ارتباط مستقیم با 30923 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود رایگان خلاصه جزوه آموزش فیزیک 2 عمومی دانشگاه با حل مثال، قانون کولن و میدان الکتریکی

دانلود رایگان خلاصه جزوه آموزش فیزیک 2 عمومی دانشگاه با حل مثال، قانون کولن و میدان الکتریکی

در این بخش دانلود رایگان خلاصه جزوه آموزش فیزیک 2 عمومی دانشگاه با حل  مثال، قانون کولن و میدان الکتریکی ارائه شده است. عکسی از جزوه و توضیحات تکمیلی در ادامه ارائه شده است.



شامل مباحث: مفاهیم اولیه، قانون کولن، شدت میدان الکتریکی، محاسبه مبدان الکتریکی ناشی از بار، محاسبه میدان الکتریکی توزیع بار پیوسته و حل سوالات چهار گرینه ای و تشریحی. اگر در این مباحث اشکال دارید از اساتید و مدرسین مجرب تدریس خصوصی فیزیک حاضر در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com کمک بگیرید. در این جزوه مثال ها و تمرینات خوبی از درس فیزیک 2 عمومی دانشگاهی حل شده و مورد بررسی قرار گرفته است.


برای دانلود رایگان خلاصه جزوه آموزش فیزیک 2 عمومی دانشگاه با حل  مثال، قانون کولن و میدان الکتریکی بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 76 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان خلاصه جزوه آموزش فیزیک 2 عمومی دانشگاه با حل مثال، قانون کولن و میدان الکتریکی(حجم فایل: 565 کیلو بایت)
ارسال شده توسط محمد رضا نخبه روستا (مدرس دانشگاه با بیش از10سال سابقه تدریس )(مشاهده پروفایل مدرس) مدرس فیزیک و ریاضی دانشگاه و دبیرستان به صورت حضوری (در تهران و البرز) و آنلاین در کل کشور ،فارغ تحصیل دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image

جدیدترین دانلود