ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود رایگان خلاصه جزوه بسیار مفید آموزش تحلیل سازه روش انتگرال گیری مستقیم و لنگر سطح

دانلود رایگان خلاصه جزوه بسیار مفید آموزش تحلیل سازه روش انتگرال گیری مستقیم و لنگر سطح

در این بخش دانلود رایگان خلاصه جزوه بسیار مفید آموزش تحلیل سازه روش انتگرال گیری مستقیم و لنگر سطح ارائه شده است. عکسی از جزوه و توضیحات تکمیلی در ادامه قابل مشاهده می باشد.



در این خلاصه جزوه نمونه تدریس روش های انتگرال گیری مستقیم و لنگرسطح توضیح داده شده است و در ابتدای کار با بررسی مفهومی موضوع و حل سوالات مفهومی درس کامل تفهیم شده و در ادامه با حل سوالات کنکور ارشد و دکتری کاملا موضوع بررسی می شود. اگر در این مباحث اشکال دارید بهتر است از اساتید تدریس خصوصی تحلیل سازه حاضر در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com کمک بگیرید. عکس دیگری از جزوه در ادامه قابل مشاهده است.



برای دانلود رایگان خلاصه جزوه بسیار مفید آموزش تحلیل سازه روش انتگرال گیری مستقیم و لنگر سطح بر روی لینک زیر کلیک نمائید.


آمار بازدید: 116 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان خلاصه جزوه بسیار مفید آموزش تحلیل سازه روش انتگرال گیری مستقیم و لنگر سطح(حجم فایل: 960 کیلو بایت)
ارسال شده توسط سیاوش سعیدی (دکتری عمران-گرایش سازه)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی عمران، تدریس دروس کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری عمران گرایش سازه و زلزله، تدریس نظام مهندسی عمران، تدریس کنکور ارشد و دکتری عمران، تدریس بیش از 10000 ساعت دروس تخصصی، مشاوره پروژه ها
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image