاد دادید. مفاهیم کتاب رو که با استفاده از شکل ها و فیلم آموزش می دهید کاملاً قابل فهم است. می خواهم جلسات تدریس مرتب تا کنکور ادامه داشته باشه. حضرتعالی استاد باسواد، قابل اعتماد، منظم، مسلط و ریزبین در کارتان و همچنین استاد خیلی خوش برخورد و محترمی هستید، بیانی گویا و شفاف در تدریس دارید. با اینکه میدونم خیلی سرتون شلوغه خیلی ممنونم که قبول زحمت فرمودید. متشکرم

باسلام. خیلی ممنونم، نظر لطفتان است. امیدوارم در مسیر پیش رو موفق و سربلند باشید.

63
0
عطیه اسدی ۱۴۰۱/۵/۸

سلام استاد واقعاً دست مریزاد دارید، کلاس امروزتون معرکه و عالییی بود، من موقع تدریس آنلاین حضرتعالی کنار دخترم نشسته بودم، واقعاً لذت بردم از آموزشتون. جزواتتون هم که فرستاده بودید قبل کلاس پرینت گرفته بودم. کسی رو ندیده بودم که اینقدر وقت و انرژی بزاره سرکلاس. خیلی خوشحالم که خدا جنابعالی رو سر راهمون قرار داد. استاد دخترم اینقد راضی بود از کلاس که هر چی بگم کم گفتم واقعا ممنون ازتون که اینقدر خوب تدریس میکنید. حتما تا آخر با شما هستیم و همراه شما انشالله بهترین نتایج رو میگیریم. خیلی متشکرم

سلام. محبت دارید، با آرزوی بهترین ها برای شما، پاینده و مستدام باشید

28
0
فاطمه قاضی نسب ۱۴۰۱/۵/۶

خیلی خیلی راضی هستیم. از همه لحاظ عالی هستن، دخترم زیاد از زیست خوشش نمیومد، اما نمیدونم استاد مشرفی چطوری تدریس کردن و بیانشون چجوری بوده، از موقعیکه با ایشون کلاس گرفتیم به زیست علاقمند شده و مطالبی که ایشون درس میدن رو هم به پدرش توضیح میدهد و در موردش حرف میزنه. از پارسال تا الان همه جلساتی که با استاد برگزار شده عالی بوده. هر جلسه نمونه سوال و تست کار میکنن. بعد از هر جلسه خیلی خوش برخورد، مسئولانه و پیوسته گزارش کاملی از روند پیشرفت کلاس و تکلیف به دخترم می دهند. نظم و برنامه ریزی در تدریس و کلاس هم همیشه برقراره. بینهایت سپاسگزارم.

سلام. سلامت باشید. سپاس از ابراز لطف و محبتتون

41
0
امیرحسین مرسلی ۱۴۰۱/۴/۳۱

ممنونم از زحمات آقای دکتر مشرفی، ایشان بهترین معلم دوران تحصیل من هستن. براشون مهمه من کاملا مبحث رو یادبگیرم. کلاس رو به نحو احسن مدیریت میفرمایند و کلاس پرانرژی و بانشاطی با ایشان دارم و اصلا سرکلاسشون خسته نمیشم. توانایی ایشان در تدریس آنلاین با برنامه زمان بندی شده و تصاویر آموزشی و روش های جذاب در انتقال مطالب برام خیلی جذابه. به نظرم خیلی عالی طبق سطح درسی دانش آموز روش تدریس رو تنظیم می کنن تا شاگرد بتونه نتیجه دلخواهش رو بگیره. من کلاسم رو با ایشان قطعا ادامه می دهم.

سلام. نظر لطفتان است. امیدوارم همیشه شاد و پیروز و سربلند باشید.

22
0
نیلوفر فلاح ۱۴۰۱/۴/۲۸

آقای دکتر مشرفی استادی بسیار خوش اخلاق و مهربان هستند، تسلط کامل به درس زیست شناسی و قدرت بیان بالایی دارند. ایشان کاملا با توجه به شرایط من کلاس رو پیش می برند، تمام تایم کلاس کامل برای تدریس گذاشته میشه، اگه قسمتی رو متوجه نشده باشم از اول با حوصله توضیح می‌دهند. وقتی تستی رو درست جواب میدم، تشویقم می‌کنند و بهم روحیه می دهند. تمام سوال های من رو هم کامل جواب میدن. در کل کلاس بسیار پر انرژی و خوبی با ایشون دارم. حتماً با ایشون در مقاطع بعدی هم کلاس می‌گیریم.

باسلام. سپاس از ابراز لطف و محبتتون. با آرزوی سلامتی و بهروزی برای شما

18
0
میرزایی ۱۴۰۱/۴/۲۵

با عرض سلام و وقت بخیر، آقای دکتر بنده فارغ التحصیل هستم، اما تصمیم گرفتم کنکور تجربی 1402 شرکت کنم. به نظرتون تا زمان کنکور چند جلسه لازمه با جنابعالی کلاس بگیرم؟

باسلام. تدریس زیست شناسی کنکور برای شاگرد متوسط 40-35 جلسه همراه با تست است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی بی زحمت با شمارۀ 09058663363 تماس بگیرید.

45
0
مریم مجرب ۱۴۰۱/۴/۲۱

استاد مشرفی از لحاظ قدرت انتقال مطالب درسی بسیار عالی هستند، به نحوی که مشکلترین مباحث رو به صورت کاملاً شیوا و روان بیان میفرمایند که باعث فراگیری آسون و قابل فهم شاگرد میشه. بررسی انواع تست های خطی، چالشی، ترکیبی و مفهومی توسط ایشون باعث تثبیت مطالب در ذهن شاگرد میشه و اینکه شاگرد دید بازتر و جامع تری نسبت به موضوع درسی پیدا میکنه و همچنین ایشان خیلی با صبر و حوصله به سوالات و ایرادات درسی دانش آموز پاسخ میدهند. ممنونم

باسلام. اختیار دارید، نظر لطفتان است.

