ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
ایران مدرس دانلود دانلود نمونه سوالات امتحانی چهارم دبیرستان دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی 1397 تا 1402 فصل چهارم زیست شناسی دوازدهم با جواب

دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی 1397 تا 1402 فصل چهارم زیست شناسی دوازدهم با جواب

در این بخش دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی 1397 تا 1402 ویژه فصل 4 زیست شناسی 3 دوازدهم با جواب ارائه شده است. عکسی از این نمونه سوالات عالی در ادامه قابل مشاهده می باشد.



مطالعه نمونه سوالات امتحان نهایی های سال های گذشته مخصوصاً به صورت طبقه بندی شده، کمک زیادی به آشنایی با روند طراحی سوالات می کند. به دانش آموزان عزیز قویاً توصیه می شود حدالامکان این فایل را دانلود نموده و پرینت بگیرند و پاسخ خود را با جواب تشریحی داده شده مقایسه نمایند. نکته 1: پایداری اطلاعات در سامانه های زنده، یکی از ویژگی¬های ماده وراثتی است اما دراین حال، ماده وراثتی به‌طور محدود تغییرپذیر است. این تغییرپذیری یعنی جهش باعث ایجاد گوناگونی می شود و چنان که خواهیم دید توان بقای و پایداری جمعیت¬ها را در شرایط متغیر محیط افزایش می¬دهد و زمینه تغییر گونه¬ها را فراهم می‌کند. اگر در این مباحث اشکال دارید از بهترین مدرسین و اساتید تدریس خصوصی زیست شناسی دوازدهم حاضر در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com کمک بگیرید. حل سوالات امتحانی باعث می شود تسلط شما بر درس افزایش پیدا کرده و در امتحان نمره بهتری بگیرید. نکته 2: تغییرپذیری ماده وراثتی پیامدهای مختلفی دارد. تغییر، ممکن است «مفید»، «مضر» یا«خنثی» باشد. نکته 3: تغییر پایدار در نوکلئوتیدهای مادۀ وراثتی را جهش می¬نامند. منظور از تغییر پایدار، تغییری است که در صورت تقسیم یاخته بتواند به یاخته¬های دختر منتقل شود.


برای دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی تشریحی ویژه فصل چهارم زیست شناسی دوازدهم (زیست پایه 12) همراه با جواب که توسط دکتر علیرضا مشرفی ارائه شده است، بر روی لینک زیر کلیک کنید:


آمار بازدید: 79 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی 1397 تا 1402 فصل چهارم زیست شناسی دوازدهم با جواب(حجم فایل: 1314 کیلو بایت)
ارسال شده توسط 📌 دکتر عليرضا مشرفی (مدرس زیست‌ شناسی)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس تضمینی زیست‌شناسی کنکور - تدریس تضمینی زیست‌شناسی از پایه تا کنکور، تقویتی، تیزهوشان و المپیاد توسط مدرس مجرب و باسابقه دانشگاه و مدارس برتر با قیمت مناسب
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image