ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس دانلود دانلود نمونه سوالات امتحانی چهارم دبیرستان دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی 1397 تا 1402 ویژه فصل 8 زیست شناسی 3 دوازدهم با جواب

دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی 1397 تا 1402 ویژه فصل 8 زیست شناسی 3 دوازدهم با جواب

در این بخش دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی 1397 تا 1402 ویژه فصل 8 زیست شناسی 3 دوازدهم با جواب ارائه شده است. عکسی از این نمونه سوالات عالی در ادامه قابل مشاهده می باشد.



مطالعه نمونه سوالات امتحان نهایی های سال های گذشته مخصوصاً به صورت طبقه بندی شده، کمک زیادی به آشنایی با روند طراحی سوالات می کند. به دانش آموزان عزیز قویاً توصیه می شود حدالامکان این فایل را دانلود نموده و پرینت بگیرند و پاسخ خود را با جواب تشریحی داده شده مقایسه نمایند. در ادامه نکات مهمی ذکر می گردد. رفتار: واكنش يا مجموعه واكنش‌هایی است که جانور در پاسخ به محرك يا محرك‌ها انجام می¬دهد. محرک‌هایی مانند بو، رنگ، صدا، تغییر دمای محیط و تغییر طول روز تغییر محرک‌های بیرونی هستند و میزان هورمون‌ها یا گلوکز در بدن جانور محرک‌های درونی هستند که موجب بروز رفتارهای گوناگون در جانوران می‌شوند. برای اینکه در امتحان زیست نمره عالی بگیرید می توانید از یک معلم خصوصی زیست شناسی مجرب کمک بگیرید.


رفتار غریزی: نكته 1 : نمونه‌هایی از رفتارهای غریزی: ۱- رفتار موش مادر در مراقبت از فرزندان ۲- رفتار جوجه کاکایی برای به‌دست آوردن غذا، 3- لانه سازی پرنده‌ها ۴- رفتار مکیدن در شیرخواران ۵-‌قمری‌های خانگی با جمع‌آوری شاخه‌‌های نازک درختان برای خود لانه ساخته و زادآوری می‌کنند ۶- گوزن‌ها از شکارچی‌ها می‌گریزند ۷- خرس‌های قطبی خواب زمستانی دارند ۸- سارها برای زمستان گذرانی به مناطق گرم‌تر مهاجرت می‌کنند. این‌ها نمونه‌هایی از رفتارهای غریزی جانوران است.


برای دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی تشریحی ویژه فصل هشتم زیست شناسی دوازدهم (زیست پایه 12) همراه با جواب ارائه شده است، بر روی لینک زیر کلیک کنید:


آمار بازدید: 44 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی 1397 تا 1402 ویژه فصل 8 زیست شناسی 3 دوازدهم با جواب(حجم فایل: 1319 کیلو بایت)
ارسال شده توسط 📌 دکتر عليرضا مشرفی (مدرس زیست‌ شناسی)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس تضمینی زیست‌شناسی کنکور - تدریس تضمینی زیست‌شناسی از پایه تا کنکور، تقویتی، تیزهوشان و المپیاد توسط مدرس مجرب و باسابقه دانشگاه و مدارس برتر با قیمت مناسب
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image