ارتباط مستقیم با 30622 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب علمی 8 ماشین حساب حل انتگرال آنلاین

8 ماشین حساب حل انتگرال آنلاین

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید به صورت آنلاین و به راحتی انتگرال های خودتان را محاسبه نمائید ..... اگر قصد دارید به صورت آنلاین انتگرال گیری کنید و مراحل حل را قدم به قدم ببینید ..... در هر صورت در این مقاله 8 ماشین حساب حل انتگرال آنلاین معرفی شده است.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: تمام فرمول های انتگرال و همه فرمول های انتگرال گیری با مثال


1- سایت و ماشین حساب حل انتگرال آنلاین integral-calculator.com


یکی از بهترین سایت هایی که برای حل انتگرال آنلاین وجود دارد سایت و ماشین حساب integral-calculator.com است که تصویر آن را در ادامه مشاهده می کنید. توضیحات خود سایت به این شکل می باشد: ماشین حساب ما به شما امکان می دهد راه حل های خود را برای تمرینات حساب دیفرانسیل و انتگرال بررسی کنید. با نشان دادن کار کامل (انتگرال گیری گام به گام) به شما کمک می کند تا تمرین کنید. تمام تکنیک های انتگرال گیری رایج و حتی توابع ویژه پشتیبانی می شوند. ماشین حساب انتگرال از انتگرال های معین و نامعین (ضد مشتق ها) و همچنین ادغام توابع با متغیرهای زیادی پشتیبانی می کند. شما همچنین می توانید پاسخ های خود را بررسی کنید! نمودارها / نمودارهای تعاملی به تجسم و درک بهتر توابع کمک می کنند.



2- سایت عالی محاسبه انتگرال wolframalpha.com


در سایت wolframalpha.com که با کلیک بر روی این لینک می توانید وارد سایت مذکور شوید هم برای محاسبه انتگرال بسیار مفید است و مثل ماشین حساب محاسبه انتگرال معین و نامعین عمل می نماید. Wolfram|Alpha ابزاری عالی برای محاسبه ضد مشتق ها و انتگرال های معین، انتگرال های دوگانه و سه گانه و انتگرال های نامناسب و سخت است. ماشین حساب Wolfram|Alpha Integral همچنین نمودارها، فرم های جایگزین و سایر اطلاعات مرتبط را برای تقویت شهود ریاضی شما نشان می دهد. عکس زیر مربوط به سایت مذکور می باشد. امکاناتی که در پایین ماشین حساب ارائه شده باعث می شود به راحتی انتگرال مورد نظر خودتان را وارد نمائید و آنلاین محاسبه می گردد. در این سایت قابلیت حل انتگرال معین و نامعین و حتی انتگرال های دوگانه و سه گانه هم وجود دارد.





مطالعه نمائید: نرم افزار حل انتگرال رایگان و 5 ماشین حساب و ربات حل انتگرال عالی


3- محاسبه آنلاین انتگرال با symbolab


در سایت symbolab هم ماشین حساب خوبی برای محاسبه انتگرال ارائه شده است. برای مشاهده اینجا کلیک کنید. در سایت مذکور آمده است: بهترین ماشین حساب انتگرال چیست؟ Symbolab بهترین ماشین حساب انتگرال است که انتگرال های نامعین، انتگرال های معین، انتگرال های نامناسب و پیچیده، انتگرال های دوگانه، انتگرال های سه گانه، انتگرال های چندگانه، ضد مشتق ها و غیره را حل می کند. کاربرد انتگرال در زندگی واقعی چیست؟ انتگرال گیری در زمینه های مختلفی مانند مهندسی برای تعیین شکل و اندازه سازه ها استفاده می شود. در فیزیک برای یافتن مرکز ثقل. در زمینه نمایش گرافیکی برای ساخت مدل های سه بعدی. مطالعه این مقاله هم بسیار مفید است: روش حل انتگرال معین به زبان ساده و با مثال تشریحی



