ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس دانلود دانلود نمونه سوالات امتحانی چهارم دبیرستان دانلود رایگان 16 دوره سولات امتحان نهایی 1397 تا 1402 زیست شناسی دوازدهم با پاسخ تشریحی

دانلود رایگان 16 دوره سولات امتحان نهایی 1397 تا 1402 زیست شناسی دوازدهم با پاسخ تشریحی

در این بخش دانلود رایگان 16 دوره سولات امتحان نهایی 1397 تا 1402 پایه زیست شناسی 3 دوازدهم با پاسخ تشریحی ارائه شده است. عکسی از این نمونه سوالات عالی در ادامه قابل مشاهده می باشد.



 یکی از کمک هایی که نمونه سوالات به شما دانش آموزان می کند این است که با روش طراحی سوال آشنا می شوید. پس برای اینکه از آموختن مطالب مطمئن شوید پس از مطالعۀ هر فصل نمونه سوالات آن را پاسخ دهید تا خود را محک بزنید. زیرا زیست شناسی به دلیل اینکه ظاهر حفظی دارد، شاید دانش آموز احساس که همینقدر مطالعه کفایت می کند درحالی که شاید بسیاری از مطالب مهم مفهومی، حفظی، تعریفی، چالشی، ترکیبی و ... دیگر هم باشد که دانش آموز به آنها توجه نکرده است. برای نمونه سوالات امتحانی و کنکور به صورت عام المنفعه و رایگان به منظور توزیع عادلانه منابع برای دسترسی همه دانش آموزان در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.


برای مشاهده لیست مدرسین زیست بر روی عبارت معلم خصوصی زیست شناسی کلیک کنید.


بهتر است دانش آموزان عزیز در سراسر طول سال تحصیلی به مطالعه بپردازند و حجم مطالب درسی را فقط به شب امتحان موکول نکنند. یکی از کمک هایی که نمونه سوالات به شما دانش آموزان می کند این است که با روش طراحی سوال آشنا می شوید. پس برای اینکه از آموختن مطالب مطمئن شوید پس از مطالعۀ هر فصل نمونه سوالات آن را پاسخ دهید تا خود را محک بزنید. زیرا زیست شناسی به دلیل اینکه ظاهر خواندنی و حفظی دارد، شاید دانش آموز اشتباهاً احساس که همینقدر مطالعه کفایت می کند، درحالی که شاید بسیاری از مطالب مهم مفهومی، خطی، تصویری، حفظی، تعریفی، چالشی، ترکیبی و ... دیگر هم باشد که وقتی دانش آموز کتاب درسی را می خواند به آنها توجه نکرده است.


برای دانلود رایگان 16 دوره سولات امتحان نهایی 1397 تا 1402 پایه زیست شناسی 3 دوازدهم با پاسخ تشریحی که توسط دکتر علیرضا مشرفی ارائه شده است، بر روی لینک زیر کلیک کنید:


آمار بازدید: 65 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان 16 دوره سولات امتحان نهایی 1397 تا 1402 زیست شناسی دوازدهم با پاسخ تشریحی(حجم فایل: 6642 کیلو بایت)
ارسال شده توسط 📌 دکتر عليرضا مشرفی (مدرس زیست‌ شناسی)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس تضمینی زیست‌شناسی کنکور - تدریس تضمینی زیست‌شناسی از پایه تا کنکور، تقویتی، تیزهوشان و المپیاد توسط مدرس مجرب و باسابقه دانشگاه و مدارس برتر با قیمت مناسب
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image