15
1
فربد توسلیان ۱۴۰۱/۴/۱۸

تدریسشون عالی و حیرت انگیزه. خیلی قوی و سطح بالا تدریس کردن. همۀ حالت های تست ها رو از هر قسمت زدند. من که خودم باورم نمیشد زیست شناسی رو به این خوبی بتونم درک کنم. دکتر مشرفی غیر از یک استاد خیلی باسواد و کار بلد، یک انسان بسیار بااخلاق و مهربان هستند. حتما پیشنهاد میکنم از کلاس ایشون استفاده کنید. متشکرم

سلام. فربد جان زنده باشید. ممنونم از ابراز محبتتون

36
0
امیرعلی حق‌شناس ۱۴۰۱/۴/۶

بنده اوایل سال گذشته در انتخاب معلم برای پسرم خیلی سختگیر بودم و سایت ها و موسسات مختلفی رو جستجو کردم اما هیچکدام از معلم ها کیفیت تدریس مدنظر بنده رو نداشتن. خوشبختانه بعد از برگزاری کلاس جناب دکتر مشرفی واقعاً به این نتیجه رسیدم که ایشان از نظر فن بیان، تسلط، حضور به موقع و قدرت انتقال مطالب بهترین معلم هستن. پسرم خیلی عالی تونست با کلاس ایشون ارتباط برقرار کنه و به پسرم اعتماد به نفس و انرژی مثبت زیادی دادن. چون پسرم سال دهم هم با آقای دکتر کار کرده بود و خیلی عالی نتیجه گرفت، به همین خاطر امسال هم مجدد مزاحمشون شدیم. با اینکه امتحان زیست امسال سخت بود ولی خدارو شکر با کمک های استاد پسرم تونست بالاترین نمره رو در درس زیست کسب کنه و بسیار راضی بودیم. ممنونم استاد عزیز

باسلام. سلامت باشید. امیدوارم همواره شاد، سربلند و پیروز باشید.

28
0
کتایون بیات زاده ۱۴۰۱/۴/۱

با عرض سلام و ادب. دخترم پایه یازدهمه و از کلاس جناب دکتر مشرفی بسیار استفاده کردیم و راضی بودیم. نمرۀ امتحانی دخترم با تدریس فوق العاده ایشان بیست شد که من و پدرش رو خیلی خوشحال کرد. دخترم خواستار ادامه جلسات تا شب کنکور هست. واقعا ایشان در تدریس و تسلط به مطالب عالین و همچنین در انتقال مفاهیم، فن بیان و ارتباط با دانش آموز خیلی مهارت دارن. استاد در طی تدریس تمام نکات ریز درس رو برای دخترم کاملا باز کردن. جزوات عالی در اختیار دخترم گذاشتن. تستای عالی به صورت ترکیبی و کنکوری کار کردن. پیگیری مستمر درسی استاد باعث ایجاد انگیزه و پیشرفت چشمگیر فرزندم شد. استاد مشرفی بسیار بااشتیاق و پرانرژی مسئولیت رو به عهده گرفتن که خیالمان از هر نظر کاملا راحت شد. سواد و اطلاعات علمی بالای ایشان واقعا قابل تحسینه. در مورد کلاس ایشان باید گفت طبق درخواست، سطح درسی و هدف شاگرد به نحو احسنت شاگرد رو در مسیر درست هدایت میکنن. با آرزوی بهترینها برای استاد با اخلاق و بزرگوارانشاالله همیشه سالم و پرتوان باشن. به والدینی که فرزند کنکوری دارن توصیه میکنم حتما از وجود ایشان بهرمند شوند. من به همه کلاس ایشون رو پیشنهاد میکنم و به آشنایانم هم گفتم. بازم ممنونم.

سلام. وقت بخیر، سپاسگزارم، به امید پیروزی های بیشتر برای شما

62
0
براتی ۱۴۰۱/۲/۲۶

من سپیده براتی دانش آموز پایه دوازدهم جناب دکتر مشرفی هستم. از اوایل مهر با ایشون کلاس گرفتم. بسیار عالی بودند و همه مدل تست های چالشی رو با بنده کار کردن. اوایل درصدم پایین بود اما با زحمات جناب دکتر الان درصد آزمونام خیلی عالی نزدیک صد درصد شده و بالاترین درصدم توی اختصاصی درس زیست شناسیه. بینهایت از زحماتشون سپاسگزارم.

سلام. سلامت باشید. با آرزوی موفقیت برای شما در تمام مراحل زندگی

34
0
سینا خوشدل ۱۴۰۱/۲/۶

جناب آقای دکتر مشرفی استادی فرهیخته، با اخلاق و مجرب هستند. به نظر پسرم تدریس ایشان فوق العاده و کاملا گیرا و واضح است. همچنین جزوات فصل به فصل به پسرم دادند که بسیار جامع و کامل است. به طور مرتب از پسرم آزمون می گیرند و نتیجه آزمون رو به من گزارش می دهند. ایشان در انتقال مطالب بسیار ماهر و باسواد هستند و شکل های کتاب رو عالی توضیح می دهند. به همه سوالات پسرم حتی اگر تایم کلاس هم تمام شده باشد با صبر و حوصله جواب می دهند و حتی بیشتر از تایم کلاس تدریس می کنند. کلاس رو سر وقت شروع می کنند و تمام مدت زمان کلاس رو کامل تدریس می کنند. پسرم نسبت به انتخاب استاد خیلی حساس است اما خوشبختانه کاملاً با استاد ارتباط برقرار کرده و از تدریس جناب دکتر رضایت صد در صدی دارد. خیلی خوشحالم که با تدریس بی نظیر جناب دکتر علاقۀ پسرم به زیست شناسی بیشتر شده و کلاس های ایشان خیلی در نمرات مستمر و ترم پسرم تأثیر مثبت داشته. از جناب دکتر مشرفی به خاطر زحماتشون بسیار سپاسگزارم و برای ایشان که اسوۀ اخلاق و علم هستند، آرزوی تندرستی و سعادت روزافزون دارم. با نهایت احترام

باسلام. از لطف و اظهار نظر سرشار از محبتتان، تشکر می کنم. سربلند و کامروا باشید

17
0
باران موحدی ۱۴۰۱/۲/۵

اینجانب باران موحدی هستم و در مدرسۀ تیزهوشان فرزانگان تحصیل می کنم. در مورد کلاس آقای دکتر مشرفی باید بگویم که جزوات ایشان بسیار کامل است و تست‌هایی که کار می کنند از کنکورهای سال قبل و تست های مشکل و عالی است. ایشان در تدریس زیست کاملاً مسلط و باسواد هستند. من با شرکت در کلاس های ایشان توانستم از درصد 20 خودم را به 80 درصد در درس زیست برسانم. متشکرم

باسلام. خوشحالم از موفقیت شما، امیدوارم همیشه سربلند و پیروز باشید.

32
0
نوید زمانی ۱۴۰۱/۱/۲۸

استاد مشرفی نمونه کامل یک استاد واقعی هستند. نحوه تدریس و برخوردشون عالیه و رضایت کامل دارم. در امر تدریس کاملا حرفه ای، باسواد و مسلط هستند. در کنار تدریس مفهومی، همه حالتهای مختلف تستی رو از هر مبحث میزنند که مطالب کاملا برام جا بیوفته و در آزمون با تست جدید مواجه نشم. قدرت تفهیم مطالب درسی و مدیریت زمان هم عالییست. قطعا از حضورشون به طور مستمر فیض میبریم.

باسلام. نوید جان خوشحالم از رضایت شما. الهی همیشه سربلند باشید.

