ارتباط مستقیم با 30923 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس دانلود دانلود سایر جزوه ها دانلود جزوه pdf بسیار مفید و کاربردی گرامر و قواعد زبان انگلیسی، چند کاربرد The با مثال و توضیح

دانلود جزوه pdf بسیار مفید و کاربردی گرامر و قواعد زبان انگلیسی، چند کاربرد The با مثال و توضیح

در این بخش دانلود جزوه pdf بسیار مفید و کاربردی گرامر و قواعد زبان انگلیسی، چند کاربرد The با مثال و توضیح ارائه شده است. عکسی از جزوه و توضیحات تکمیلی در ادامه قابل مشاهده است.



The کلمه ای در زبان انگلیسی است که مطمئناً زبان آموز رو در استفاده ازش گیج میکنه‌. تا جایی که ممکن بود براتون کاربرد های این کلمه ارو با مثال نوشتم تا ابهامات رفع بشه. امیدوارم براتون مفید باشه دوستان عزیز. در ادامه به صورت خلاصه یکی دو کاربرد the را توضیح می دهیم و موارد کاملتر در جزوه ارائه شده است. هنگامی که معنی خاص است از "the" با هر اسمی استفاده کنید. به عنوان مثال، زمانی که اسم تنها یک (یا یکی) از یک نوع را نام می برد. چند مثال در ادامه ارائه شده است.


Adam was the first man


New York is the largest city in the United States


We live on the earth


Have you heard the news


منبع: gallaudet.edu


زمانی که معتقدیم شنونده/خواننده می داند دقیقاً به چه چیزی اشاره می کنیم از حرف تعریف the در مقابل اسم استفاده می کنیم. منبع: britishcouncil - اگر در این مباحث اشکال دارید بهتر است از یک معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب و مجرب کمک بگیرید. عکس دیگری از جزوه در ادامه ارائه شده است.



برای دانلود جزوه pdf بسیار مفید و کاربردی گرامر و قواعد زبان انگلیسی، چند کاربرد The با مثال و توضیح بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 26 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود جزوه pdf بسیار مفید و کاربردی گرامر و قواعد زبان انگلیسی، چند کاربرد The با مثال و توضیح(حجم فایل: 473 کیلو بایت)
ارسال شده توسط حانیه شفیعی (مشاهده پروفایل مدرس) مُدرس خصوصی مجازی زبان انگلیسی کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image

جدیدترین دانلود