ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس دانلود بانک سوالات دانلود نمونه سوالات امتحانی چهارم دبیرستان دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی 1398 تا 1402 ویژه فصل 1 زیست شناسی 3 دوازدهم با جواب

دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی 1398 تا 1402 ویژه فصل 1 زیست شناسی 3 دوازدهم با جواب

در این بخش دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی 1398 تا 1402 ویژه فصل 1 زیست شناسی 3 دوازدهم همراه با جواب ارائه شده است. عکسی از این نمونه سوالات عالی در ادامه قابل مشاهده می باشد.



نمونه سوالات امتحانی و کنکور به صورت عام المنفعه و رایگان به منظور توزیع عادلانه منابع برای دسترسی همه دانش آموزان در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. بهتر است دانش آموزان عزیز در سراسر طول سال تحصیلی به مطالعه بپردازند و حجم مطالب درسی را فقط به شب امتحان موکول نکنند. چنانچه در درس زیست دوازدهم اشکالات زیادی دارید بهتر است یک معلم خصوصی زیست دوازدهم در کنار خودتان داشته باشید. یکی از کمک هایی که نمونه سوالات به شما دانش آموزان می کند این است که با روش طراحی سوال آشنا می شوید. پس برای اینکه از آموختن مطالب مطمئن شوید پس از مطالعۀ هر فصل نمونه سوالات آن را پاسخ دهید تا خود را محک بزنید. زیرا زیست شناسی به دلیل اینکه ظاهر حفظی دارد، شاید دانش آموز احساس که همینقدر مطالعه کفایت می کند درحالی که شاید بسیاری از مطالب مهم مفهومی، حفظی، تعریفی، چالشی، ترکیبی و ... دیگر هم باشد که دانش آموز به آنها توجه نکرده است.


برای دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی 1398 تا 1402 ویژه فصل 1 زیست شناسی 3 دوازدهم با جواب که توسط دکتر علیرضا مشرفی ارائه شده است، بر روی لینک زیر کلیک کنید:


آمار بازدید: 50 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی 1398 تا 1402 ویژه فصل 1 زیست شناسی 3 دوازدهم با جواب(حجم فایل: 1623 کیلو بایت)
ارسال شده توسط 📌 دکتر عليرضا مشرفی (مدرس زیست‌ شناسی)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس تضمینی زیست‌شناسی کنکور - تدریس تضمینی زیست‌شناسی از پایه تا کنکور، تقویتی، تیزهوشان و المپیاد توسط مدرس مجرب و باسابقه دانشگاه و مدارس برتر با قیمت مناسب
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image