ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس دانلود دانلود نمونه سوالات امتحانی اول دبیرستان دانلود رایگان سوالات و پاسخ امتحان نهایی خرداد 1403 زیست شناسی 1 پایه دهم تجربی

دانلود رایگان سوالات و پاسخ امتحان نهایی خرداد 1403 زیست شناسی 1 پایه دهم تجربی

در این بخش دانلود رایگان سوالات و پاسخ امتحان نهایی خرداد 1403 زیست شناسی 1 پایه دهم تجربی ارائه شده است. عکسی از پاسخ این سوألات را در زیر مشاهده می نمایید.



دیدن نمونه سوألات امتحان نهایی، دانش آموزان را با جهت گیری و ایده طراحان سوأل آشنا می کند تا سر جلسه آزمون تا جای ممکن غافلگیر نشوند. تمام خط های کتاب درسی مهم هستند. دانش آموزان عزیز مطالب کتاب درسی را عمیق بخوانند و به گزیده ای یا خلاصه ای از مطالب بسنده نکنند. در این مسیر می توانید از کمک و همراهی بهترین مدرسین تدریس خصوصی زیست شناسی دهم حاضر در همین سایت ایران مدرس استفاده نمائید. هیچ جمله ای در متن کتاب درسی بیهوده نیست و از خواندن سطحی و سهل انگارانه جداً خودداری نمایید. واو به واو مطالب کتاب درسی مهم هستند. برای موفقیت در امتحان زیست دهم در کلاس های خودتان حضور کامل داشته باشید، کتاب درسی را عالی بخوانید و نمونه سوالات امتحانی سنوات گذشته را مورد بررسی قرار دهید. سرفصل های زیست دهم تجربی شامل موارد زیر است: زیست‌شناسی، دیروز، امروز و فردا، گوارش و جذب مواد، تبادلات گازی، گردش مواد در بدن، تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد، از یاخته تا گیاه، جذب و انتقال مواد در گیاهان.


برای دانلود رایگان دانلود رایگان سوالات و پاسخ امتحان نهایی خرداد 1403 زیست شناسی 1 پایه دهم تجربی که توسط دکتر علیرضا مشرفی ارائه شده است، بر روی لینک زیر کلیک کنید:


آمار بازدید: 135 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان سوالات و پاسخ امتحان نهایی خرداد 1403 زیست شناسی 1 پایه دهم تجربی(حجم فایل: 4815 کیلو بایت)
ارسال شده توسط 📌 دکتر عليرضا مشرفی (مدرس زیست‌ شناسی)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس تضمینی زیست‌شناسی کنکور - تدریس تضمینی زیست‌شناسی از پایه تا کنکور، تقویتی، تیزهوشان و المپیاد توسط مدرس مجرب و باسابقه دانشگاه و مدارس برتر با قیمت مناسب
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image