ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس دانلود دانلود نمونه سوالات امتحانی چهارم دبیرستان دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی 1397 تا 1402 فصل 5 زیست شناسی 3 دوازدهم با جواب

دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی 1397 تا 1402 فصل 5 زیست شناسی 3 دوازدهم با جواب

در این بخش دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی 1397 تا 1402 ویژه فصل 5 زیست شناسی 3 دوازدهم با جواب ارائه شده است. عکسی از این نمونه سوالات عالی در ادامه قابل مشاهده می باشد.



مطالعه نمونه سوالات امتحان نهایی های سال های گذشته مخصوصاً به صورت طبقه بندی شده، کمک زیادی به آشنایی با روند طراحی سوالات می کند. به دانش آموزان عزیز قویاً توصیه می شود حدالامکان این فایل را دانلود نموده و پرینت بگیرند و پاسخ خود را با جواب تشریحی داده شده مقایسه نمایند. با همه تفاوت¬هایی که بین ما و زرافه وجود دارد، انرژی مورد نیاز ما به شیوه یکسانی از غذایی که می¬خوریم تأمین می¬شود. انرژی ذخیره شده در گلوکز در تنفس یاخته¬ای، برای تشکیل مولکول ATP به کار می¬رود. نكته 1: نیاز ما به اکسیژن به¬علت انجام فرآیندی به نام تنفس یاخته¬ای است؛ اگر تجزیۀ ماده مغذی و تولید ATP با حضور اکسیژن انجام شود. برای درک بهتر این مباحث از یک معلم خصوصی زیست شناسی با تجربه کمک بگیرید. این واکنش را تنفس یاخته¬ای هوازی می¬گویند. نوع دیگری از تنفس یاخته¬ای وجود دارد که در آن ATP بدون حضور اکسیژن تولید می¬شود. این نوع تنفس یاخته¬ای را تنفس یاخته¬ای بی¬هوازی می‌نامند. اغلب، واژه تنفس یاخته¬ای را برای تنفس یاخته¬ای هوازی به کار می¬برند. در اینجا ما نیز تنفس یاخته¬ای را به¬جای تنفس یاخته¬ای هوازی به¬کار می¬بریم.


برای دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی تشریحی ویژه فصل پنجم زیست شناسی دوازدهم (زیست پایه 12) همراه با جواب ارائه شده است، بر روی لینک زیر کلیک کنید:


آمار بازدید: 38 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی 1397 تا 1402 فصل 5 زیست شناسی 3 دوازدهم با جواب(حجم فایل: 1372 کیلو بایت)
ارسال شده توسط 📌 دکتر عليرضا مشرفی (مدرس زیست‌ شناسی)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس تضمینی زیست‌شناسی کنکور - تدریس تضمینی زیست‌شناسی از پایه تا کنکور، تقویتی، تیزهوشان و المپیاد توسط مدرس مجرب و باسابقه دانشگاه و مدارس برتر با قیمت مناسب
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image