ارتباط مستقیم با 30923 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود رایگان خلاصه جزوه بسیار مفید حسابان 1 شامل مبحث حد و پیوستگی با مثال و تمرین

دانلود رایگان خلاصه جزوه بسیار مفید حسابان 1 شامل مبحث حد و پیوستگی با مثال و تمرین

در این بخش دانلود رایگان خلاصه جزوه بسیار مفید حسابان 1 شامل مبحث حد و پیوستگی با مثال و تمرین ارائه شده است. عکسی از جزوه و توضیحات تکمیلی در ادامه قابل مشاهده است.



در اين بخش، در مورد تابعي مانند (x (f = y ، متغير x را به يک عدد مِيل داده و تاثير آن را بـر رفتـار مقـادير (x (f بررسي خواهيم کرد. مفهوم ميل کردن را با نمونه هايي ببينيم: ✨مثال: الف) رشته ي عددي زير را در نظر بگيريد: , , , , … 5 1 4 1 3 1 2 1 ميبينيد که عددها رفته رفته در حال کوچکتر شدن بوده و به صفر گرايش دارند. يعني: فاصله ي ايـن عـددها تـا 0 در حـال کمتر شدن است: به همين دليل گوئيم: 2 عددهای 1 ، 3 1 ، 4 1 ، 5 و . . . . به عدد صفر میل میکنند. اگر در این مباحث اشکال دارید بهتر است یک معلم خوب تدریس خصوصی حسابان در کنار خودتان داشته باشید. عکس دیگری از جزوه در ادامه قابل مشاهده است.



برای موفقیت در امتحان حسابان بهتر است ابتدا کتاب حسابان 1 را با دقت بخوانید. به منظور دانلود رایگان خلاصه جزوه بسیار مفید حسابان 1 شامل مبحث حد و پیوستگی با مثال و تمرین بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 27 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان خلاصه جزوه بسیار مفید حسابان 1 شامل مبحث حد و پیوستگی با مثال و تمرین(حجم فایل: 909 کیلو بایت)
ارسال شده توسط مهدی قاسم پور (با بیش از 20 سال سابقه کار)(مشاهده پروفایل مدرس) مدرس ریاضی استاد قاسم پور، با بیش از 20 سال سابقه کار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image

جدیدترین دانلود