ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس دانلود جزوه دانلود سایر جزوه ها دانلود رایگان جزوه عالی آموزش ریاضی IMAT نسبت و تناسب آیمت - درصدهای متوالی با مثال

دانلود رایگان جزوه عالی آموزش ریاضی IMAT نسبت و تناسب آیمت - درصدهای متوالی با مثال

در این بخش دانلود رایگان جزوه عالی آموزش ریاضی IMAT نسبت و تناسب آیمت - درصد - درصدهای متوالی  ارائه شده است. عکسی از جزوه و توضیحات تکمیلی در ادامه قابل مشاهده می باشد.



یکی از سوالات آزمون آیمت ۲۰۲۳ و آزمون ۲۰۱۴ از مبحث نسبت و تناسب بود. در این جزوه بخشی از این مبحث رو تدریس کردم و تست های آیمت رو حل کردم. امیدوارم به یادگیری تون کمک کند. مبحث نسبت و تناسب از مباحث مهم ریاضی است که برای پاسخ به سوالات آن باید بر این مبحث کاملا مسلط باشید. عکس دیگری از جزوه هم در ادامه قابل مشاهده می باشد.



اگر در این مباحث اشکال دارید از بهترین مدرسین تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی آیمت که در همین سایت ایران مدرس حضور دارند کمک بگیرید. برای دانلود رایگان جزوه عالی آموزش ریاضی IMAT نسبت و تناسب آیمت - درصد - درصدهای متوالی  بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 148 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه عالی آموزش ریاضی IMAT نسبت و تناسب آیمت - درصدهای متوالی با مثال(حجم فایل: 754 کیلو بایت)
ارسال شده توسط عظمت دوستدار مدرس كنكور، دروس پايه علوم پزشكی و دوره های IMAT و TOLC(مشاهده پروفایل مدرس) آموزش آنلاین | ریاضی - فیزیک - شیمی | YOS - SAT - TOLC - IMAT | تیزهوشان - نمونه دولتی - امتحانات نهايی - کنکور - ترمیم معدل
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image