17
0
رزیتا قنبری ۱۴۰۱/۱/۲۳

خیلی ممنون و سپاسگزارم از شما. من حدود چند ماه هست که تلاش کردم تا موفق شدم و بالاخره استاد مجربی مثل حضرتعالی رو روی سایت دیدم. به نظر اینجانب، جنابعالی بسیار منظم، متعهد و خوش برخورد و با شاگرد خیلی مهربان هستید. در تدریس و حل تستها بسیار موشکافانه و دقیق عمل می نمایید. برنامه زمان بندی شدۀ برای تدریس مطالب درسی دارید. پسرم از اول سال تا الان که با حضرتعالی کلاس داره خیلی از نحوه تدریستون راضیه. از زحماتتون بینهایت متشکریم

باسلام. از ابراز محبت و اظهار نظر پر مهرتان، سپاسگزارم. سربلند و پیروز باشید

38
0
پندار رشیدی ۱۴۰۱/۱/۱۷

سلام آقای دکتر مشرفی، بسیار ممنونم دستتون درد نکنه، پندار از تدریستون خیلی خیلی راضیه و وقتی می بینیم که پسرم رضایت داره، ما هم خیلی خوشحال میشیم. ما همیشه از خوش برخورد بودنتون و اخلاق بسیار خوبتون تعریف میکنیم. پندار میگه جزواتتون عالیه، حرف نداره و با شرکت در کلاس حضرتعالی درک مطالب و یادگیری درس و نکات براش خیلی ساده و آسان شده. موقع تدریس آنلاین فیلم کلاس جنابعالی رو ضبط می کنه و دوباره می بینه که خیلی در آموزش بهتر تاثیر داره. با کمک شما استاد گرامی انس و علاقه بیشتری نسبت به درس زیست شناسی پیدا کرده. درصد آزمونهاش نسبت به قبل خیلی واقعا بهتر شده که مدیون زحمات حضرتعالی هستیم. ممنونم که به پسرم اعتماد به نفس دادین. علیرغم اینکه میدونم شاگردان زیادی دارین و زمانتون محدوده سپاسگزارم و تشکر میکنم که قبول زحمت فرمودین. ما حتما هم برای تابستان و هم سال دیگه ایشالا تا زمان کنکور مزاحمتون میشیم. الهی همیشه تندرست باشید. بازم متشکرم

باسلام. خواهش میکنم. ممنونم از ابزار محبتتون. پیروز و سلامت باشد.

22
0
مژده رسولی ۱۴۰۱/۱/۵

تدریسشون بسیار عالیست. سطح تستها و قدرت بیان ایشون بالاتر از انتظار من بود. تمام مطالب رو کامل برام باز کردن. جا داره از زحمات استاد قدردانی کنم چون خیلی در این مدت برای بنده زحم کشیدن تا نتیجه بگیرم. من کلاس ایشون رو به اطرافیانم هم پیشنهاد کردم.

باسلام. لطف دارید. امیدوارم همیشه سربلند و پیروز باشید.

32
0
سجاد فدوی ۱۴۰۰/۱۲/۱۴

باسلام و احترام؛ ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شما، آقای دکتر مشرفی، سجاد خیلی خوشوقته که با حضرتعالی آشنا شده. شیوۀ تدریس جنابعالی جای هیچ سوألی برای پسرم باقی نمی گذاره و مطالب را به خوبی درک میکنه. سطح تستهایی که در کلاس مطرح میفرمایید بسیار عالی، حتی بالاتر از مدرسه است. با سپاس فراوان

باسلام. خواهش میکنم، ایشالا که فرزندتان با موفقیتش والدینش رو خوشحال کند.

37
0
مرادی ۱۴۰۰/۱۲/۲

آقای دکتر مشرفی، استاد خیلی متشخص و بامعلوماتی هستن. پسرم در مدت تدریس ایشون خیلی در زیست شناسی پیشرفت کرده. آقای دکتر به نظر و درخواست شاگردانشون بسیار اهمیت میدن و ارتباط خوبی برقرار میکنن. خیلی واضح و پرانرژی تدریس میکنن. در این مدت تمام نکات درسی رو برای پسرم تشریح کردن. تستای زیادی از سبک جدید کنکور رو کارکردن که همه حالتهای تستی ممکن رو پوشش داد. جزوات نکته و تست بسیار عالی در اختیارمون گذاشتن. من خودم معلم زبان هستم و از تدریسشون برای فرزندم فوق العاده راضی هستم.

باسلام و احترام؛ از نظر سرشار از محبتتون صمیمانه سپاسگزارم. سربلند و پیروز باشد.

43
0
فریمانی ۱۴۰۰/۱۱/۱۷

سلام جناب دکتر خسته نباشد. بنده به خاطر سابقه درخشان و تجربه تدریس حضرتعالی مزاحمتون شدم. حقیقتش امسال سال دومی هست که دخترم برای کنکور آماده میشه و خیلی هم برای کسب ایشالا یه رتبه خوب تلاش میکنه اما موقع تست زدن مشکل داره. امکانش هست در این فرصت باقیمانده از حالا تا کنکور لطفا نکته و تست باهاش کار کنید و اشکالاتش رو ازتون بپرسه؟

باسلام. بله حتما. جهت هماهنگی می توانید با شماره 09058663363 تماس حاصل فرمایید. بااحترام

52
0
مبینا محتشمی ۱۴۰۰/۹/۵

من از دانش آموزان جناب دکتر مشرفی هستم و از کلاس های ایشون کاملا رضایت دارم. به نظرم جزواتشون واقعا آپدیت و عالیه و با خوندن جزوه های آقای دکتر درصد زیستم در کنکور آزمایشی قلم چی همونی شد که میخواستم. والدینم موقع تدریس صدای ایشون رو کامل و واضح می شنون. جا داره از کمک های بی دریغ ایشون تشکر و قدردانی کنم. کلاس ایشون رو در نتیجه گیری خودم بسیار مؤثر میدونم. چون به نظر من ایشون از اطلاعات علمی زیادی در زیست شناسی برخوردار میباشن و کلیه نکات و تست های ناب ترکیبی و مفهومی کنکوری را به بنده بیان فرمودن. جناب دکتر خیلی به موقع طبق قرار قبلی سر کلاس حاضر میشن. من فکر میکنم یکی از ویژگی های آقای دکتر مشرفی مقید بودن ایشون از لحاظ اخلاقی نسبت به تدریس و شاگردانشونه. ایشون در زمان برگزاری کلاس از تمام تایم کلاس حداکثر استفاده رو میکنن و بی وقفه تدریس میکنن و در عین حال مراعات وضع مالی خانواده رو هم میکنن. جناب دکتر برای انتقال مطالب زیست به من واقعا زحمت کشیدن و وقت گذاشتن که دستشون درد نکنه.

