ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس دانلود بانک سوالات دانلود نمونه سوالات امتحانی چهارم دبیرستان دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی تشریحی فصل 2 زیست شناسی دوازدهم همراه با جواب

دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی تشریحی فصل 2 زیست شناسی دوازدهم همراه با جواب

در این بخش دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی تشریحی ویژه فصل دوم زیست شناسی دوازدهم همراه با جواب ارائه شده است. عکسی از این نمونه سوالات عالی در ادامه قابل مشاهده می باشد.



اگر در درک و پاسخ دهی به این سوالات اشکال دارید از مدرسین برجسته تدریس خصوصی زیست شناسی دوازدهم که در همین سایت ایران مدرس حضور دارند کمک بگیرید. مطالعه نمونه سوألات امتحان نهایی های سال های گذشته مخصوصاً به صورت طبقه بندی شده، کمک زیادی به آشنایی با روند طراحی سوالات می کند. با جواب دهی به این سوالات می توانید سطح تسلط و اعتماد به نفس خودتان را افزایش دهید و در امتحان زیست پایه 12 نمره عالی بگیرید. البته باید قبل از جواب دادن به این سوالات متن کتاب درسی را با دقت مطالعه کرده باشید.


برای دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی تشریحی ویژه فصل دوم زیست شناسی دوازدهم همراه با جواب که توسط دکتر علیرضا مشرفی ارائه شده است، بر روی لینک زیر کلیک کنید:


آمار بازدید: 100 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی تشریحی فصل 2 زیست شناسی دوازدهم همراه با جواب(حجم فایل: 1346 کیلو بایت)
ارسال شده توسط 📌 دکتر عليرضا مشرفی (مدرس زیست‌ شناسی)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس تضمینی زیست‌شناسی کنکور - تدریس تضمینی زیست‌شناسی از پایه تا کنکور، تقویتی، تیزهوشان و المپیاد توسط مدرس مجرب و باسابقه دانشگاه و مدارس برتر با قیمت مناسب
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image