ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه کنکور دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و مفید زیست شناسی پایه دوازدهم فصل اول با نکات کنکوری مهم

دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و مفید زیست شناسی پایه دوازدهم فصل اول با نکات کنکوری مهم

در این بخش دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و مفید زیست شناسی پایه دوازدهم فصل اول با نکات کنکوری مهم ارائه شده است. عکسی از جزوه و توضیحات تکمیلی در ادامه قابل مشاهده است.



با سلام جزوه فوق یک نمونه از جزوه های فوق ترکیبی بنده هست که مربوط به فصل اول زیست شناسی دوازدهم فصل مولکول های اطلاعاتی می باشد. این جزوه مختص دانش آموزانی با سطح قوی و نهایتا متوسط طراحی شده و به نوعی تمامی سوالات سنگین و متوسط کنکور رو پوشش میده. به ازای هر صفحه کتاب درسی چند صفحه در مورد نکات اون صفحه توضیح داده شده و در انتهای هر فصل تعدادی سوال قرار داده شده که سطحشون سخت و خیلی سخت هست و به نوعی تمامی سوالات کنکور رو پوشش میده دقت داشته باشید لازمه ی حل سوالات تسلط کامل به مطالب کتاب درسی هست. اگر در این مباحث اشکال دارید از بهترین مدرسین تدریس خصوصی زیست شناسی و اساتید برجسته تدریس خصوصی زیست دوازدهم و کنکور که در همین سایت ایران مدرس حضور دارند کمک بگیرید. عکس دیگری از جزوه در ادامه قابل مشاهده است.



برای دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و مفید زیست شناسی پایه دوازدهم فصل اول با نکات کنکوری مهم که توسط یکی از بهترین و مجرب ترین مدرسین زیست ارائه شده است بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 157 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و مفید زیست شناسی پایه دوازدهم فصل اول با نکات کنکوری مهم(حجم فایل: 10764 کیلو بایت)
ارسال شده توسط دکتر قانع حسینی (**** مدرس تخصصی زیست شناسی - با تضمین کتبی****)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس تخصصی زیست شناسی المپیاد، کنکور و نهایی مخصوص دانش آموزان سطح متوسط و بالا به طور کاملا خاص و متفاوت با تضمین رضایت صد در صدی در صورت عدم رضایت در جلسه اول هزینه عودت داده می شود
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image