باسلام. شما هم از دانش آموزان بسیار منظم و درسخوان من هستید. امیدوارم موفق باشید.

22
0
احمدی ۱۴۰۰/۸/۲۹

با سلام استاد شما تدریس انلاین هم دارید چون ما شهرستانیم

باسلام. بله، بی زحمت جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۵۸۶۶۳۳۶۳ تماس بگیرید. بااحترام

42
0
آرش کرامتی ۱۴۰۰/۸/۲۱

به نظر من آقای دکتر مشرفی واقعاً تدریسشون عالیه و من پیشرفت زیادی کردم. ایشون واقعاً مفهومی درس می دهند. با جزوات و نمونه سوألات، تدریس خیلی عالییی به من ارائه دادند. متشکرم

سلام. خواهش میکنم. امیدوارم سربلند و پیروز باشید.

30
0
رونیکا حجازی ۱۴۰۰/۸/۱۰

جناب آقای دکتر واقعا استاد بی نظیری هستن. هم از نظر اخلاقی و هم تدریس خیلی عالی هستن. به دخترم اعتماد به نفس دادن تا بتونه در آزمونهاش پیشرفت کنه. بسیار ممنونم

باسلام. از ابراز لطفتان ممنونم.

52
0
ماهان نظری ۱۴۰۰/۷/۲۶

از کلاس آقای دکتر مشرفی به دلیل تسلط استاد بر مطالب درسی و رفتار خوب و آموزش سریع، بسیار راضی هستم.

باسلام. خواهش می کنم. محبت دارید

41
0
سارینا ۱۴۰۰/۷/۱۶

جناب آقای دکتر مشرفی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شما، من با تدریس بسیار عالیییی حضرتعالی به پیشرفت زیادی در زیست شناسی رسیدم. قبلاً برایم تست زدن خیلی دشوار شود اما مدتی است که نحوه تدریس جنابعالی باعث شده تا به زیست شناسی علاقمند شوم و به راحتی بتوانم تست بزنم و زیست را خیلی بهتر درک کنم. بی نهایت سپاسگزارم

باسلام. لطف دارید. سربلند باشید

54
0
آیدا رحمانی ۱۴۰۰/۷/۱۵

نظر من در رابطه با تدریس استاد مشرفی: ایشون بسیار زیاد به نظر و درخواست دانش آموز توجه می کنند و این باعث می شود که دانش آموز در کلاس بسیار راحت باشد. حتی اگر تایم کلاس تمام شده باشد به سوألات دانش آموز را جواب می دهند. تمام تایم کلاس را کاملاً درس می دهند و هیچ تایمی هدر نمی رود، گاهی از تایم کلاس بیشتر هم می شود. از دانش آموز سوأل می پرسند تا او هم در کلاس مشارکت داشته باشد. اصلاً پیش نیامده که حتی اگر جواب سوأل را بلد نبودم بد رفتار بکنند یا دعوایم کنند و همین باعث شده من حتی ساده ترین سوألات ذهنم را هم بپرسم و درمیون بذارم. باتشکر

باسلام. اختیار دارید. نظر لطفتان است. با احترام

47
1
رامین شادمند ۱۴۰۰/۶/۲۸

بی شک آقای دکتر دارای مهارت و سواد بالایی در ارائه درس زیست شناسی هستند. به نظرم برای تجربه میزان انرژی و تونایی ایشان برای تدریس و انتقال مطالب درسی، حتما باید با ایشون کلاس داشته باشید تا فن بیان و قدرت آموزش ایشون رو در هنگام تدریس ببینید. استاد گرامی بهترین ها رو برای شما آرزومندم.

باسلام. محبت دارید.

36
0
عظیمی ۱۴۰۰/۶/۲۴

جناب دکتر مشرفی استادی فرهیخته، دلسوز، متعهد و توانا می باشند.

باسلام. نظر لطفتان است.

36
0
لیلا امیری ۱۴۰۰/۶/۲۳

سلام آقای دکتر. وقت بخیر. ببخشید دختر من درسش خیلی خوبه و شاگرد ممتازه و جزء دانش آموزان تیزهوشان هست. اما موقع تست زدن و آزمون که شرکت میکنه درصدش اونجور که دلش میخواد نمیشه. میخواستم از حضرتعالی بپرسم که شما با دانش آموز تست جدید کار می کنید؟

باسلام. بله. انواع تست های خطی، مفهومی، ترکیبی، چند موردی و چالشی با دانش آموز کار می شود. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09058663363 تماس بگیرید. با احترام

33
0
محمد رضایی ۱۴۰۰/۶/۲۱

با عرض سلام و احترام خدمت استاد عزیز، جنابعالی مدرسی مجرب و خبره هستید. بنده خدمت حضرتعالی زیست شناسی یازدهم رو آموزش دیدم که حقیقتاً روش تدریس و بیان شما در یادگیری من بسیار مؤثر بوده و در امتحانات نمره بالایی رو تونستم کسب کنم. آقای دکتر استادی پرزحمت و جدی برای دانش آموزای خودشون هستند و در تدریس بسیار صبور، باسواد می باشند.

باسلام. خواهش می کنم. مرحمت دارید.

34
0
حمید سلامی ۱۴۰۰/۵/۳۰

استاد مشرفی، واقعا استاد باسواد و باتجربه ای بودند که من افتخار دانش آموزی ایشان را داشتم. استاد با حوصله و با دانش فوق العاده تدریس می کردند. ایشان استادی بودند که من توانستم کاملا با ایشان ارتباط برقرار کنم و به درس زیست شناسی علاقمند شوم. از مهمترین حسنات ایشان اطلاعات علمی بالا، خوش رفتاری و پرانرژی بودنشان است.

باسلام. خواهش میکنم، لطف دارید. موفق باشید.

42
0
میلاد ۱۴۰۰/۵/۲۸

آقای دکتر مشرفی به نظر من استاد خوبی است و من از تدریس ایشان راضی هستم.

باسلام. نظر لطفتان است.

63
0
کیانفر ۱۴۰۰/۵/۲۲

سلام دکتر جان. از نظر پسرم شیوه تدریس جنابعالی به خاطر جزوات کامل و حل انواع حالت های مختلف تست های مشابه کنکور بسیار رضایت بخش است. در جلسات تدریس حضرتعالی به عنوان یک استاد مجرب بسیاری از نکات مورد نیاز برای کسب یک رتبه خوب در کنکور سراسری و آزمایشی، بطور دقیق موشکافی می شود. نحوه تدریس حضرتعالی فوق العاده روان و شیوا است و پیوستگی مطالب در تدریستان رعایت می شود. در مجموع بسیار راضی هستیم. ممنون از زحمات جنابعالی

باسلام. از ابراز محبت و اظهار نظر پر مهرتان، ممنونم. سربلند باشید

39
0
توکلی ۱۴۰۰/۵/۵

سلام استاد خسته نباشید. پیامک هم دادم خدمتتون. اگر امکانش هست لطفا بی زحمت کلاس ما دو یا سه جلسه در هفته باشد که بعضی جلسات هم فقط تست کار شود. تشکر ویژه بابت محبت و زحماتتون. ارادتمند شما توکلی

باسلام. وقت بخیر. به امید خدا، حتما.

