ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس دانلود دانلود نمونه سوالات امتحانی چهارم دبیرستان دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی 1397 تا 1402 ویژه فصل 3 زیست شناسی 3 دوازدهم با جواب

دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی 1397 تا 1402 ویژه فصل 3 زیست شناسی 3 دوازدهم با جواب

در این بخش دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی 1397 تا 1402 ویژه فصل 3 زیست شناسی 3 دوازدهم با جواب ارائه شده است. عکسی از این نمونه سوالات عالی در ادامه قابل مشاهده می باشد.



مطالعه نمونه سوالات امتحان نهایی های سال های گذشته مخصوصاً به صورت طبقه بندی شده، کمک زیادی به آشنایی با روند طراحی سوالات می کند. به دانش آموزان عزیز قویاً توصیه می شود حدالامکان این فایل را دانلود نموده و پرینت بگیرند و پاسخ خود را با جواب تشریحی داده شده مقایسه نمایند. نکته 1: پیش از کشف قوانین وراثت (قبل از مندل)، تصور بر آن بود که صفات فرزندان، آمیخته¬ای از صفات والدین و حدواسطی از آن¬هاست. مثلاً اگر یکی از والدین بلند¬قد و دیگری کوتاه¬قد باشد، فرزند آن¬ها قدی متوسط خواهد داشت، اما مشاهدات متعدد نشان داد که این تصور درست نیست. نکته 2: در اواخر قرن نوزدهم زمانی که هنوز ساختار و عمل دِنا و ژن¬ها معلوم نبود. دانشمندی به نام گریگور مندل توانست قوانین بنیادی وراثت را کشف کند. به کمک این قوانین، می¬شد صفات فرزندان را پیش¬بینی کرد. اگر در این مباحث اشکال دارید از مدرسین تدریس خصوصی زیست شناسی کمک بگیرید. نکته 3: در علم ژن¬شناسی، ویژگی¬های ارثی جانداران را صفت می¬نامند. ژن¬شناسی، شاخه¬ای از زیست¬شناسی است که به چگونگی وراثت صفات از نسلی به نسل دیگر می¬پردازد. نکته 4: صفات اکتسابی مثل تیره شدن رنگ پوست که به¬علت قرار گرفتن در معرض آفتاب ایجاد شده است، در علم ژن¬شناسی بررسی نمی¬شود.


برای دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی تشریحی ویژه فصل سوم زیست شناسی دوازدهم (زیست پایه 12) همراه با جواب ارائه شده است، بر روی لینک زیر کلیک کنید:


آمار بازدید: 81 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی 1397 تا 1402 ویژه فصل 3 زیست شناسی 3 دوازدهم با جواب(حجم فایل: 1428 کیلو بایت)
ارسال شده توسط 📌 دکتر عليرضا مشرفی (مدرس زیست‌ شناسی)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس تضمینی زیست‌شناسی کنکور - تدریس تضمینی زیست‌شناسی از پایه تا کنکور، تقویتی، تیزهوشان و المپیاد توسط مدرس مجرب و باسابقه دانشگاه و مدارس برتر با قیمت مناسب
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image