ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود جزوه آموزشی ریاضی دوازدهم تجربی فصل 6 مبحث هندسه فضایی و مقاطع مخروطی

دانلود جزوه آموزشی ریاضی دوازدهم تجربی فصل 6 مبحث هندسه فضایی و مقاطع مخروطی

در این بخش دانلود خلاصه جزوه آموزشی ریاضی دوازدهم تجربی فصل 6 مبحث هندسه فضایی و مقاطع مخروطی ارائه شده است. عکسی از جزوه و توضیحات تکمیلی در ادامه قابل مشاهده می باشد.



سلام و درود به دانش آموزان گرامی این فایل جزوه آموزشی فصل ششم ریاضی دوازدهم مناسب رشته های تجربی و ریاضی و دانشجویان سال اولی است که به صورت رایگان در اختیار شماست. فصل ششم ریاضی دوازدهم هندسه فضایی رو شامل میشه که ما با انواع مقاطع مخروطی و نمودار های آنها آشنا میشویم با بیضی، رسم بیضی قطرهای بیضی و کانون های بیضی، پیدا کردن مختصات نقاط بیضی آشنا می شویم بعد از آن ویژگی های دایره را مرور می‌کنیم و وضعیت دایره و نقطه و خط را بررسی می کنیم. شما میتوانید برای آموزش پایه ای و اساسی درس ریاضی در کلاس های حضوری، آنلاین ، Vip و گروهی شرکت کنید یا جزوات آموزشی استاد امیری را تهیه و مطالعه کنید و از نمونه سوالات طراحی شده توسط استاد امیری برای امتحانات نهایی استفاده کنید. عکس دیگری از جزوه در ادامه قابل مشاهده است.



اگر در این مباحث اشکال دارید از مدرسین برجسته و باسواد که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم فعالیت دارند و در همین سایت ایران مدرس شماره تماس ایشان ارائه شده است کمک بگیرید.



برای دانلود خلاصه جزوه آموزشی ریاضی دوازدهم تجربی فصل 6 مبحث هندسه فضایی و مقاطع مخروطی بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 171 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود جزوه آموزشی ریاضی دوازدهم تجربی فصل 6 مبحث هندسه فضایی و مقاطع مخروطی(حجم فایل: 5333 کیلو بایت)
ارسال شده توسط مرضیه امیری (12 سال سابقه، کارنامه شاگردهای موفق قبلی در متن تبلیغ درج شده)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک، هندسه ،علوم دبیرستان و دانشگاه،تیزهوشان،فرزانگان،علامه،سلام، انرژی ،راه رشد، آموزش صفر تا ۱۰۰ کنکور فیزیک ، آموزش حل سوالات آزمون های ورودی مدارس و دانشگاه های خارج از کشور
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image