37
0
رضا رستگار ۱۴۰۰/۴/۱۶

خیلی استاد منظبط و بامعلوماتی هستن و من حتما تا زمان کنکور با ایشون کلاسامو ادامه میدم. قبلا هم معلم زیست داشتم اما به نظرم ایشون واقعا بهترین دبیر زیست شناسی هستن. تدریس ایشون فوق العادس و کاملا به کتاب درسی مسلطن. برای هر فصل جزوه عالی میدن. بعد از کلاس به راحتی میتونم به تست ها جواب بدم.

سلام. خواهش میکنم. نظر لطفتان است. پیروز و سربلند باشید.

44
0
الهه ۱۴۰۰/۴/۱۳

سلام آقای دکتر. من دوازدهمی هستم و میخواستم برای کنکور امسال آماده شوم. آیا شما به دانش آموزانتون جزوه و تست هم ارائه می دهید؟ و اینکه بخوام شروع کنم به نظرتون از کی مناسبه؟

باسلام. بله. جزوه کامل و جامع همراه با تست ارائه می شود. جهت هماهنگی کلاس و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09058663363 تماس بگیرید.

41
0
محمد سعیدی ۱۴۰۰/۴/۹

باسلام و احترام خدمت استاد؛ کلاس های شما بار علمی بالایی داشت و بنده توانستم در این مدت کوتاه نزدیک به کنکور نهایت استفاده را از کلاس های شما ببرم و از شما بینهایت سپاسگزارم. باتشکر از استاد مشرفی عزیز

سلام. خواهش میکنم. خسته نباشید، تلاش و پشتکاری خوبی داشتید. موفق و سلامت باشید.

38
0
کریم پور ۱۴۰۰/۴/۸

با سلام و عرض ادب و احترام. استاد بزرگوار ممنونم از شما که طی این چند سال استادم بودین. تدریس حضرتعالی واقعا یکی از مفیدترین و پربازده ترین کلاس هام بوده و بیان واضح و توضیحات کامل و عمیق شما زیست شناسی رو برای من شیرین و قابل فهم کرده و در امتحانات همیشه نمراتم بالا شده، واقعا سپاسگزارم زیرا در این مدت از جنابعالی مطالب زیادی یاد گرفتم و هر چیزی که از زیست شناسی بلدم مدیونِ تدریس عالی جنابعالی هستم، متشکرم از محبتتون. همیشه تندرست باشید

باسلام. خواهش میکنم. نظر لطفتان است. با آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما

57
0
حسینی ۱۴۰۰/۳/۲۹

باسلام و احترام خدمت استاد بزرگوار. جناب دکتر پسرم امسال وارد پایه دهم می شود و میخواستم زیست شناسی توسط یک مدرس متخصص و مجرب مثل حضرتعلی از پایه به طور اصولی تدریس شود. طبق صلاحدید جنابعالی چه زمانی مناسب است که کلاس ها رو ایشالا شروع کنیم؟ با احترام و تشکر

باسلام. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر بی زحمت با شماره 09058663363 تماس بگیرید. با احترام

50
0
آرام ۱۴۰۰/۳/۱۳

باسلام و عرض ادب و احترام. استاد فرهیخته و دانشمند جناب آقای دکتر مشرفی. من دانش آموز پایه دوازدهم رشته علوم تجربی از دبیرستان تیزهوشان کرمان هستم. کسب بالاترین نمرات در درس زیست شناسی در آزمون های مختلف را مدیون تدریس بسیار دقیق، زیبا و عالمانه شما استاد بزرگوار هستم. برای شما که سمبل اخلاق و علم هستید آرزوی موفقیت و تندرستی روزافزون دارم. با سپاس فراوان

باسلام. خواهش می کنم. نظر لطفتان است. موفقیت و سربلندی دانش آموزان برای ما هم بسیار خوشحال کننده است.

38
0
مائده یحیایی ۱۴۰۰/۳/۱۱

تدریس جناب دکتر بسیار عالی است. همچنین ایشان از سواد علمی بسیار بالایی برخوردارند. جزواتشان بسیار کامل است. جلسات رو با ایشان ادامه می دهیم. از هر نظر عالی هستند.

باسلام. خواهس می کنم نظر لطفتان است.

35
0
مهدیه صادقی ۱۴۰۰/۲/۲۹

سلام آقای دکتر وقتتون بخیر، دخترم امسال پایه دوازدهم می رود و میخواستم برای کنکور 1401 آماده شود. البته جزء شاگردان ممتاز و درسخوان است. اگر خودش هم همکاری کند سرعت تدریس حضرتعالی به چه صورت خواهد بود؟ باتشکر

باسلام و احترام، سرعت تدریس جامع و کامل کنکور همراه با تست به طور کلی برای داش آموز قوی 30-25 جلسه و دانش آموز متوسط 40-35 جلسه است.

46
0
رحمان ۱۴۰۰/۲/۵

استاد محترم و ارجمندم جناب آقای دکتر مشرفی، با عرض سلام و ادب و احترام و آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک، از آنجا که در ماهای پایانی سال تحصیلی در مقطع دبیرستان و سال دوازدهم تجربی لطف خدا شامل حال گردید و جنابعالی قبول زحمت فرمودید که برای کسب آمادگی بیشتر جهت کنکور 1400 و مرور و حل تست های جمع بندی از محضر حضرتعالی استفاده ببرم. از نظر بنده تاکنون تست های منتخب که ارائه می شود حقیقتاً ترکیبی و بسیار باکیفیت و حساب شده هستند و برایم واقعاً مفید بودند. نحوه ی تحلیل و مباحثه موضوعات بسیار عالی و روش بیان برایم قابل درک و فهم خوبی بوده است. از نحوه ی عملکرد و کیفیت کلاس بسیار راضی و خوشحالم و از شما استاد گرامی صمیمانه بابت زحمات و دقت نظر عالیتان سپاسگزاری میکنم و برایتان آرزوی صحت و سلامتی دارم. ارادتمندم

باسلام. نظر لطفتان است. امیدووارم با تلاش و پشتکار به نتیجه مطلوب دست یابید. با احترام

34
0
یگانه ۱۴۰۰/۲/۲

جناب آقای دکتر مشرفی بزرگوار، سلام. از تلاش ، دلسوزی و اختصاص وقت بسیار زیادتان بسیار سپاسگزاریم. ????????????????????

