ارتباط مستقیم با 30624 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب علمی نمونه سوال ریاضی ششم از فصل ۱ تا ۶ با جواب

نمونه سوال ریاضی ششم از فصل ۱ تا ۶ با جواب

به اشتراک گذاری


اگر در جستجوی سوالات امتحانی ریاضی پایه 6 با جواب هستید ... اگر می خواهید به صورت رایگان و در کمترین زمان نمونه سوال ریاضی ششم از فصل ۱ تا ۶ با جواب را دانلود نمائید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


کلیک کنید: مشاهده فیلم های آموزش و تدریس خصوصی ریاضی ششم


در این بخش نمونه سوال ریاضی ششم از فصل ۱ تا ۶ با جواب ارائه شده است. تعدادی از سوالات امتحانی را در قالب عکس هایی ارائه نموده ایم و در ادامه نحوه دانلود سوالات امتحانی با فرمت pdf به صورت کاملا رایگان ذکر شده است. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com علاوه بر نمونه سوالات امتحانی ریاضی ششم مطالب آموزشی بسیار خوب دیگری هم برای یادگیری بهتر ریاضی پایه 6 و سایر دروس ارائه شده است.


به عنوان مثال، مدرسین مجرب حاضر در این وب سایت فیلم های بسیار خوبی برای یادگیری بهتر ریاضی ششم ارائه نموده اند که در ابتدای همین مقاله لینک دنلود رایگان فیلم ها را قرار دادیم. در ضمن، مدرسین بسیار خوبی در این وب سایت حضور دارند که می توانید با شرکت در کلاس های خصوصی ایشان اشکالات خودتان در ریاضی ششم را برطرف نمائید. بر روی لینک معلم خصوصی ریاضی ششم کلیک کنید تا لیست اسانید را ببینید. تعدادی از نمونه سوالات ریاضی ششم را در شکل زیر می توانید مشاهده نمائید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: نمونه سوال ریاضی ششم فصل ۱ ۲ ۳ با جواب


برای اینکه در ریاضی ششم نمره بسیار خوبی بگیرید باید در کلاس های خودتان در مدرسه به صورت کامل شرکت کنید و در کلاس فعال باشید و به مطالب گوش دهید. در مرحله بعد در منزل درس را مرور نمائید و تمرین و مثال های زیادی را مورد بررسی قرار دهید. حل کردن نمونه سوالات امتحانی هم برای گرفتن نمره بالا در ریاضی ششم بسیار مفید است.



در این وب سایت (ایران مدرس) جزوه های آموزشی و سوالات امتحانی بسیار خوب و مفیدی به صورت رایگان ارائه شده است که در ادامه تعدادی از آنها را ارائه می نمائیم. اکثر سوالات امتحانی ارائه شده با جواب می باشند اما سعی کنید ابتدا خودتان سوال را حل کنید بعد به جواب آن نگاه کنید. باید ذهن خودتان را به فکر کردن و ارائه راه حل عادت دهید تا ریاضی را خوب یاد بگیرید و در امتحان موفق باشید.


در شکل زیر هم تعدادی از سوالات امتحانی ریاضی ششم فصل ۱ تا ۶ با جواب را می توانید ببینید. البته جواب ها و لیست کامل سوالات در فایل های pdf ارائه شده است که در ادامه آنها را معرفی خواهیم نمود.



مطالعه نمائید: چگونه ریاضی ششم را یاد بگیریم


تعدادی دیگر از نمونه سوالات امتحانی ریاضی 6 هم در شکل زیر ارائه شده است. سوال های زیر حالت چهار جوابی دارد که باید گزینه درست را انتخاب نمائید. سعی کنید جواب درست سوالات زیر را پیدا کنید. در رابطه با نحوه بدست آوردن جواب قسمت الف از سوالات زیر توضیحاتی ارائه می کنیم. برای اینکه بدانید نسبت یک سوم به شش مانند کدامیک از گزینه های داده شده است کافی است یک سوم را بر 6 تقسیم کنید و با استفاده از روش دور در دور و نزدیک در نزدیک برای کسرها خواهید دید که جواب یک هجدهم خواهد شد و گزینه چهار درست می باشد. جواب سوالات دیگر را خودتان سعی کنید بدست آورید.