4- سایت محاسبه انتگرال calculator-integral.com


در سایت calculator-integral.com که تصویر آن در پایین ارائه شده است هم امکانات بسیار خوبی برای محاسبه انواع انتگرال در حد یک ماشین حساب پیشرفته مهندسی ارائه شده است. به آدرس سایت ذکر شده مراجعه کنید و انتگرال خودتان را به راحتی حل نمائید. نوع انتگرال (معین یا نامعین) را ابتدا انتخاب می کنید و اگر انتگرال معین دارید حد بالا و پایین را هم باید وارد نمائید. دقت کنید که انتگرال از مهمترین مباحث ریاضی است و نه تنها برای درس ریاضی بلکه برای سایر دروس هم مورد نیاز می باشد. فرمول های مهم انتگرال گیری را حفظ کنید و تمرینات زیادی را حل نمائید. جواب تمریناتی که حل کرده اید را با جواب ماشین حساب های معرفی شده در این مقاله مقایسه نمائید.



اگر در این مباحث اشکال دارید از معلم های ریاضی کمک بگیرید. کلیک کنید: مشاهده لیست اساتید و معلم های خصوصی ریاضی


مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین سایت حل انتگرال آنلاین با راه حل - معین و نامعین، ساده و دوگانه


5- ماشین حساب انتگرال در سایت openomnia.com


در سایت openomnia.com هم یک ماشین حساب خوب برای محاسبه انتگرال ارائه شده است که شکل آن را در زیر مشاهده می کنید. ماشین حساب مذکور بسیار ظاهر قشنگی دارد و کاربری راحتی هم دارد. برای محاسبه انواع انتگرال مثلثاتی، کسری، لگاریتمی، توانی و نمایی می توانید از این ماشین حساب استفاده نمائید.



6- سایت mathdf.com


در سایت mathdf.com هم انتگرال گیر بسیار خوبی ارائه شده است. مزیت این انتگرال گیر و ربات و ماشین حساب این است که در پایین ماشین حساب کلیدهای مفیدی قرار دارد که با استفاده از آن به راحتی می توانید پارامترهای خاص را وارد کنید و باعث می شود کار شما در استفاده از ماشین حساب راحت تر گردد.



مطالعه نمائید: انتگرال گیری آنلاین - معرفی 3 سایت عالی محاسبه آنلاین انتگرال


7- ماشین حساب محاسبه انتگرال emathhelp.net


این ماشین حساب آنلاین سعی می کند انتگرال نامعین (ضد مشتق) تابع داده شده را با مراحل نشان داده شده پیدا کند. اگر می خواهید به صورت قدم به قدم و گام به گام مراحل حل انتگرال را ببینید از این ماشین حساب استفاده نمائید. در شکل زیر می توانید ماشین حساب انتگرال گیری emathhelp.net را مشاهده نمائید.



8- ربات انتگرال گیری meracalculator.com


در سایت meracalculator.com هم یک ربات انتگرال گیر خوب ارائه شده است. برای مراجعه به سایت مذکور به این صفحه مراجعه نمائید. توضیحات ارائه شده در خود سایت به این شکل می باشد: تابع، متغیر، حد کران بالا و پایین را وارد کنید. گزینه معین یا نامعین را انتخاب کنید. برای ارزیابی مرحله به مرحله انتگرال با استفاده از ماشین حساب انتگرال، دکمه محاسبه را فشار دهید. ماشین حساب ارائه شده در این سایت هم کاربری راحتی دارد و بسیار مفید است.



حتما مطالعه نمائید: نمونه سوال امتحانی و مثال های حل شده انتگرال با جزوه pdf و فیلم آموزش انتگرال گیری


انتگرال در ریاضی از مباحث بسیار مهم است. سعی کنید خودتان مهمترین فرمول های انتگرال گیری و تکنیک های انتگرال گیری مانند جزء به جزء، تغییر متغیر و .... را بلد باشید. در نهایت با استفاده از سایت های معرفی شده می توانید آنلاین انتگرال ها را محاسبه نموده و جواب های خودتان را چک کنید. تعدادی از مهمترین فرمول های انتگرال گیری را در شکل های زیر می توانید مشاهده نمائید. برای تسلط بر بحث انتگرال گیری بهتر است این فرمول ها را یاد بگیرید.


کلیک کنید: مشاهده فیلم های آموزش و تدریس انتگرال


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 14770 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image