باسلام. خواهش میکنم. لطف دارید

31
0
محمدرضا خسروشاهی ۱۴۰۰/۲/۲

نظر من راجع به آقای دکتر مشرفی این است که ایشان بسیار فرد دلسوز و باسواد و دارای تکنیک های بسیار جدید و نوین هستند و من همیشه از شیوه ی تدریس ایشان راضی هستم.

باسلام. خواهش میکنم. نظر لطفتان است. سربلند و پیروز باشید

39
0
samira ۱۴۰۰/۱/۱۳

استاد کاملا به تدریس زیست شناسی مسلط هستن. در انتقال مطلب بسیار ماهر هستن. هم اخلاقشون و هم تدریسشون عالیه. من اوایل در زدن تست های زیست خیلی مشکل داشتم ولی با کلاسهای ایشون زیستم خیلی خوب شده و خیلی پیشرفت داشتم و درصدم در آزمونهایی که شرکت میکنم عالی شده. متشکرم

باسلام. خواهش میکنم. تلاش شما قابل تحسین است. با آرزوی موفقیت

50
0
الینا ۱۳۹۹/۱۲/۲۹

باسلام و احترام بی شک مهارتتدریس و وقت شناسی شما از معیارهای مهم ما در انتخاب استاد می باشد و در این جلسات تدریس که تاکنون گذشته تمرکز و یادگیری دخترم در درس زیست بیشتر شده، لذا از شما درخواست داریم ضمن ارائه تست های کنکوری و جزوه، تدریس زیست دوازدهم را قبل از سال 1401 به پایان رسانده و چند ماه مانده به کنکور هم فقط تست های تکمیلی و مهم تدریس شود تا به امید خدا ما شاهد کسب رتبه برتر در کنکور باشیم. با سپاس

باسلام. لطف دارید. در خدمت شما هستم. به امید خدا. با احترام

34
0
افشاریان ۱۳۹۹/۱۲/۲۷

سلام جناب دکتر ببخشید میخواستم بپرسم امکانش هست جهت جمع بندی زیست کنکور از وجود حضرتعالی بهره ببریم؟ با احترام و تشکر

باسلام. بله امکانش هست. جمع بندی به صورت نکته و تست کل زیست شناسی سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم به طور کامل دوره می شود. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09058663363 تماس بگیرید. با احترام

35
0
نازنین ۱۳۹۹/۱۲/۱۵

اول از همه باید خدا رو به خاطر وجود چنین استاد و معلم ممتاز و دلسوزی شکر کرد. در یه کلام واقعا فن بیانشون عالیه. انرژیه زیاد استاد موقع تدریس به خوبی منتقل میشه و مرور مباحث تاثیر خیلی مثبتی در یادگیری داره. به نظرم از جمله اساتیدی هستن که با تدریسشون میشه به درصدهای بالای زیست شناسی فکر کرد.

باسلام. خواهش میکنم. نظر لطفتان است. با آرزوی بهترین ها

47
0
مولایی ۱۳۹۹/۱۱/۲۸

سلام. روش تدریس استاد بسیار عالی بود. استاد واقعاً برای تدریس سنگ تمام گذاشتند و برای یادگیری بهتر مطالب تصویر آموزشی ترسیم می کردند و به مطالب قبلی هم برمی گشتند و نکات ترکیبی مرتبط رو هم بیان میفرمودند که خیلی در تست زدن کارم رو راحت کرد. از ویدئوهای آموزشی ایشون هم خیلی استفاده کردم.

باسلام. نظر لطفتونه. سلامت باشید

35
0
الهام تنهایی ۱۳۹۹/۱۱/۲۳

سلام استاد. ببخشید امکانش هست برای دانش آموز دهم تجربی طوری تدریس بفرمایید که هم برای امتحانات مدرسه و هم برای کنکور آماده بشه؟ ممنون

باسلام بله امکانش هست. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09058663363 تماس بگیرید. بااحترام

39
0
arshan ۱۳۹۹/۱۱/۸

از نظر پسرم تدریس شما عالی و جزواتتان زیبا و کامل است و آقای دکتر مشرفی پاسخگوی سوألات و اشکالات درسی پسرم هستند. با سپاس از زحمات جبران ناپذیر شما بابت پیشرفت فراوان فرزندم ارشان و با تشکر از دقت و پشتکار شما

باسلام و احترام. لطف دارید. بریتان موفقیت، سلامتی و پیروزی آرزو می کنم.

36
0
مهران ذهبی ۱۳۹۹/۱۱/۶

از نحوه تدریس و برگزاری کلاس رضایت کامل داشتم و استاد بر مطالب زیست شناسی خیلی تسلط داشتند و جزوات عالی بهم دادند و فن بیان بسیار عالی داشتند. استاد نکته و تست زیادی در رابطه با هر بخش فرمودند و ممنون از ایشون.

باسلام. شما لطف دارید. سلامت باشید

33
0
دانیال ۱۳۹۹/۱۱/۵

جناب آقای دکتر مشرفی دستتون درد نکنه که مطالب رو به شکل کامل گفتید و حتی اگر هم مطلبی ناقص بود جلسه بعد اون مطلب رو کامل کردید.

سلام. خواهش میکنم. سلامت و پیروز باشد

34
0
سارا ۱۳۹۹/۱۱/۲

به نام خدا جناب آقای دکتر مشرفی سلام علیکم تقدیر و تشکر ویژه دارم بابت زحمات شما که به شکلی مطلوب باعث افزایش معلومات و درصد پاسخگویی به سوألات درس زیست شناسی این حقیر شدید واقعاً شما عالی هستید.

سلام. خواهش میکنم. نظر لطف شماست. موفق باشید

48
2
ملیکا ۱۳۹۹/۱۰/۲۴

اینجانب از شاگردان آقای دکتر مشرفی میباشم. اگر در آینده نزدیک یکی از نزدیکانم به دنبال یکی از بهترین اساتید زیست باشد من حتماً آقای دکتر مشرفی را به او معرفی خواهم کرد. زیرا ایشان از دانش فوق العاده ای در زیست شناسی بهره مند هستند و ریز و درشت مطالب (مطالبی که واقعاً از اهمیت برخوردار هستند و در تست ها کمک به سزایی می کنند) را به دانش آموزان می گویند. از صفات بارز آقای دکتر مشرفی دانش عالی و متعهد بودن ایشان نسبت به حرفه و دانش آموزان خود میباشد. ایشان واقعاً برای نشر دانش عالی خود به دانش آموزان تدریس می کنند و همانند برخی از دبیران که تعدادشان در زمینه کنکور و آزمونها کم هم نیست در قید گرفتن هزینه زیاد از دانش آموزان نیستند درحالیکه نحوه تدریس و وقتی که برای یادگیری می گذارند قابل قیاس با آنها نمی باشد. با آرزوی موفقیت برای همه کنکوریها

باسلام. خواهش میکنم. محبت دارید.

