ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب علمی مجموعه فمیلی های نرم افزار رویت Revit بسیار کاربردی و با قیمت مناسب

مجموعه فمیلی های نرم افزار رویت Revit بسیار کاربردی و با قیمت مناسب

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی مجموعه فمیلی های نرم افزار رویت Revit بسیار کاربردی و با قیمت مناسب هستید ادامه این مطلب را بخوانید. اگر شما وارد دنیای ترسیمات و مدلسازی مهندسی معماری شده اید حتما باید نام نرم افزار رویت (Revit) و یا حداقل AutoCAD را شنیده باشید. حال هرکدام از این نرم افزار ها به خصوص نرم افزار رویت تغییرات زیادی را در فرآیند های طراحی ما به وجود آورده است.

برای مشاهده لیست اساتید رویت در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی رویت کلیک کنید.

در سیستم CAD شما از آبجکت هایی استفاده میکردید که دارای اطلاعات و یا پارامتر های شومند نبودند اما با ورود به دنیای بیم BIM شما با فمیلی ها و آبجکت هایی سر و کار خواهید داشت که دارای هوشمندی های بسیاری میباشند و در کنار آن حامل اطلاعات زیادی به همراه خود میباشند که میتواند شمارا در پروسه BIM یاری برساند.



ساخت آبجکت ها و فمیلی ها زمان زیادی را از ما میگیرد که خود باعث افزایش زمان طراحی و یا حتی ساخت شود که در نگاه اول بهتر است تا جایی که ممکن است از آبجکت ها و فمیلی های آماده و ساخته شده توسط دیگران استفاده نماییم هر چند شاید در ۲۰ درصد اوقات همچنان نیازمند این باشیم که فمیلی های مختص پروژه خودمان را مدلسازی نماییم.



امروزه با افزایش مدل سازی با نرم افزار رویت نیاز به فمیلی ها بیشتر از قبل احساس می شود. با توجه به اینکه کاربران، نباز به استفاده از فمیلی ها در پروژه خود را دارند جست و جو کردن و پیدا کردن فمیلی های مناسب و با کیفیت، وقت ،انرژی و هزینه بسیاری را می طلبد.

کلیک کنید: مشاهده معلم های خصوصی Revit






مجموعه کامل فمیلی رویت شامل انواع مختلف مبلمان ها و عناصر سازه ای که به صورت فایل های جداگانه جمع آوری و دسته بندی شده است. بیش از 7 گیگ فمیلی که تمامی نیازهای شما را برطرف خواهد کرد. در تصویر های ارائه شده در بالا بخش کوچکی از دسته بندی فمیلی ها را مشاهده میکنید.



برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول عالی با قیمت مناسب به شماره 09198710861 پیامک دهید.

کلیک کنید: مشاهده اساتید تدریس خصوصی اتوکد AutoCad


آمار بازدید: 739 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image