ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
ایران مدرس دانلود دانلود نمونه سوالات امتحانی چهارم دبیرستان دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی 1397 تا 1402 ویژه فصل 6 زیست شناسی 3 دوازدهم با جواب

دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی 1397 تا 1402 ویژه فصل 6 زیست شناسی 3 دوازدهم با جواب

در این بخش دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی 1397 تا 1402 ویژه فصل 6 زیست شناسی 3 دوازدهم با جواب ارائه شده است. عکسی از این نمونه سوالات عالی در ادامه قابل مشاهده می باشد.



با جواب دادن به این سوالات سطح تسلط خودتان را افزایش دهید و در امتحان زیست نمره بهتری بگیرید. در ادامه نکات مفیدی ارائه می شود:


نكته ۱: میزان فتوسنتز را با تعیین میزان کربن دی¬اکسید مصرف شده و یا اکسیژن تولید شده، می¬توان اندازه گرفت.


نكته ۲: یکی از این ویژگی¬های همه¬ی جانداران فتوسنتز¬کننده (فتوتروف) داشتن مولکول¬های رنگیزهای است که بتوانند انرژی نور خورشید را جذب کنند. همچنین، باید سامانه¬ای برای تبدیل این انرژی به انرژی شیمیایی وجود داشته باشد. انواعی از جانداران (جلبک¬ها، اوگلنا، بیشتر گیاهان، و بعضی از باکتری¬ها) وجود دارند که فتوسنتز می¬کنند. مدرسین تدریس خصوصی زیست شناسی حاضر در همین سایت ایران مدرس می توانند به شما در درک بهتر این مباحث و گرفتن نمره بالاتر در امتحان زیست دوازدهم کمک نمایند.


نكته 3: در فتوسنتز¬کنندگان یوکاریوتی (هو¬هسته¬ای) مانند گیاهان و آغازیان (اوگلناها و جلبک¬های سبز، قهوه ای، قرمز) رنگیزه های فتوسنتزی (کلروفیل) در غشای تیلاکوئید کلروپلاست واقع شده¬اند. ولی در فتوسنتز کنندگان پروکاریوتی (پیش¬هسته¬ای مانند سیانوباکتری¬ها و باکتری¬های گوگردی ارغوانی و سبز چون فاقد کلروپلاست هستند رنگیزه¬های فتوسنتزی در غشاء سیتوپلاسمی قرار دارند.


برای دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی تشریحی ویژه فصل ششم زیست شناسی دوازدهم (زیست پایه 12) همراه با جواب ارائه شده است، بر روی لینک زیر کلیک کنید:


آمار بازدید: 71 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان نمونه سوالات جدید امتحان نهایی 1397 تا 1402 ویژه فصل 6 زیست شناسی 3 دوازدهم با جواب(حجم فایل: 1409 کیلو بایت)
ارسال شده توسط 📌 دکتر عليرضا مشرفی (مدرس زیست‌ شناسی)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس تضمینی زیست‌شناسی کنکور - تدریس تضمینی زیست‌شناسی از پایه تا کنکور، تقویتی، تیزهوشان و المپیاد توسط مدرس مجرب و باسابقه دانشگاه و مدارس برتر با قیمت مناسب
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image