38
0
زهرا ۱۳۹۹/۱۰/۲۲

سلام آقاي دكتر، وقت بخير. اگر بخوام که کل زیست کنکور رو تا کنکور 1400 کلاس داشته باشم،چند جلسه نیاز است و اصلا شدنی است؟؟

باسلام و احترام؛ تدریس زیست شناسی کنکور برای شاگرد متوسط تا قوی 35-40 جلسه دو ساعته همراه با جزوه کامل نکته و تست است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 09058663363 تماس بگیرید.

33
0
سعادتی ۱۳۹۹/۱۰/۱۸

سلام جناب دکتر. برای پسرم میخواستم معلم خصوصی زیست شناسی بگیریم. پسرم سطح درسیش متوسط هست. میخواستیم بدونیم برای تدریس حضوری زیست دهم کلا چند جلسه لازمه؟

سلام. به طور کلی برای دانش آموز متوسط تا قوی فصل6،5،3،1و7 دهم هر کدام یک جلسه دو ساعته و فصل 2و4 هر کدام دو جلسه و یک جلسه هم برای جانوری کلا 10 جلسه و نهایتا دو جلسه حل تست و نمونه سوال 12 جلسه می شود.

35
0
آریانا ۱۳۹۹/۱۰/۱۳

بسیار عالی و ممنون از شما. شما خوب درس می دهید. آقای مشرفی برای یادگیری بهتر، همۀ مطالب رو چند دور تکرار می کند و به خاطر همین دانش آموز بهتر یاد می گیرد.

سلام. نظر لطفتان است. موفق باشید

33
0
آرمان ۱۳۹۹/۱۰/۱۰

استاد مشرفی عزیر بسیار در کار جدی ولی صمیمی هستن و با انرژی فراوان تدریس می کنند. امیدوارم بتوانم از علم ایشان نهایت استفاده را بکنم.

باسلام. لطف دارید. امیدوارم موفق باشید

41
0
مردانی ۱۳۹۹/۹/۲۰

آقای دکتر در زمینه تدریس زیست شناسی بسیار با تجربه و باسواد هستند و تسلط خیلی زیادی دارند. جزوات کنکوری ایشون مخصوص کنکور هر سال است. برای کنکور پسرم با ایشون کلاس گرفتیم و پسرم از تدریسشون بی نهایت راضی است در آزمونهایش به پیشرفت چشم گیری رسیده و کاملا رضایت بخش بوده است. بابت زحماتشون ممنونیم

باسلام. ممنون. شما لطف دارید.

49
0
کیمیا ۱۳۹۹/۹/۱۶

من از شیوه تدریس استاد رضایت کامل دارم. از نظر من روش تدریس استاد بسیار عالی و روان و واضح است، از لحاظ اخلاقی برخورد معلم بسیار مناسب است و من در موقع تدریس ایشون خیلی راحت متوجه مطالب و نکات عالی کنکوری که توضیح می دهند میشوم. ایشون جزء بهترین معلمایی هستن که دارم. از زحماتشون بی نهایت سپاسگزارم.

باسلام. نظر لطف شماست. با آرزوی موفقیت

56
0
ملیکا ۱۳۹۹/۸/۳

کلاس درس استاد واقعا عالیییییییییی و معرکه است بهترین و قویترین دبیری که در عمرم دیدم ایشالا همیشه تندرست باشند هرگز تصور نمیکردم بشه زیست رو اینقدر خوب فهمید مدرس درجه یک هستند من تدریس دبیرهای زیست دیگه رو هم دیده ام اصلا با ایشون قابل قیاس نیستند بسیار روان و واضح توضیح می دن و تست های متنوع و زیادی حل می کنن فوق العاده و بی نظیر تدریس می کنن و خیلی پر انرژی هستند برای گرفتن بهترین نتیجه مطالعه جزواتشون رو توصیه می کنم

باسلام. خواهش میکنم، نظر لطفتونه. امیدوارم همواره موفق باشید.

46
0
-afzali ۱۳۹۹/۸/۲

با عرض سلام و وقت بخیر. یکی از همکلاسی های پسرم که با جنابعالی کلاس دارند حضرتعالی رو معرفی کردند ... خیلی از نحوه تدریس و جزواتتون راضی بودن و تعریفتون رو می کردن و نظرشون خیلی مثبت بود ... به همین خاطر مزاحمتون شدم بپرسم شرایط کلاستون از لحاظ مبلغ و زمان برگزاری چطوری است ؟ متشکرم

باسلام. لطف دارید. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09058663363 تماس حاصل فرمایید. با احترام

26
0
کمالی ۱۳۹۹/۷/۲۱

سلام استاد گرامی وقت بخیر کمالی هستم اگر خاطرتون باشه تماس گرفته بودم. خواستم محبت بفرمایید انشالا از آخر این هفته شروع کنیم. در ضمن لطفا یک برنامه ریزی تحصیلی هم برای کیارش داشته باشید ممنون می شوم. سپاسگزارم

باسلام. با شماره 09058663363 تماس بگیرید تا هماهنگی لازم انجام شود. با احترام

50
0
آقایی ۱۳۹۹/۷/۱۵

سلام آقای دکتر. حضرتعالی دبیر زیست فوق العاده ای هستید و خیلی دلسوزانه با شاگرد ارتباط برقرار میکنید، روش تدریستون عالی است و کاملا از ادامه تدریس حضرتعالی رضایت داریم ... جنابعالی جزو مدرسینی هستید که سطح خیلی بالایی دارید ... راستش یکی از دوستان شایان هم کلاس دهم است، میخواستم بدونم امکانش هست کلاس خصوصی را برای دو نفر برگزار فرمایید؟ آیا در این حالت هزینه کلاس برای هر شاگرد کمتر می شود؟ با احترام و تشکر

باسلام. خواهش میکنم. بله کمتر می شود. با احترام

37
0
اشکان ۱۳۹۹/۷/۷

سلام استاد. فرق جنابعالي با بقيه اساتيد تدريس مفهومي و علمي نکات است که درس کاملا حفظي زيست را شيرين مي کند و با مطالعه نکات ترکيبي عالي و حل انواع تست های خطي، مفهومي و ترکيبي جزوات شما، تست زدن برایم آسان شده است. از وقتي با حضرتعالي کلاس برداشتم تازه ميفهمم زيست شناسي يعني چي. بسيار ممنونم استاد