در شکل زیر هم دو سوال امتحانی از ریاضی ششم تیزهوشان را می توانید مشاهده نمائید. سوال اول از مبحث کسر و نسبت و سوال دوم از مبحث مساحت مثلث است.



کلیک کنید: دانلود رایگان نمونه سوال ریاضی ششم فصل اول و دوم با جواب pdf


اگر می خواهید نمونه سوالات امتحانی ریاضی ششم فصل 1 تا 6 با جواب را داشته باشید بر روی لینک های زیر کلیک کنید. با کلیک بر روی لینک های زیر نمونه سوالات امتحانی ریاضی ششم با فرمت pdf قابل دانلود خواهد بود.


دانلود رایگان نمونه سوال امتحان ریاضی ششم - خرداد ماه


دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی عالی ریاضی ششم


دانلود رایگان سوال امتحانی ریاضی پایه ششم تیزهوشان با فرمت pdf


دانلود رایگان نمونه ای دیگر از سوالات امتحانی ریاضی ششم همراه با پاسخنامه تشریحی


دانلود رایگان سوالات امتحانی ریاضی ششم همراه با جواب و پاسخنامه تشریحی


دانلود رایگان نمونه سوال جامع ریاضی ششم به همراه پاسخ نامه تشریحی


در ادامه در قالب شکل و تصویر تعداد دیگری نمونه سوال امتحانی ریاضی ششم را ارائه می نمائیم. به سوالات زیر هم دقت کنید و سعی کنید خودتان به جواب درست برسید. اگر در کلاس های مدرسه شرکت کرده باشید، تمرین و مسئله حل کرده باشید و مطالعه کافی کرده باشید باید بتوانید به سوالات زیر پاسخ دهید. در اولین سوال از سوالات ارائه شده در شکل زیر جواب درست گزینه ج می باشد. در ریاضی ششم مهم است که خوب بلد باشید اعداد را روی محورها نمایش دهید.


این مقاله عالی را هم بخوانید: مساحت دایره کلاس ششم همراه با فرمول و نمونه سوال



حتما بخوانید: بهترین مدرسین ریاضی ششم، لیست 14 معلم خصوصی برتر ریاضی پایه 6


در نهایت در شکل زیر هم تعدادی سوال خوب ریاضی ششم فصل های 1 تا 6 و سایر فصول را ارائه نموده ایم. به این سوالات پاسخ دهید. اگر اشکال دارید از معلم های ریاضی حاضر در همین سایت ایران مدرس کمک بگیرید.


در سوالات زیر هم سعی می کنیم جواب اولین سوال را ارائه نمائیم. ظرفیت ورزشگاه 75000 نفر است و 60000 نفر تماشاگر در ورزشگاه حاضر شده اند. این بدان معنی است که 15000 جایگاه خالی داریم. برای بدست آوردن درصد خالی ورزشگاه باید 15000 را بر 75000 تقسیم نموده و حاصل را در 100 ضرب نمائیم. جواب برابر 20 درصد خواهد شد و 20 درصد ورزشگاه خالی است. مبحث کسر و درصد هم در ریاضی ششم مهم است. سعی کنید به سوالات دیگر خودتان پاسخ دهید.



کلیک کنید: دانلود رایگان جزوه و سوال ریاضی ششم


در این مقاله علاوه بر نمونه سوال ریاضی ششم از فصل ۱ تا ۶ با جواب، مطالب آموزشی بسیار خوب دیگری هم ارائه شد. اگر می خواهید در امتحان ریاضی پایه 6 نمره عالی بگیرید مطالب ارائه شده در این مقاله بسیار برای شما مفید خواهد بود.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 13614 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image