ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس دانلود بانک سوالات دانلود نمونه سوالات امتحانی دوم دبیرستان دانلود رایگان نمونه سوألات امتحان نهایی جدید فصل اول زیست شناسی دهم با پاسخ تشریحی و طبقه بندی شده

دانلود رایگان نمونه سوألات امتحان نهایی جدید فصل اول زیست شناسی دهم با پاسخ تشریحی و طبقه بندی شده

در این بخش دانلود رایگان نمونه سوألات امتحان نهایی جدید 1403-1402 فصل اول زیست شناسی دهم با پاسخ تشریحی و طبقه بندی شده ارائه شده است. عکسی از این نمونه سوالات عالی در ادامه قابل مشاهده می باشد.



به دانش آموزان عزیز توصیه می شود پس از مطالعه دقیق متن و جزوه زیست شناسی این نمونه سوالات را دانلود نموده و پرینت بگیرند، ابتدا سعی کنند که خودشان پاسخ دهند و بعد دقیق با پاسخ مرور نمایند. پاسخ دهی به نمونه سوالات امتحانی شبیه سازی شده یا سال های قبل بسیار در تسلط شما بر مباحث درسی کمک می کند. اگر در این مباحث اشکال دارید بهتر است از یک معلم خصوصی زیست شناسی دهم مجرب کمک بگیرید. بررسی این مجموعه از نمونه سوألات و پاسخ تشریحی آن ها می تواند جهت آمادگی برای امتحان نهایی زیست شناسی پایه دهم شما دانش آموزان عزیز که تأثیر قطعی در نتیجه نهایی کنکور شما هم دارد، بسیار اثرگذار باشد. به دانش آموزان گرامی توصیه می شود نمونه سوالات امتحانی را با پاسخ تشریحی آن چندین بار با دقت تمام و به صورت مبسوط و با جزئیات بررسی و ریز به ریز و واو به واو آن را با متن کتاب درسی مقایسه و مطالعه نمایند.


برای دانلود رایگان نمونه سوألات امتحان نهایی جدید 03-02 فصل اول زیست شناسی دهم با پاسخ تشریحی و طبقه بندی شده که توسط دکتر علیرضا مشرفی ارائه شده است، بر روی لینک زیر کلیک کنید:


آمار بازدید: 55 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان نمونه سوألات امتحان نهایی جدید فصل اول زیست شناسی دهم با پاسخ تشریحی و طبقه بندی شده(حجم فایل: 2182 کیلو بایت)
ارسال شده توسط 📌 دکتر عليرضا مشرفی (مدرس زیست‌ شناسی)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس تضمینی زیست‌شناسی کنکور - تدریس تضمینی زیست‌شناسی از پایه تا کنکور، تقویتی، تیزهوشان و المپیاد توسط مدرس مجرب و باسابقه دانشگاه و مدارس برتر با قیمت مناسب
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image