باسلام. خواهش میکنم، نظر لطفتونه. موفق باشید

57
0
کاظمی ۱۳۹۹/۶/۲۸

سلام آقاي دکتر. حقيقتش يکي از دوستان جنابعالي رو معرفي نمودند. ميگفتن کارتون تضميني است، جزواتتون از لحاظ علمي معتبر است و کلاً خيلي از تدريستون راضي بودن .... آقاي دکتر من کنکور آزمايشي هم شرکت مي کنم و با تدريس فوق العاده حضرتعالي ميخوام ايشالا درصد زيست خودم رو براي قبولي در رشته پزشکي به بالاي 90 درصد و حتي 100 برسونم. پدرم به شماره 09058663363 پيامک دادند. ببخشيد چه موقع وقت داريد که تماس بگيريم و هماهنگ کنيم؟ باتشکر فراوان

باسلام. با شماره 09058663363 تماس بگیرید تا هماهنگی لازم انجام شود. با احترام

51
0
مسعود فکری ۱۳۹۹/۵/۶

سلام جناب دکتر عزیز. دست شما درد نکنه. درصد امیر در آزمون جامعی که ایندفعه داشت خیلی ترقی کرد. جنابعالی خیلی برای دانش آموزاتون زحمت می کشید. حقیقتش ما قبل از شروع کار با حضرتعالی خیلی نگران کنکور پسرمون بودیم و برامون مهم بود که دبیر خیلی خوبی رو برای تدریس انتخاب کنیم. خوشبختانه با تدریس بسیار عالی حضرتعالی تمام نگرانی ما برطرف شد. جزواتتون کامل و به روز است و هیچ نکته ای در تست ها خارج از آن نمی آید. بازم ممنونم از زحماتتون

باسلام. خواهش میکنم. شما لطف دارید. همیشه موفق باشید.

33
0
majid arasteh ۱۳۹۹/۴/۹

با عرض سلام و وقت بخیر؛ جناب دکتر میخواستیم قبل از شروع سال جدید، اگر امکانش هست زیست دوازدهم رو تدریس فرمایید، به نظرتان چند جلسه لازم است؟

باسلام و احترام، زیست دوازدهم نظام جدید هشت فصل است که همراه با نکته و تست فصل های دوم، سوم، پنجم و ششم دو جلسه ای تدریس می شود و کلاً 12 جلسه لازم است. شماره تماس: 09058663363

49
0
جعفرپور ۱۳۹۹/۳/۲۲

سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. آیا امکانش هست در تابستان هر دو پایه دهم و یازدهم رو تدریس بفرمایید؟

باسلام. بله امکانش هست. کل دهم و یازدهم همراه با نکته و تست کامل در تابستان تمام می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 09058663363 تماس بگیرید.

67
0
خرسند ۱۳۹۹/۲/۱۲

سلام استاد ما خیلی تعریفتون رو شنیدیم.... استاد ما دیر ثبت نام کردیم و دخترم هیچی از فصل های اول دهم نخونده ...آزمون قلم چی هم شرکت میکنه ... خودش میگه میخوام و میتونم که بهتر از این باشم، لطفا بفرمایید چه موقع میتونیم باهاتون کلاس بگیریم؟ بینهایت سپاسگزارم

باسلام. ممنون از ابراز لطفتون. با شماره 09058663363 تماس بگیرید. با احترام

24
0
kavand ۱۳۹۹/۱/۱۵

سلام استاد. پسرم امسال یازدهم هست و میخواستم براش کلاس بگیرم. به نظرتون از کی مناسبه که هم برای امتحان و بعدشم ایشالا سال بعد برای کنکور آماده بشه؟

باسلام و احترام. با شماره 09058663363 تماس بگیرید.

72
0
مریم جلالی ۱۳۹۹/۱/۷

بهترين دبير زيست کنکوری و مفهومي واقعا زيست رو اونقدر تمیز درس میدن که به راحتی متوجه میشید. حتي کسی که زيست رو تا حالا نخونده هم سر كلاس دکتر یادمگیره و میفهمه. من پدر خودم معلم دین و زندگیه كلاس دکتر رو موقع تدریس به من گوش ميكنه. دکتر خیلی واضح و مسلط تدریس می کنن. بعدش که تست ميزنم شايد باورتون نشه ولي تمام چيزايي که آقای دکتر ميگن تو تستا هست.

خواهش میکنم. نظر لطفتونه. به پدر گرامی سلام برسونید.

23
0
ایمان ۱۳۹۸/۱۰/۱۹

سلام آقا. ببخشید مزاحم شدم جنابعالی برای ‍پنجشنبه ها یا جمعه ها وقت آزاد دارید؟

سلام. با شماره 09058663363 تماس بگیرید.

16
0
اردکانی ۱۳۹۸/۱۰/۱۴

سلام استاد وقت بخیر ببخشید پسر من در ژنتیک و زیست گیاهی برای کنکور نظام جدید مشکل دارد. به نظرتون چند جلسه میشه این مباحث رو درس داد که در خدمتتون باشیم. باسپاس

سلام. ژنتیک نظام جدید شامل 4 فصل اول زیست دوازدهم است به همراه فصل 6 زیست یازدهم و فصل های گیاهی هم از زیست دوازدهم فصل های 5 و 6 و دو فصل آخر زیست دهم و یازدهم که همه این فصل ها به همراه نکته و تست کلاً حداکثر 15 جلسه دو ساعته می شود. شماره تماس: 09058663363

25
0
سمانه شمسایی ۱۳۹۸/۱۰/۱۳

سلام آقای دکتر من میخوام برای کنکور آماده بشم چند جلسه لازمه؟ اگر امکانش هست توضیح بفرمایید ممنون میشم. متشکرم

باسلام و احترام؛ تدریس زیست شناسی کنکور به طور معمول 35-40 جلسه دو ساعته همراه با جزوه نکته و تست است. در صورت درخواست برای تدریس جامع، ترتیب تدریس به طور پیش فرض به دو صورت زیر است : 1- زیست دهم، یازدهم و دوازدهم یا 2- ترم اول زیست دوازدهم، زیست دهم، زیست یازدهم و ترم دوم زیست دوازدهم. موفق باشید

41
1
سروش محمدی ۱۳۹۸/۱۰/۹

سلام آفا دستتون درد نکنه جزوتون عالیه درصدم توی آزمون قلم چی ایندفعه خیلی بهتر شد. ممنونم.

سلام. به سلامتی. تبریک میگم

22
0
tahami ۱۳۹۸/۱۰/۸

سلام استاد وقتتون بخیر اس ام اس هم دادم به شماره 09058663363 ببخشید برای تدریس ژنتیک چهار فصل اول زیست 3 و فصل 6 یازدهم کلا چند جلسه لازمه؟ ممنونم

باسلام و احترام فصل اول یک جلسه، فصل دوم و سوم با حل تمرین و تست دو جلسه و فصل چهارم هم یک جلسه و فصل 6 یازدهم هم یک جلسه کلاً هشت جلسه می شود.

22
0
مهران ۱۳۹۸/۲/۱۴

سلام استاد آیا وقت آزاد دارید؟

باسلام با شماره 09058663363 تماس حاصل فرمایید باتشکر

فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی